موز برای این کره بادام زمینی و موز اسموتی دستور

اگر شما از من بپرسید, کره بادام زمینی و موز در یک مسابقه ساخته شده در بهشت است. در طول سال تحصیلی این خود شامل

توسط NEWSWORLDS در 5 خرداد 1399

اگر شما از من بپرسید, کره بادام زمینی و موز در یک مسابقه ساخته شده در بهشت است. در طول سال تحصیلی این خود شامل, ارزان, اسنک به عنوان راه عالی برای شروع روز من و یا جزر و مد من تا وعده بعدی غذا.

در حال حاضر که روزهای عجله به کلاس و یا زوم کلاس و فعالیت های فوق برنامه هستند و همه ما به احتمال زیاد باید کمی زمان بیشتری را بر روی دست ما شما می توانید این اسنک را به سطح بعدی با تبدیل آن به یک اسموتی! این اسموتی بسته بندی شده با پروتئین و حفظ خواهد کرد شما را برای ساعت ها بدون وزن شما پایین است. این دستور باعث می شود طراوت و در عین حال ترکیب خامه که تقریبا مانند طعم میلک شیک. دسر برای صبحانه ؟ من فکر می کنم بله!

مواد تشکیل دهنده

  • موز رسیده 1
  • 2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی
  • 1-2 یخ
  • 2 قاشق غذاخوری ماست یونانی
  • 1 تاریخ
  • ½ فنجان شیر از انتخاب شما

جهت

  1. پوست موز شکستن آن را به قطعات 3-4 انتقال به یک ساندویچ کیسه و کیسه فریزر یک شبه و یا چند روز. انجماد موز, کاملا اختیاری است, اما انجام این کار خواهد شد در نتیجه ضخیم تر سرد اسموتی.
  2. وقتی که شما آماده را به اسموتی خود را به سادگی با قرار دادن تمام مواد تشکیل دهنده را در یک مخلوط کن.
  3. مخلوط مواد تشکیل دهنده و لذت ببرید!

این دستور غذا است که البته باز به افزایش سرعت و تفسیرهای مختلف. برای یک گیاهخوار گزینه استفاده از وگان ماست یا حذف ماست در دسترس نباشد و استفاده از فراورده های لبنی-شیر رایگان. پرتاب در یک خط تیره از پودر کاکائو برای یک شکلات پیچ و تاب. اگر دوست دارید مخلوط خود کمتر شیرین و فراموش نکنید در مورد تاریخ. اگر شما از طرفداران از کره بادام زمینی, شما می توانید به جای آن برای نوع دیگری از کره مهره. امکانات بی پایان هستند به عنوان شما می توانید ببینید وجود دارد بدون هیچ دلیل که چرا شما باید سعی کنید این دستور غذا! هنگامی که شما شروع به ساخت این اسموتی, شما در حال رفتن به مشکل توقف!

تماس با بئاتریس آرونسون در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن