رایگان خواهد طالع بینی

برج حمل (Mar. 21-May. 19): با توجه به برج حمل نویسنده و mythologist جوزف کمپبل "تلاش برای آتش سوزی رخ داده اس

توسط NEWSWORLDS در 18 اردیبهشت 1399

برج حمل

(Mar. 21-May. 19): با توجه به برج حمل نویسنده و mythologist جوزف کمپبل "تلاش برای آتش سوزی رخ داده است نه به این دلیل که هر کسی می دانست که چه عملی برای استفاده از آتش خواهد بود اما به دلیل آن جذاب بود." او با اشاره به اولیه ما انسان اجداد و چگونه آنها تصادفا علاوه بر این با ارزش برای فرهنگ خود را به خاطر آنها کنجکاو در مورد قدرتمند پدیده نمی کند چرا که آنها می دانستند که در نهایت می تواند بسیار با ارزش است. من از شما دعوت به هدایت یک اصل مشابه در هفته های آینده, برج حمل. پیش بینی نشده مزایای ممکن است پدیدار شود در طول تحقیقات خود را به جریان و انفجار که اسیر تصورات خود را.

برج ثور

(May. 20-May 20): "آینده متعلق به کسانی است که فرصت دیدن قبل از تبدیل شدن آنها به واضح می گوید:" بازرگان و کارآفرین John Sculley. شما Tauruses نمی مشهور برای چنین پیش بینی است. آن را بیشتر احتمال دارد متعلق به برج حمل و قوس مردم است. قبیله خود را بیشتر احتمال دارد که به تخصص در انجام کار خوب که نوبت دیگران روشن و سند چشم انداز به واقعیت عملی. اما در این سال از Coronavirus می تواند یک استثنا برای این قاعده کلی است. در سه ماه گذشته نیز در شش ماه آینده بسیاری از شما خریداران شده است و ادامه خواهد داد به ابتلا به یک نگاه اجمالی از امکانات جالب قبل از آنها آشکار شده است. به خودتان اعتبار برای این استعداد. هشدار برای آنچه که آن را نشان می دهد.

برج جوزا

(21 مه-ژوئن 20): برای 148 سال بدون وقفه آمریکا شبه نظامیان و ارتش آمریکا برپا یک سری از جنگ علیه مردم بومی زندگی می کردند که در این قاره قبل از اروپایی ها آمد. وجود دارد بیش از 70 درگیری به طول انجامید که از سال 1776 تا سال 1924. اگر وجود دارد هر گونه دراز مدت مبارزه و یا نزاع هایی که حتی کمی شبیه این وضعیت در زندگی شخصی خود ما جهانی شفا بحران است, زمان مناسب برای تماس با آتش بس و پرورش صلح است. شروع در حال حاضر! این یک رسیده و زمان مناسب برای پایان دادن به خصومت ها که رفته اند بیش از حد طولانی است.

سرطان

(21 ژوئن-ژوئیه 22): رمان مارسل پروست حساس, رویایی, عاطفی, محافظ خود خلاق Cancerian. که ممکن است توضیح دهد که چرا او خوب نبود سرباز است. در طول خدمت خود در ارتش فرانسه شد رتبه 73 در یک تیم از 74. از سوی دیگر خود را با شکوه پیچیده هفت جلد رمان در جستجوی زمان از دست رفته است یک شاهکار یک قرن 20 تاثیر گذار ترین آثار ادبی. در ارزیابی موفقیت خود را به عنوان یک انسان باید ما خود تاکید ضعیف عملکرد نظامی و تطهیر ادبی خروجی ؟ البته که نه! به همین ترتیب Cancerian در هفته های آینده من می خواهم به شما اختصاص شدید انرژی به درک آنچه شما انجام می دهند بهترین و هیچ انرژی در همه به نگرانی در مورد خود بیآنکه.

لئو

(جولای 23-Aug. 22): "ثروت در برابر half-hearted نماز" نوشت: شاعر Ovid بیش از 2000 سال پیش. من اضافه خواهد شد که ثروت نیز در برابر ضعیف حاوی نیت ضعیف پاکستان و ناقص برنامه ها — به خصوص در حال حاضر در طول تاریخی نقطه عطف زمانی که جهان دستخوش تحولات عظیم. خوشبختانه من نمی بینم کسانی که ساقط شدن مشکلات برای شما در هفته های آینده لئو. با توجه به تجزیه و تحلیل من شما ابتدا باید روشن و دقیق است. اراده خود را باید به کار با شفاف فضل. شما باید افزایش توانایی خود را ارزیابی دارایی ها و هوشمند برنامه ریزی برای نحوه استفاده از آنها.

برج سنبله

(Aug. 23-سپتامبر. 22): سال گذشته در بالتیمور موزه هنر اعلام کرد آن را به دست آوردن این نسخهها کار به طور انحصاری از زنان هنرمندان در سال 2020 است. یک مرد هنر منتقد و شکایت "که ناعادلانه به نر هنرمندان است." در اینجا پاسخ من: در میان عمده دائمی مجموعه هنر در آمریکا و اروپا کار زنان باعث می شود تا 5 درصد از کل است. بنابراین آنچه در بالتیمور موزه این بود که صالح تلاش برای اصلاح این موجود بیش از حد. آن را عادلانه و منصفانه راه را به آدرس ناسالم عدم تعادل. مطابق با پیشگویی زمان و ضرورت, برج سنبله, من شما را تشویق به انجام یک مقایسه در اصلاح خود را شخصی (persian).

ترازو

(Sept. 23-Oct. 22): در این دوره از زندگی من من ملاقات بسیاری از تیز متفکران با مدارک بالا از دانشگاه های خوب هستند که با این وجود توقف در خود و هوش هیجانی. آنها ممکن است نقل قول شکسپیر و گفتمان در فیزیک کوانتوم و توضیح تفاوت بین فلسفه کانت و هگل و در عین حال کمتر مهارت در درک درونی انسان و یا در پر جنب و جوش, ایجاد روابط صمیمی. در عین حال بسیاری از این مردمی هستند شدید دورافتاده. من در بر داشت که تقریبا همه ما دقیق در سر ما از ما هستند و در قلب ما. خبر خوب و ترازو است که ما زمان جهانی بحران شفا زمان بسیار عالی برای شما را به بازی گرفتن. آنچه شاعر لارنس Ferlinghetti نشان می دهد: "خود را از ذهن در یادگیری راه خود را در اطراف قلب است."

عقرب

(Oct. 23-Nov. 21): Aphorist هارون Haspel می نویسد: "از شما کمتر در تضاد با stupider شما تبدیل شده است. قوی تر می شوند کمتر شما در تضاد هستند." اجازه دهید بحث در مورد چگونه این وکیل ممکن است برای شما مفید باشد در هفته های آینده. اول از همه من گمان می کنم شما خواهد بود مقابله و به چالش کشیده تر از حد معمول است که شما ارائه می دهد فرصت های غنی برای تبدیل شدن به دقیق. من اعتقاد دارم که شما را تبدیل به قوی تر به عنوان طولانی به عنوان شما سعی می کنید برای جلوگیری و یا تضعیف تحت تاثیر قرار است که در تضاد با شما. به عبارت دیگر شما رشد شخصی خود اقتدار و نفوذ به درجه ای که شما خوش آمدید نظرات و دیدگاه ها که یکسان نیست به شماست.

صورت فلکی قوس

(Nov. 22-Dec. 21): "همیشه خیلی زود به ترک" نوشته نویسنده Norman Vincent Peale. ما باید کلمات خود را به چشم انداز ، او موعظه "قدرت تفکر مثبت است." او بی امان خود اصرار که ما می توانیم و باید فراتر از دلسردی و ناامیدی. بنابراین ما باید با در نظر گرفتن این احتمال که او بیش از حد مشتاق در خود مفهوم است که ما باید هرگز. شما چه فکر میکنید, صورت فلکی قوس ؟ من حدس می زنم این خواهد بود یک سوال مهم برای شما در نظر بگیرید در هفته های آینده. ممکن است زمان به ارزیابی مجدد افکار قبلی خود را در ماده و آمد تا با یک دیدگاه تازه. برای مثال شاید این حق را بدهد تا در یک پروژه اگر این شما را قادر به استقامت در یکی دیگر از.

برج جدی

(Dec. 22-Jan. 19): 16-قرن عارف راهبه سنت ترزا از آبیلا, مشهور شد برای غلبه بر با جذبه طی معنوی عبادت. در زمان او تجربه چنین عمیق سعادت از طریق اتحاد با خدا که او levitated کردن زمین. "هر اکستازی یک نشانه شما در حال حرکت در مسیر درست" او نوشت. من امیدوارم که به شما خواهد شد به صورت دوره ای در این جهت حرکت خود را در طول هفته های آینده, برج جدی. اگر چه آن ممکن است به نظر می رسد توصیه های عجیب و غریب برای دریافت در جهانی ما شفا بحران من واقعا معتقدم که شما باید ملاقات با سرخوشی لذت و سحر.

برج دلو

(Jan. 20-Feb. 18): برنده جایزه گرمی نوازنده و آهنگساز Pharrell Williams دارای تخصص در فرایند خلاق است. "اگر کسی به من می پرسد چه چیزی الهام بخش من" او شهادت می دهد: "من همیشه بگو که از دست رفته است.'" با توجه به درک من از نجوم پیشگویی شما را از بهره مند ساخت که شعار خود را در هفته های آینده. جهانی ما شفا بحران است, زمان مناسب برای کشف آنچه غایب یا خالی یا سفید در مورد زندگی خود و پس از آن یادگیری همه چیز شما می توانید از کاوش در آن است. من فکر می کنم شما خوشحال خواهید بود برای نشان داده شود و آنچه شما نمی آگاهانه متوجه شد از دست رفته و حذف شده و یا فاقد آن.

برج حوت

(Feb. 19-Mar. 20): "من انجام بهترین من برای تبدیل شدن به یک موزه از خودم" اعلام شاعر ناتالی دیاز. من فکر می کنم او به این معنی است که او می خواهد برای جلوگیری از تعریف خودش به طور کامل توسط او گذشته است. او کاوش کلاهبرداری است که کمک خواهد کرد که او را نگه داشتن از تکیه بسیار بر او پیر دستاوردهای او انداخته به نگه داشتن در حال رشد است. هدف او این است که به رایگان از تاریخ خود را نه به وزن پایین و محدود آن است. این خواهد بود شایسته اهداف برای شما به کار بر روی در هفته آینده, برج حوت. چه گام اول شما بود ؟


آزمایش: برای شروع بعدی اهمیت شفا گفتن ساده شجاع و فروتن حقیقت در مورد خودتان. شهادت در FreeWillAstrology.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن