نتایج انتخابات: نوعی درخت خلنگ یا خاربن تصدیق; DePasquale به پری برای 10th کنگره منطقه

سام Ruland York Daily Recordمنتشر شده 9:20 AM EDT Jun 9, 2020با پست الکترونیکی-در برگه های رای در دوفین و کامب

توسط NEWSWORLDS در 20 خرداد 1399

با پست الکترونیکی-در برگه های رای در دوفین و کامبرلند شهرستانهای شمارش تام نوعی درخت خلنگ یا خاربن رسما اذعان مسابقه برای دموکراتیک پیشنهاد در پنسیلوانیا 10 کنگره منطقه شنبه شب.

دولت حسابرس کل یوجین DePasquale در حال حاضر پیشرفت به انتخابات عمومی ماه نوامبر به صورت خاموش در برابر اسکات پری در آنچه که در حال حاضر اعتقاد بر این یکی از مهمترین بحث در دولت است.

DePasquale از شمال نیویورک برنده با 57.8 درصد از آرا racking تا 44,146 آرا و پیشی هرشی-مطرح وکیل و نویسنده نوعی درخت خلنگ یا خاربن که به پایان رسید دوم با 42.2 درصد و 32,292 آرا با توجه به غیر رسمی نتایج نهایی.

بیشتر: یوجین DePasquale برنده مناقصه را در اسکات پری برای 10th کنگره صندلی

"این باور نکردنی سفر من را ترک کرده است با الهام از عشق و شور و قدرت جامعه ما اینجا در پنسیلوانیا مرکزی" نوعی درخت خلنگ یا خاربن در بیانیه ای گفت. "با تشکر از شما به هر کسی که تصمیم به درگیر به ویژه کسانی که برای اولین بار. تصمیم به بازگشت به فعالیت بیش از بی تفاوتی است که به شدت مورد نیاز در کشور ما در حال حاضر. دهها هزار نفر از شما هم می آمد برای حمایت از یک جنبش است که معتقد است ما می توانیم تغییرات مثبت در این دنیا و ترک آن را به مکانی بهتر برای نسل های آینده است."

این بود که نوعی درخت خلنگ یا خاربن را برای اولین بار اجرا برای انتخابی که او گفته بود تا حد زیادی الهام گرفته از انتخابات 2016 و رئیس جمهور تهمت پیروزی.

28-در سال فرار در یک پیشرفته تر پلت فرم — یکی که در آن او است اولویت تغییر آب و هوا و حمایت از خانه دموکراتها سبز معامله جدید و یک جایی که او امیدوار است به ارائه نوع جدیدی از اقتصاد برای کار آمریکایی است.

در یک Facebook زنده شنبه شب, نوعی درخت خلنگ یا خاربن گفت: "این کمپین بود, هرگز در مورد یک نامزد. آن را در مورد یک علت. علت متعهد به برابری اقتصادی در زمانی که 80 درصد از آمریکایی ها زندگی می کنند به چک چک; علت متعهد به عدالت اجتماعی در زمانی که مردان سیاه و سفید در حال عکاسی و خفه در خیابان; علت متعهد به تغییر آب و هوا در زمانی که تمدن در خطر است; علت متعهد به دموکراسی زمانی که استبداد در حال افزایش است; علت متعهد به امید زمانی که بیش از حد بسیاری از زندگی در ناامیدی."

نیویورک شهرستان شده است توسط یک جمهوری خواه از سال 1966. و پری یک جنگ عراق کهنه شده در خانه در ایالات متحده از سال 2012 و صاحب محافظه کار ترین رکورد رای گیری در میان پنسیلوانیا 18-عضو U. s. House هیئت با توجه به محافظه کار آمریکا و اتحادیه اعتبار.

DePasquale را به رسمیت شناختن نام می تواند یک چالش در حال حاضر برای پری که امن و انتخاب مجدد او با کمتر از 3 درصد در سال 2018 در یک مسابقه در برابر نامزد جورج اسکات.

آن را نزدیک ترین مسابقه پری شده بود بخشی از هنوز رتبهدهی نشده است. او برنده بزرگ در قبلی انتخابات به کنگره: 25 درصد در سال 2012; 49 امتیاز در سال 2014; و 32 امتیاز در سال 2016.

این معلوم نیست چه نوعی درخت خلنگ یا خاربن را دنبال خواهد کرد اما او قصد دارد برای حمایت از DePasquale در مسابقه خود را در برابر پری.

"به یوجین DePasquale تبریک به کسی که من می دانم که تبدیل خواهد شد و ما بعد نماینده در کنگره" نوعی درخت خلنگ یا خاربن گفت. "من می دانم که ما می توانید ضرب و شتم اسکات پری."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن