مربی جیم بردی پشتیبانی از 'سانتا باربارا مستقل"

آموزش و پرورش که از کلمه لاتین "Educare" را می توان تعریف شده بیشتر یا کمتر به عنوان فرایند آگاه شدن و به دست

توسط NEWSWORLDS در 22 خرداد 1399

آموزش و پرورش که از کلمه لاتین "Educare" را می توان تعریف شده بیشتر یا کمتر به عنوان فرایند آگاه شدن و به دست آوردن دانش مفید. که خیلی تعریف مستقل.

در دهه به عنوان یک مربی در سانتا باربارا, دبیرستان, دونن مدرسه و چند سال در کنیا و تایلند و بولیوی و همچنین حدود یک صد و یا تجربی با ماجراهای بچه های دور و نزدیک بوده است وجود دارد یک محلی ثابت در رفت و آمد یک سنگ محک برای جامعه ما: the Santa Barbara Independent.

این روزها این اولین چیزی که من آنلاین باز در صبح برای پیدا کردن چگونه و چه جامعه ما انجام شده است — به ویژه مهم است در حال حاضر. حتی اگر من خواندن n. y. Times, Washington Post, Al Jazeera و بله گاهی اوقات فاکس نیوز به سعی کنید به درک آنچه کلامی هر شکلی مورد نیاز برای پشتیبانی از تغییر دولت از واقعیت های ایندی است که ما کاغذ جامعه ما منبع و مرکز, اخبار, دیدگاه و نظر است.

دانش آموزان من بودی و من مفتخر به عنوان محلی قهرمانان هنگامی که ما حدودا شکاف بزرگ کانادا به مکزیک در روز تغییر هزاره برای دیدن آنچه که کشور ما بود که در آن زمان. (به نظر می رسد مانند آن خواهد بود یک چیز خوب به انجام دوباره امروز.)

و ایندی's بی نظیر ماجراجو مت Kettmann شد در یکی دیگر از تیم های دوچرخه سوار از کوه آند به آمازون برای حمایت از ریو بنی پروژه های بهداشت. به مت!

در طول 40 سال گذشته من را تماشا سانتا باربارا مستقل تکامل از پیش از آن فرم را به عنوان سانتا باربارا اخبار و نقد و بررسی به آنچه در آن است امروز–ثابت و ضروری رکورد است که به ما کمک می کند درک, اخبار, هنر, و نظرات زنده در جامعه ما است. این ارائه می دهد همه ما یک حس ارتباط و خوب بودن. برو ایندی!

آن را بخوانید!
از آن حمایت!

جیم بردی
ایندی+ مشترک


چگونه به

  1. به یک بار و یا در محدوده زمانی معین کارت اعتباری سهم در independent.com/support
  2. ثبت نام به صورت سالانه اشتراک دیجیتال برای $29.99 از طریق ما ایندی+ سرویس در independent.com/subscribe
  3. یک معافیت مالیاتی کمک مالی برای حمایت از محیط زیست و اجتماعی-عدالت روزنامه نگاری از 100 دلار یا بیشتر با ارسال چک قابل پرداخت به SBCAN (یادداشت: روزنامه نگاری صندوق) از طریق پست به:

SBCAN
PO Box 6174
CA 93456

و یا در sbcan.org/journalism_fund

سانتا باربارا شهرستان اقدام شبکه (SBCAN) 501(c)(3) غیر انتفاعی که مالیات ID 73-1676916.

اشتراک و یا کمک های ساخته شده به طور مستقیم به سانتا باربارا مستقل نیست معافیت مالیاتی. ما می توانید قبول چک از طریق پست به 12 E. فیگوئروا سنت, Santa Barbara, CA 93101.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب