UC Berkeley study finds climate change may lead to significant increases in mortality

مطالعه ای که توسط مدیر شرکت پردیس آزمایشگاه تاثیر آب و هوا سلیمان هیسانگ رهبری می شود پیش بینی می کند که بدون

توسط NEWSWORLDS در 22 مرداد 1399

مطالعه ای که توسط مدیر شرکت پردیس آزمایشگاه تاثیر آب و هوا سلیمان هیسانگ رهبری می شود پیش بینی می کند که بدون مداخله بیشتر، نرخ مرگ و میر جهانی ناشی از تغییرات آب و هوایی می تواند به میانگین میزان مرگ و میر تمام بیماری های عفونی ترکیبی از سال ۲۱۰۰ برسد.

تغییر اقلیم تأثیر بیشتری بر مرگ و میر در مناطق فقیرتر خواهد داشت، بر اساس مطالعه منتشر شده توسط اداره ملی تحقیقات اقتصادی در ۳ اوت. آزمایشگاه تاثیر آب و هوا تحقیق هزینه های اقتصادی و اجتماعی تغییرات آب و هوایی با هدف ایجاد یک تخمین "دانه ای و جامع جهانی" برای منافع کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، به گفته اندی Hultgren، همکار نویسنده و دکترا در پردیس آزمایشگاه سیاست جهانی.

در این مطالعه پیش بینی شده بود که تا سال ۲۱۰۰، اثرات تغییرات آب و هوایی می تواند میزان مرگ و میر سالانه را به میزان ۷۳ مرگ و میر برای هر ۱۰۰۰۰۰ نفر افزایش دهد.

امیر جینا، نویسنده و استادیار سیاست عمومی دانشگاه شیکاگو در این مورد می گوید: «این کار در آینده کمک کننده قابل توجهی برای بار جهانی بیماری خواهد بود اگر ما کاری برای محدود کردن اثرات انجام نداده باشد»

جینا گفت نرخ مرگ و میر را می توان با تلاش های کاهش ی که بیشتر از آنچه در توافقنامه پاریس مشخص شده است، 85٪ کاهش داد.

تیم محاسبه کرد که تنها بر اساس اثرات مرگ و میر آن، هر تن دی اکسید کربن ساطع هزینه های جاری و نسل های آینده 36.60 دلار است.

هولتگرن گفت: «وقتی شما فکر می کنید که سیاست گذاری را انجام دهید - سیاست هماهنگ در مورد تغییرات آب و هوایی - داشتن برخی از احساس آنچه که مزایای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای هستند، یک عنصر مهم است، "هولتگرن گفت.

در مناطق ثروتمندتر، تغییرات آب و هوایی تأثیر منفی کمتری در بخش بزرگی دارد زیرا مردم آن مناطق می توانند زیرساخت های بهتری و سازگاری های دیگر مانند تهویه مطبوع را داشته باشند.

در کشورهای فقیرتر، با این حال، مردم به احتمال زیاد نمی توانند هزینه چنین سازگاری هایی را پرداخت کنند، بنابراین آنها با زندگی خود به جای آن ها پول می پردازد.

جینا گفت: "میانگین اثر برای جهان بد است، اما این ماسک های متوسط که آنچه ما در حال صحبت کردن در مورد برخی از تغییرات متوسط جهانی نیست، "جینا گفت. این چیزی است که برای افرادی که در حال حاضر ناامید شده و همچنین برای افرادی که کمترین علت را برای تغییر آب و هوا انجام داده است، بدتر به نظر می رسد."

همچنین مطالعه نشان داد که کسانی که در آب و هوای گرم تر خواهد شد منفی تاثیر تغییرات آب و هوایی.

Hultgren اشاره کرد که ثروتمندان تمایل به زندگی در مناطق سردتر، بنابراین افزایش دما در واقع می تواند آنها را از آنجا که مرگ و میر کمتر از درجه حرارت بسیار سرد وجود دارد سود.

به گزارش جینا، این مقاله اولین مقاله از بسیاری از اثرات تغییرات آب و هوایی است که آزمایشگاه در سال های آینده منتشر خواهد شد. او افزود که در حال حاضر بسته بندی کردن تحقیقات مربوط به تقاضای انرژی است.

تماس با اما Rooholfada در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @erooholfada_dc.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن