سوخت های فسیلی از دست دادن

به نظر می رسد که AERA انرژی در حوله پرتاب. دلایل داده بودند افت جهانی قیمت نفت همراه با افزایش نظارتی خواسته ه

توسط NEWSWORLDS در 31 خرداد 1399

به نظر می رسد که AERA انرژی در حوله پرتاب. دلایل داده بودند افت جهانی قیمت نفت همراه با افزایش نظارتی خواسته های از شهرستان. کمی وجود دارد که ما می توانید انجام دهید برای کنترل بر قیمت های نفت خام, هیچ کدام که نسبت به خارجی نفت تولید غول. در حالی که از آن آسان است برای اندیشیدن به تاثیر منفی که این تقریبا قابل پیش بینی "کاهش قیمت" ایجاد به نظر می رسد که فرکانس آنها به پایان رسیده است برای از بین بردن هر گونه پروژه های گیر کرده در باتلاق ما داخلی politicly شارژ نظارتی اجازه روند.

برخی ببینید و در عین حال یکی دیگر از شکست نفت پروژه به عنوان یک پیروزی بزرگ برای جامعه ما است. کسانی که در مقابل آن رژه افراد می باشد که سود حاصل از مانع و در عین حال یکی دیگر از خوب و پردرآمد نفت پروژه. این افراطیون نشستن در برج عاج به شما بر این باورند که این جامعه باید شادی بیش از جسد در عین حال یکی دیگر از نفت مجوز نرم افزار. من معتقدم که این نوع تفکر باعث ایجاد تلفات در جامعه ما برای اولین بار است که شغل خوب و پردرآمد. دوم این است که کاهش عظیم مالیات بر درآمد مهم است که پشتیبانی از خدمات اجتماعی مانند بهداشت روانی و محلی ما در مدارس. این بودجه همچنین پشتیبانی و بیمارستان و آتش و دیگر واکنش های اضطراری خدمات را به خوبی!

من شوکه شده در این سطح از جهل برخی از رهبران ما کسانی که معتقدند یک ماشین الکتریکی است که عاری از نیاز به محصولات نفتی. شوخی می کنی ؟ حدود 50 درصد از تمام اتومبیل, بله, اتومبیل های برقی و همچنین ساخته شده از پلاستیک و از این رو نفت! من نمی بینم که تغییر در هر زمان به زودی.

ما این فرصت را دارند که در اینجا در سانتا باربارا برای اثبات به جهان است که نفت تولید می شود بسیار تنظیم شده محیط زیست است. ما باید به شدت پایبند به مقررات است که از آب ما مردم ما ما شغل و اقتصاد ما. اما در همه تلاش های دروغ خطر این یک واقعیت زندگی است. ما باید تعادل همه این متغیرها. اما وقتی که این فرایند می آید با یک منقول پست هدف آن تبدیل شده است تقریبا غیر ممکن است به موفقیت این پروژه به نتیجه برسد.

در حالی که دیگر محلی پروژه پایین می رود در شعله های آتش مطمئن باشند که ما ارائه دهندگان خارجی را در پر کردن شکاف — کسانی که با صفر و توجه به محیط زیست خود را. و با شما تماس این یک پیروزی برای مردم سانتا باربارا? به سختی.

Michael G. لوپز است که مدیر کسب و کار برای U. A. لوله کش و Pipefitters محلی اتحادیه 114.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب