آماده به پس دادن : پشتیبانی از اتحاد خرید با سانتا باربارا گلسون

برای دهه ها، گلسون مغازه خواربار فروشی مورد علاقه کالیفرنیای جنوبی بوده است. زیرا ما تجربه خرید را با ارائه م

توسط NEWSWORLDS در 25 مرداد 1399

برای دهه ها، گلسون مغازه خواربار فروشی مورد علاقه کالیفرنیای جنوبی بوده است. زیرا ما تجربه خرید را با ارائه مداوم کیفیت بی نظیر، راحتی، تمیزی و خدمات شخصی بالا می بریم.

یکی دیگر از ارزش های مهم ما نگه داشتن حمایت از جوامع ما خدمت می کنند. گلسون افتخار می کند که با مدارس و سازمان های غیرانتفاعی شریک شود تا نقش ما را برای کمک به دیگران انجام دهد - به ویژه در حال حاضر، در پس از COVID-19.

بنابراین، ما خوشحال به اعلام است که ما در حال برگزاری یک روز بازگشت در شنبه، آگوست 22، از 7 صبح تا 10 بعد از ظهر، در فروشگاه سانتا باربارا ما در Loreto پلازا. ''گلسون's خواهد شد 5٪ از فروش روز به وحدت خرید، که توزیع مواد غذایی به خانواده های نیازمند اهدا.

تام ريد مدير اجرايي اتحاد خريد، شرکت گلسون سالهاست که يک يود بخشنده ي شرکت وحدت خريد بوده آنها قلب برای جامعه ما و درک چگونگی ما در وحدت در حال کار هر روز برای ارائه غذا و خدمات دیگر به هزاران خانواده و سالمندان نیاز. به خصوص در این زمان تلاش، ما بسیار سپاسگزار به همکاری با چنین شرکت مراقبت است."

بسیاری از مشتریان گلسون از شانس کمک به جامعه در حالی که خرید برای مواد غذایی خود قدردانی می کنند. علاوه بر این، اگر مشتریان سوالی در مورد روز بازگشت یا هر چیز دیگری داشته باشند، همکاران دوستانه و آگاه ما آماده کمک هستند.

همکاران گلسون همچنین به خریداران کمک می کنند تا تجربه غذایی بسیار خوبی داشته باشند - ارائه مرغوب ترین گوشت و غذاهای دریایی (رضایت تضمین شده)؛ مزارع - میوه ها و سبزیجات تازه (از جمله انتخاب بزرگ از محصولات آلی و محلی)؛ و خوش طعم، سالاد، و طرف از آشپزخانه گلسون، به تازه ای توسط آشپز اندر خانه ما در روز آماده شده است.

شنبه 22 آگوست به سانتا باربارا ی گلسون بیا و به همون طور که ما پس میدیم ملحق بشید ما همه با هم هستيم

به

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن