از لبنیات انبار به برگزاری کنسرت تاریخی انگلوود انبار آماده برای باز کردن در هرشی

نیل Strebig York Daily Recordمنتشر شده 8:11 PM EDT Jul 16, 2020آن بوده است مدت زمان طولانی است که در ساخت اما

توسط NEWSWORLDS در 27 تیر 1399

آن بوده است مدت زمان طولانی است که در ساخت اما تاریخی انگلوود انبار آماده است تا دوباره باز کنید.

پس از سه سال چند میلیون دلاری نوسازی سابق لبنی انبار شده است تبدیل به یک چند وجهی محل از جمله یک کنسرت زنده سالن همراه با رستوران و آبجوسازی در انبار را در سطوح پایین تر.

"وجود ندارد و هر مکان که در آن شما می توانید از این صمیمی صندلی و صدا با کیفیت بالا برای کنسرت" بازاریابی و مدیر خلاق آنجلا Moramarco گفت.

صاحبان شرکت و bandmates ریک راسل و جف تیز خریداری ملک حدود ده سال پیش پس از ورود به یک توسعه مجدد توافق با هرشی اعتماد. Co. هدف این بود که به نوعی از سرگرمی زندگی می کنند محل به این منطقه Moramarco گفت.

طویله است که قدمت آن به سال 1861 در حال حاضر ویژگی های 400-فرد زنده و برگزاری کنسرت و نوار طبقه بالا همراه با هفت بشکه آبجوسازی و سرویس کامل رستوران و نوار پایین. در مجموع بازسازی انبار مناسب می تواند تا 600 نفر از جمله بیش از 200 برای فضای ناهارخوری (پست COVID-19 محدودیت).

بیشتر: گرگ دوباره محدود کردن میله, رستوران ها به سرعت COVID-19 گسترش در بهبهان.

مرتبط با: $3M نوسازی مجموعه به نوبه خود به سان کارلو و به هاپ به steakhouse آبجوسازی دسته کوچک موسیقی جاز

رستوران ویژگی های چوب-آتش اجاق, محلی منبع, منو, و نوشیدنی, برنامه ویژگی های همه پنسیلوانیا-منابع libations. جسی Prall سابق لاستیک روح دم بنیانگذار جسی Prall اجرا خواهد شد Prost آبجوسازی در داخل انگلوود انبار. Prall قبلا در اره ماهی سر و صنعت آبجوسازی در دلاور و نزدیک آپالاچی Brewing Co. در هریسبورگ.

در حالی که این بیماری همه گیر کوروناویروس مجبور است برخی از نشان می دهد لغو و تعویق در این فصل این تیم است که هنوز هم در حال آماده شدن برای باز کردن در دوشنبه, جولای 20.

"این نوع از خوبی ما را وادار به گرفتن گام های کودک به باز کردن به جای یک پرش بزرگ," Moramarco گفت.

در حالی که این کنسرت برنامه و صندلی محدود خواهد شد با توجه به COVID-19 تیم ارائه شده است takeout و کار در یک فضای باز ناهار خوری برنامه ریزی و آینده گردشگری بسته با نزدیک هرشی تسلیم او گفت:.

این انگلوود انبار واقع شده است در 1219 بلوار پژوهش. ساعت عملیات برای رستوران و آبجوسازی هستند 11 صبح تا 10 p. m. روز شنبه از طریق شنبه, 11 صبح تا نیمه شب جمعه و شنبه (آشپزخانه بسته در 10 p. m.).

نیل Strebig یک روزنامه نگار برای York Daily Record و متصدی برای نیویورک در حرکت عضویت در خبرنامه. او را می توان در رسید nstrebig@ydr.com, 717-825-6582 و یا از طریق توییتر @neilStrebig.

لذت بردن از خواندن داستان مثل این ؟ کمک به ما نگه داشتن چراغ و ثبت نام برای YDR دیجیتال اشتراک و حمایت های محلی و روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب