همه چیز شما در مورد کلاس های شرکتی در UC برکلی از دست ندهید

با کلاس های UC برکلی آنلاین پاییز امسال، شما ممکن است احساس غم گین. پس از همه، پیاده روی خود را در سراسر پردیس

توسط NEWSWORLDS در 12 شهریور 1399

با کلاس های UC برکلی آنلاین پاییز امسال، شما ممکن است احساس غم گین. پس از همه، پیاده روی خود را در سراسر پردیس تا سال آینده به تعویق افتاده است؛ به علاوه، شما قادر به بازدید از سالن ها و کتابخانه های سخنرانی مورد علاقه خود و یا حضور در ساعات اداری حضوری و جلسات باشگاه نخواهد بود. شما قطعا تنها نیستید -- ما در کلاگ دفتر ما از دست رفته است. اگر چه بسیاری از جنبه های کلاس های در فرد است که ما از دست وجود دارد، قطعا برخی از مزایای به فرمت آموزش و پرورش آنلاین وجود دارد. حداقل، شما می توانید اجتناب از تحسین شده توسط سنجاب برکلی بیش از حد تجاوز. در اینجا برخی از چیزهایی که ما می توانیم قدردانی استراحت از.

تاول پا و کوله پشتی عرق

ميدوني چي در مورد راه رفتن به کلاس عالي نيست؟ قسمت راه رفتن واقعي . اگر تا به حال در ماه اوت از مولفورد هال به هاس راه می رفتید، دقیقا می دانید که ما در مورد چه چیزی صحبت می کنیم. ما داريم در مورد نياز به حمل دئودورانت و تاول باند ايدز توي کوله پشتيت حرف ميزنيم ما به طرز دردناکی به یاد داشته باشید تخلیه بطری های آب ما در راه کلاس و عملا در حال مرگ از کم آبی بدن در راه خانه. لکه عرق روی کوله پشتی تان از دست نخواهد رفت.

در حال آزار و اذیت در Sproul

تصویر این: شما در حال اجرا دیر به کلاس و به تازگی وارد پردیس. خوشبختانه، شما در حال رفتن به ویلر -- شما آن را در زمان. دوباره فکر کن . شما باید از طریق Sproul بروید، که در آن شما در حدود 80 آگهی دهنده دست و در نهایت صحبت کردن با کسی از یک باشگاه مشاوره زمانی که شما حتی نمی دانید چه باشگاه مشاوره برای. دیر به کلاس دوباره!

رسیدن به کلاس دیر و فشردن به صندلی خالی

"ببخشید ... ببخشید، ببخشید - میتونی کوله پشتیت رو تکون بدی؟" صداهای زیبای زنجیره عذرخواهی وقتی باید از همه در راهرو سالن سخنرانی بخواهید حرکت کنند تا توانید روی صندلی خالی تک در وسط ردیف بنشینید. حداقل این ترم، شما مجبور نیستید نگران ضربه زدن بیش از هشت بطری آب در راه خود را وجود دارد.

پس از سخنرانی stampede

تا به حال در ردیف جلو از یک سخنرانی بنشینید و تلاش برای خروج در هر چیزی نزدیک به موقع؟ تقريبا غير ممکنه . شما در موج جزر و مدی از مردم گرفتار -- stampede ، واقعا. شما تعجب خواهد کرد که آیا شما واقعا هنوز هم در کلاس و یا در بهترین خرید در جمعه سیاه. و اگر به طور اتفاقی نوت بوک یا بطری آب خود را ترک کنید ... خوب، شما ممکن است قادر به رفتن آن را انتخاب کنید تا در حدود یک ساعت هنگامی که هر دیگری خارج شده است.

گم شدن در دوینل

الگوی اعداد کلاس درس در Dwinelle برای همیشه یک راز خواهد بود. مهم نیست که چقدر زود می رسید، اگر شما در واقع به آن اتاق دقیق در Dwinelle قبل از نبوده است، شما احتمالا در نهایت به اواخر. طبیعت دوینل چنین است. حتي سعي نکن از دري متفاوت از دري که ازش اومدي خارج بشي احتمالا ً از ساختمون ميري بيرون و وارد يه سياه چاله ميشي.

چیز میز کوچک متصل به صندلی خود را

من متاسفم -- آیا ما قرار است قادر به نوشتن با استفاده از این میز کوچک؟ این به سختی می تواند مورد مداد من نگه دارید, بسیار کمتر یک کامپیوتر و یا یک کتاب سبز. این تقریبا احساس بیهوده برای قرار دادن میز تا در همه، به خصوص به این دلیل که شما نیاز به روشن کردن تمام چیزهای خود را خاموش و قرار دادن میز پایین دوباره زمانی که کسی به فشار در مقابل شما برای رسیدن به صندلی خالی در ردیف خود را.

مورد حمله سنجاب های برکلی قرار می گیرد

اون کوچولوها ناز و دوستانه به نظر مياد ولي جرات نداري بهشون نزديک بشي اونا تو رو تا کلاس دنبال ميکنن و بعدش تمام راه خونه رو ميبينن به علاوه، آنها تمام مواد غذایی خود را سرقت در حالی که خیره به شما با چهره های کوچک شایان ستایش خود را پر از مخلوط دنباله دار خود را. اونا کثيفت ميشن و تو يه تيکه ديگم از بار گرانولات رو بهشون ميدي در همین حال، کوله پشتی شما تا یک درخت است و به نوعی یکی از آنها یک نگه داشتن کیف پول خود را.

اين ليست باعث شد احساس بهتري داشته باشي؟ ما در Clog صمیمانه امیدواریم که. دفعه بعد که شما احساس دلتنگی برای روزهایی که شما می توانید در یک سالن سخنرانی خوب بنشینید، فقط به یاد داشته باشید که چگونه سرد است که اتاق همیشه بود، چگونه آن را همیشه بوی کمی عجیب و غریب و چگونه شما هرگز نمی تواند کشف کردن چگونه به gracefully نشستن بر روی صندلی بدون نیاز به مبارزه با دلبستگی میز کوچک آن است. موفق باشید با ماجراهای کلاس آنلاین خود را، خرس!

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب