گلندیل توسعه عظیم پارک آبی را با هتل، رستوران ها و بیشتر در نزدیکی وست گیت تصویب کرد

جاشوا بولینگ آریزوناجمهوری منتشر شده 10:00 هستم EDT سپتامبر 9, 2020Glendale می تواند توسعه جدید به سبک رفت و آ

توسط NEWSWORLDS در 19 شهریور 1399

Glendale می تواند توسعه جدید به سبک رفت و آمد مکرر را ببینید, لنگر انداخته شده توسط یک پارک آبی 11 هکتار و یک هتل عظیم, در نزدیکی منطقه سرگرمی Westgate خود را تا زمانی که شهرستان بازی میزبان به سوپر باول 2023.

شورای شهر گلندیل در روز سه شنبه رای به اتفاق آرا به تصویب پروژه -- لقب مرداب کریستال ، جزیره توچال -- که در کنار پارک آبی شامل برنامه هایی برای :

630 اتاق هتل . سواری به سبک پارک تفریحی. آئروبار آئروفیل، فضایی که غذا و نوشیدنی را در ۱۳۰ فوت در هوا ارائه خواهد داد و به مشتریان منظره ای بالا از تئاتر Valley.A 4D می دهد. فضا برای دفاتر، مغازه های خرده فروشی، رستوران ها و بارها. بالون هلیوم عظیم است که بازدید کنندگان نزدیک به 400 فوت به هوا برای نمایی هوایی از منطقه ققنوس را.

قرار است در سه ماهه چهارم سال جاری زمین را بشکند و تا اکتبر ۲۰۲۲ افتتاح شود.

این شرکت در پشت پارک آبی نیز به نام مرداب کریستال نامگذاری شده است. اریک چراسیا معاون رئیس جمهور در نشست روز سه شنبه گفت این پروژه با اکثر پروژه های آمریکایی برای این شرکت که از شیلی آغاز شده متفاوت خواهد بود.

بیشتر املاک ایالات متحده آن در داخل جوامع برنامه ریزی شده کارشناسی ارشد قرار دارد، نه مناطق سرگرمی بزرگ مانند وست گیت. مرداب های کریستال تحولات پارک آبی دیگری در سراسر جهان از جمله در دبی، مصر، ژاپن و شیلی دارند.

جویس کلارک، عضو شورای شهر که منطقه اش شامل این پروژه است، در نشست روز سه شنبه گفت: «من فقط خیلی هیجان زده ام.» "(این است) یک پروژه پرفروش است که قرار است گلندیل را بر روی نقشه قرار دهد، نه فقط در دره بلکه در جنوب غربی."

رهبران امیدوارند در طول ماه های گرم تر بازدید کنندگان را جلب کنند

پروژه مرداب کریستال بین حلقه 101 و خیابان 95 درست در جنوب راه کاردینال برنامه ریزی شده است.

رهبران شهرستان امیدوارند که این پروژه خواهد شد قرعه کشی محبوب از آوریل تا اکتبر و امیدواریم که آن را به منطقه باد دوم در زمان بین فصل آموزش بهار بیس بال پایان دادن به و کاردینال آریزونا و آریزونا کایوت آغاز فصل. کوین فلپس مدیر شهر در نشست سه شنبه گفت: آن ماه ها تمایل به فرو رفتن در فعالیت برای منطقه دارند.

فلپس در این نشست گفت: «این واقعاً ما را برای شهر بودن رویدادهای مگا تنظیم می کند.» فلپس در این نشست گفت: «توسعه ای مانند مرداب های کریستال، جزیره توچال فضلی برای رویدادهای بزرگی مانند سوپر باول یا چهار نهایی NCAA خواهد بود.

پروژه مرداب کریستال به افزایش توسعه در اطراف Westgate اضافه کنید.

شورای شهر در ماه مه رای به تصویب دو پروژه جدید داد که مسکن، خرده فروشی و ناهارخوری بیشتری را به این منطقه خواهد آورد. یک پروژه نزدیک به 200 اجاره به سبک ییلاقی را به گوشه جنوب شرقی خیابان های 91 و Orangewood. دیگر ناهار خوری و خرده فروشی، از جمله استارباوکس، بالا بردن کان و عسل برو ناخن، به گوشه شمال غربی خیابان های 91 و Glendale را.

سایت برای توسعه پارک آبی برنامه ریزی شده است که در آن IKEA در سال 2017 اعلام کرد که آن را یک فروشگاه Glendale باز کنید. اون نقشه ها بعدا ً از راه افتادن

شهر توسعه دهنده پرداخت نمی کند، اما آن را 1M دلار در هزینه چشم پوشی

رهبران گلندیل در جلسه سه شنبه شورای شهر به توافق توسعه به عنوان یک پیروزی مالی برای شهر، آن را به عنوان پرداخت هر گونه مشوق های مالی مستقیم به توسعه دهنده نیست.

اما شورای شهر رای به چشم پوشی از اجازه هزینه ها و استفاده از انگیزه اقتصادی است که منتقدان می گویند بیش از حد دوستانه به توسعه دهندگان است.

شورای شهر Glendale رای به چشم پوشی تا 1 میلیون دلار در هزینه های مجاز و دادن تئاتر، هتل، فضاهای خرده فروشی و فروشندگان امتیاز "جزئی" 25 سال دولت املاک اجاره مالیات Excise، شناخته شده به عنوان GPLET. توافق GPLET به این معنی است که Glendale دوباره در اختیار داشتن اموال به مدت 25 سال به طوری که توسعه دهنده می تواند آن را اجاره و مجبور به پرداخت مالیات بر اموال. این ملک پس از ۲۵ سال، بر اساس توافق، به مالکیت خصوصی باز خواهد بازگشت.

توافقات GPLET به معنای تشویق رشد در مناطق مخوف است، اما آنها اغلب مورد استفاده قرار گیرد برای شیرین کردن گلدان برای توسعه در مناطق با ارزش املاک و مستغلات بالا، مانند مرکز شهر ققنوس و مرکز شهر تمپه.

رهبران شهر به فروش و مالیات هتل اشاره کردند که بازدیدکنندگان به شهر خواهند آورد. گلندیل سهم خود را از مالیات های تولید شده توسط این پروژه در طول توافق ۲۵ ساله ۲۴۰٫۵ میلیون دلار پروژه می کند.

شهردار جری وایرز در بیانیه ای گفت: «من به ادامه موفقیت ها در منطقه ورزشی و سرگرمی بسیار افتخار می کنم.» "رفاه به این بزرگی می افزاید: به درخواست تجدید نظر وست گیت مگا رویداد و درآمد قابل توجهی برای حمایت از ساکنان، کسب و کار و دولت به عنوان یک کل تولید خواهد کرد."

به گزارش این شهر، انتظار می رود این اقامتگاه همچنین یک هزار و 800 شغل را به محض باز شدن به شهر بیاورد.

محل مرداب های کریستال در زمین های متعلق به شهر بود. گلندیل یکی از دو شهر به اندازه خود در آریزونا است که قادر است زمین های شهر را بدون افشای علنی محل خود بفروشد تا زمانی که معامله برای رای دادن شورای شهر آماده شود. ميسا اون يکيه .

رسیدن به خبرنگار جاشوا بولینگ در jbowling@azcentral.com یا 602-444-8138. او را در توییتر دنبال @MrJoshuaBowling.

از روزنامه نگاری محلی حمایت کنید. اشتراک در azcentral.com امروز.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب