جورج Floyd: Pennsylvania پرانتز برای تظاهرات امید آنها اقامت صلح آمیز

سام Ruland York Daily Recordمنتشر شده 5:44 PM EDT 31 مه سال 2020پس از یک شب بازداشت گاز اشک آور و خرابکاری در

توسط NEWSWORLDS در 11 خرداد 1399

پس از یک شب بازداشت گاز اشک آور و خرابکاری در پنسیلوانیا خیابان مقامات braced پنج شنبه برای آنچه که آنها را نگران می تواند یک شب دیگر از تنش و ناآرامی میان پلیس و معترضان.

روز شنبه تظاهرات مانند بسیاری از سراسر کشور در واکنش به کشته شدن یک آمریکایی آفریقایی تبار غیر مسلح مردی به نام جورج فلوید توسط یک سفید مینیاپولیس افسر پلیس مسالمت آمیز آغاز شد و ماند که راه را برای ساعت.

اما همانطور که اتفاق افتاده است به طوری که بسیاری از کسانی که در سراسر کشور تظاهرات, همه چیز در نهایت در زمان های خشونت آمیز تبدیل شود.

بیشتر: تصویری از لگد ایری معترض تساوی ملی توجه

در هریسبورگ فیلادلفیا و پیتسبورگ پلیس راه می رفت خیابان ضد شورش با استفاده از گاز اشک آور و اسپری فلفل علیه تظاهرکنندگان به خشونت و خرابکاری افزایش یافت.

ماشین پلیس آسیب دیده بودند در فیلادلفیا و هریسبورگ و حداقل 13 افسران مجروح شدند در طول اعتراضات در فیلادلفیا با توجه به Philadelphia Inquirer.

در Harrisburg, پلیس در آورده پشتیبان گیری از چندین محلی ادارات پلیس و دولت و پلیس این تظاهرات به خشونت تبدیل شد. آجر پرتاب شد و در هریسبورگ ماشین پلیس و حداقل دو افسر پلیس مجروح شدند و به بیمارستان منتقل شده با توجه به گزارش از PennLive.

در طول تظاهرات هریسبورگ شهردار اریک Papenfuse در توییتر نوشت: "با دو سرمایه افسران پلیس در بیمارستان و چندین اتومبیل گشت زنی به شدت آسیب دیده توسط آجر, من, تماشای اجرای قانون بارها و بارها تلاش برای deescalate در حالی که اجازه می دهد تا اتاق را برای اعتراض مسالمت آمیز - کمیسر کارتر شده است جلو رفت و نشان دهنده بهترین #هریسبورگ."

حداقل دو پلیس موبایل گزارش شد آتش در نزدیکی PPG عرصه ها و دیگر رسانه ها در پیتسبورگ گزارش داد که چندین مرکز شهر کسب و کارهای آسیب دیده بودند و یا غارت.

فرماندار تام Wolf پاسخ

صحبت از پنسیلوانیا سازمان مدیریت اضطراری ستاد یکشنبه, Wolf ساخته شده است یک درخواست به همه ساکنان نیوکاسل درخواست آنها را به صدای خود را از خشم به صدای ناکامی های خود را, اما آن را انجام مسالمت آمیز است.

"در بهترین حالت آن دموکراسی ما است که جشن حقوق شهروندان به بیان خودشان هستند در تظاهرات مانند این. آن را نیز یک دموکراسی که جشن احترام" گرگ گفت. "پس به مردمی که در خارج وجود دارد برای نشان دادن به شما به عنوان ورزش خود حقوق امروز آن را در راه است که ما دموکراسی است. آیا آن را در راه است که تأکید آن بزرگوار بالقوه است."

پس از اتفاقاتی که گشوده سراسر کشور شنبه, Wolf امضا فاجعه اضطراری اعلام اجازه پنسیلوانیا گارد ملی و ایالتی پنسیلوانیا کمیسر پلیس برای فعال کردن پرسنل به حفاظت از مردم در طول این اعتراضات در آن شهرستانها.

"مردم حق دارند به صحبت کردن و نشان می دهد اما آن را غیر قابل قبول به استفاده از تظاهرات به تحریک خشونت و آزار رساندن به دیگران و از بین بردن اموال" گرگ در بیانیه ای گفت. "این اعلامیه اجازه مشترک المنافع و سازمان خود برای کمک به شهرداری در پاسخ به د-تشدید خشونت و امن نگه داشتن جوامع ما."

اعتراضات و تظاهرات ادامه به ظهور یکشنبه در بخش هایی از کشورهای مشترک المنافع از جمله southcentral پنسیلوانیا است.

در لنکستر تظاهرکنندگان جمع شده در خیابان شاهزاده جمعه و راهپیمایی مسالمت آمیز به لنکستر ایستگاه پلیس مناجات با توجه به پوشش از لنکستر آنلاین. اما در روز یکشنبه به عنوان جمعیت جمع در شهرستان دوباره افسران شروع به استفاده از اسپری فلفل معترضان را بازداشت.

در چمبرسبورگ یک گروه کوچک از مردم محلی پیوست تظاهرکنندگان در سراسر کشور در اعتراض درمان آفریقایی-آمریکایی ها در پی مرگ جورج فلوید.

چمبرسبورگ را شیله هرشی سازمان مطالعه جمع آوری که در آن مردم ایستاده در گوشه ای از میدان شهر, برگزاری, نشانه هایی است که خواندن پیام اعم از "Black Lives Matter" و "ایستاده در برابر سیستم های ظلم" به "عدالت برای جورج."

"من فقط احساس وجود دارد نبود یک صدای که شنیده" هرشی گفت. "من فکر کردم آن بود که برای انجام کاری و نشان دادن حمایت."

گرگ گفت: نیروهای اضافی قرار داده شده اند و در حالت آماده به کار در شهرستانها در سراسر کشور به عنوان یک اقدام احتیاطی هر چند او امیدوار است آن را نمی کند به آن می آیند.

"این تظاهرات سمت راست بر روی علامت" گرگ گفت. "ما باید در اعتراض به بی عدالتی است. ما نیاز به انجام کاری در مورد آن ما نمی تواند فکر می کنم آره این فقط بخشی از چشم انداز آمریکایی. شده است متاسفانه. اما ما رو به تغییر است."

دن Sostek از چمبرسبورگ افکار عمومی و مربوط به مطبوعات کمک به این گزارش.

همچنین از علاقه



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب