نقد و بررسی | 'فضا نیروی' خنده دار است با اشاره

آنها می گویند شما باید مشاهده تمامیت یک سری قبل از ارتکاب به نوشتن یک نظر تحسین آمیز و یا یکی که نامطلوبمان. ف

توسط NEWSWORLDS در 13 خرداد 1399

آنها می گویند شما باید مشاهده تمامیت یک سری قبل از ارتکاب به نوشتن یک نظر تحسین آمیز و یا یکی که نامطلوبمان. فضا نیروی, اما استثنا است که ثابت می کند حکومت. باز کردن دوربین چرخان به تنهایی از پس یک gravelly ابراز سپهبد به Steve Carell بلند و تیز بینی بود یک سرنخ به آنچه آمده بود تایید و متعاقب آن خط: "ستاد مشترک ارتش آمریکا در پنج دقیقه. ای بابا."

قهرمان ما Carell, بازی به تازگی چهارم-ستاره دار Gen. علامت Naird به سرعت یاد می گیرد او را پیشرو در این ماجراجویی جدید در آه هوا ؟ بدون هیچ هوایی در فضا است. بدون آب, یا, بنابراین نیروی دریایی می شود هیچ می گویند و نه گارد ساحلی — شما پشت رستگاری ارتش ستاد مشترک همه خنده. گفت و گو سریع sophomorically خنده دار و اشاره کرد. "POTUS می خواهد به ایجاد برخی از تغییرات می گوید:" وزیر دفاع جان Blandsmith (همین Bakkedahl) از زنجیره ای از فرمان تصمیم گیری است. "او به tweeting در مورد آن را در پنج دقیقه پس بیایید امیدواریم که شما آن را می خواهم."

موضعی در دیدار مزخرف در این Netflix سریال با 10 قسمت در می توانید. بازیگران کمدی fury شامل Lisa Kudrow جیمی O. A, a whole lotta جوان-و-comers و John Malkovich — تازه های شیک از داشتن پاپ برای پائولو سورنتینو و HBO.

آن را به عنوان اگر مقاله کوتاه زنانه از دفتر تمام کردم غیر منتظره بوت طبقه بالا و ... آه خدای من. هیچ چیز خنده دار در مورد آن.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب