UC برکلی دانشکده محققان با استفاده از ویکیپدیا برای آموزش دانش آموزان

UC برکلی دانشکده و ویکی آموزش و پرورش پایه و اساس هستند و با استفاده از ویکیپدیا برای کمک به دانش آموزان پژوهش

توسط NEWSWORLDS در 20 تیر 1399

UC برکلی دانشکده و ویکی آموزش و پرورش پایه و اساس هستند و با استفاده از ویکیپدیا برای کمک به دانش آموزان پژوهش حاشیه نویسی و ویرایش مقالات در موضوعات آنها در حال یادگیری در دوره های خود را.

دانش آموزان قادر به تعامل با افراد خود را و یاد بگیرند که اهمیت دقیق منابع با توجه به دانشگاه برکلی لری سنگر ساوانا Cragin. علاوه بر این وجود دارد که پروژه های تحقیقاتی در حریم خصوصی است که همچنین با استفاده از ویکیپدیا به عنوان یک منبع با توجه به دانشگاه, جامعه شناسی دکتری Naniette کلمن.

"ویکیپدیا است و بنابراین به طور گسترده ای استفاده می شود که آن را مانند یک ابزار خوب برای دانش آموزان برای یادگیری در مورد موضوعات و آنها را به کمک یک پلت فرم" Cragin گفت.

با توجه به Cragin از ویکی بنیاد آموزش کمک می کند تا دانش آموزان خود را بهبود مهارت های سواد رسانه ای و آموزش دانشکده برای اجرای دوره های آموزشی.

Cragin گفت: دوره های آموزشی با استفاده از ویکیپدیا گسترده در سراسر بسیاری از رشته از جمله زیست شناسی, انسان شناسی, سیاست های عمومی و تغذیه.

"آنچه در ویکیپدیا می کند این است که آن را اجازه می دهد تا دانش آموزان به حس آژانس در آنچه که آنها در حال یادگیری و همچنین می دانیم که آنها در حال رفتن به قرار دادن یک صفحه در چیزی است که آنها آموخته ام" Cragin گفت.

آمریکا مرکز فرهنگ شده است از حامیان دیرین این پروژه با توجه به Cragin.

Cragin اضافه شده است که او ایجاد یک عمل اجتماعی دانشجویی راهنمای در آمریکا, فرهنگ, وب سایت فراهم می کند که منابع برای کمک به دانش آموزان ویرایش صفحات ویکیپدیا.

علاوه بر این Cragin گفت که او امیدوار است دانش آموزان در کمک به این پروژه را در درک اهمیت قابل اعتماد و دقیق اطلاعات آنلاین.

"ویکیپدیا بهترین پلت فرم برای مردم را به یاد بگیرند که عملا به دلیل همه چیز را آنلاین انجام شده است" Cragin گفت.

آزمایشگاه مانند تحقیقات میان رشته ای در حریم خصوصی نیز با استفاده از ویکیپدیا به عنوان یک منبع برای کار خود را.

با توجه به Coleman, آزمایشگاه تحقیقات حریم خصوصی دانش در حالی که دانشجویان ایجاد و حاشیه نویسی صفحات ویکیپدیا در حال حاضر در همایش پژوهش.

"اعتبار درآمد و دانش آموزان داوطلب (بیش از 100 به تاریخ) را تاسیس کرده و ویرایش حریم خصوصی, امنیت, نظارت و خلاف کاران مرتبط با ویکیپدیا صفحات" کلمن گفت: در یک ایمیل.

دانشجویان مقطع کارشناسی در حال قادر به شناسایی تقاطع بین افراد آنها در حال یادگیری و حفظ حریم خصوصی دانش آنها در حال بررسی در آزمایشگاه با توجه به کلمن.

کلمن اضافه شده است که او انتظار ندارد دانش آموزان را به می دانم که چگونه برای حاشیه نویسی و یا ویرایش صفحات ویکیپدیا و کمک می کند تا به آموزش آنها در این رسانه.

"من با استفاده از ویکیپدیا به عنوان یک ابزار آموزشی و به عنوان وسیله ای برای گسترش عمومی سواد در حریم خصوصی, امنیت و نظارت پس از سال 2016" کلمن " در ایمیل.

با توجه به Cragin با استفاده از ویکیپدیا برای آموزش از راه دور باید در برخواهد داشت بسیاری از موانع ناشی از آن, آنلاین طبیعت است.

تاثیر این پروژه می تواند قابل توجهی با توجه به ترم پاییز را عمدتا به صورت آنلاین با توجه به Cragin.

"شما هم می توانید با نوشتن صفحات ویکیپدیا و یا ویرایش مطالب است که در حال حاضر در حال توسعه" Cragin گفت. "این واقعا به بهتر ویکیپدیا صفحات آنلاین."

آخرین مهلت برای کار با ویکی آموزش و پرورش پایه و اساس برای ترم پاییز دوره 26 جولای.

تماس با Shylie Ati در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @shylieati.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب