رعد و برق, سرگرمی ارائه 'A Midsummer night's Dream'

COVID-19 ارائه شده است فیلمسازی یک کار دشوار; بدون توانایی برای فرد در نشست طبیعت اقدام به طور چشمگیری تغییر ک

توسط NEWSWORLDS در 2 مرداد 1399

COVID-19 ارائه شده است فیلمسازی یک کار دشوار; بدون توانایی برای فرد در نشست طبیعت اقدام به طور چشمگیری تغییر کرده. اما همه گیر محدودیت نیز الهام خلاق راه های جدید تفکر. آن جهانی بود shutdown, در واقع, که به رهبری گابریل Korte و سیان Ayres-سخت برای ایجاد رعد و برق, سرگرمی یک زن-led تولید شرکت است که باعث ایجاد فیلم, تلویزیون, تئاتر و رسانه های مخلوط.

Korte و Ayres-سخت ملاقات کرد در حالی که انجام یک برهنه می لرزد تولید از رویای شب نیمه تابستان را در حالی که آنها دانشجویان دوره لیسانس در UCSB تئاتر بخش. آنها شد سریع دوستان و وعده داده است که یک روز آنها را در یک فیلم با هم. پس از فارغ التحصیلی این جفت ارز وارد دنیای حرفه ای و حد عالی رساندن خود بازیگری و کارگردانی مهارت. زمانی که COVID shutdown سرگرمی زندگی می کنند Korte و Ayres-سخت شدن تصمیم به آوردن تعهد به ثمر موسس رعد و برق, سرگرمی.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


برای این شرکت تولید اولین تاخت و تاز کردن آنها تصمیم گرفتند به فیلم ویلیام شکسپیر A Midsummer night's Dreamبا بازیگران مؤثر نقش خود را از راه دور. نوشته شده در اواخر قرن 16 تابستان یکی از bard's محبوب ترین کمدی و شامل مثلث عشق, سحر و جادو, و یک بازی در یک بازی است. رعد و برق ایجاد یک راه جدید را به بازی شکسپیر به مخاطبان است که در آن بازیگران ایستادن در مرکز صفحه نمایش.

در حالی که کار بر روی فیلم, بازیگران, ضبط صحنه هایی از خانه های خود. آن را در زمان کمتر از یک ماه و نیم برای تولید گلوله کشته شد به طور مستقل شد و پس از آن هماهنگ شده است. ویرایش کارگردانی و به طرز ماهرانه ای یکپارچه سازی اجراهای فردی به یک مایع فیلم نیست این دو را تنها چالش است."وجود دارد [این است که] هیچ مناظر گفت:" Korte در مصاحبه با سانتا باربارا مستقل. "ما ترسیده بودند که مخاطبان نبود رفتن به می دانم که در آن ما در بازی."

در طول فرایند ویرایش Korte و Ayres-سخت شدن افکت های افزوده شده به منظور افزایش این فیلم درخواست تجدید نظر بصری."[ما] گسترش برخی از صحنه های[دادن]عکس از افرادی که در ظاهر,"Korte اشاره کرد. شخصیت های شناور بر روی صفحه نمایش در طول صحنه و بازیگر نمایش بزرگ در طول یک گفتگو با خود. انتقال بین صحنه های هنرمندانه انجام می شود و به طور کامل غوطه ور بینندگان را در جریان بازی.

جلوه های بصری کمک به نمایش بگذارد تولید اما این فیلم به شدت متکی بر بازیگری. نوازندگان کار کرده بدون زنده بازخورد در طول روند فیلمبرداری بود که به چالش کشیدن.وظیفه با تصور خود را از اعضای بازیگران در مقابل آنها تایلر X. Koontz, یک UCSB التحصیل که نقش پایین صحبت از مشکل "کار خود را با صحنه همکاران در همان فیزیکی بازی فضایی. [I]تا به حال به فکر راهبردی این شخصیت است که در تار عنکبوت در گوشه ای از اتاق...این شخصیت است تکه نان روی زمین من متوجه نشده بود من کاهش یافته است قبل از آن" او گفت:.

بازیگر Tonea Lolin که نقش هلنا توضیح داد که چگونه "بازیگری است همه چیز در مورد گوش دادن و زندگی" و "انجام زوم تولید [او را] گوش دادن و تمرکز و حتی بیشتر از [او] بود و نه در فضای فیزیکی با دیگران است."

در حالی که از راه دور اقدام به حمل یک میزبان از چالش های Korte و Ayres-سخت نیز متوجه کنجکاو پیشرفت به برخی از ویژگی های عملکرد. با بازیگران و چهره بودن بیشتر قابل مشاهده در تولید دیجیتال از یک مرحله بینندگان گزارش شکسپیر تک گویی شد آسان تر به درک; دیدن بازیگران و چهره به وضوح به آنها اجازه انتخاب کنید تا در صورت نشانه های آنها به طور معمول دست در طول یک فرد در تولید است که در آن هنرمندان هستند و در فاصله غرفه لباس و طراحی می تواند منحرف کردن اذهان بینندگان.

در حالی که Ayres-سخت اعتراف کرد که هدف نهایی خود را پشت سر خود فیلم را به شادی به جامعه با کمدی او و Korte نیز انگیزه برای کمک به نوازندگان. "بازیگران و هنرپیشه های زن کار از دست داده اند به دلیل قرنطینه" Ayers-سخت گفت و این فیلم به عنوان نوآورانه منبع کار برای اعضای بازیگران. همانطور که برای Korte به "تولید آموخت [او] در مورد قدرت پشتکار است."

411: به تماشای یک شب نیمه تابستان'sDream ببینید firelightentertainmentco.com/videos.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

این تار عنکبوت در گوشه ای از اتاق...این شخصیت است تکه نان روی زمین من متوجه نشده بود من کاهش یافته است قبل از آن" او گفت:.بازیگر Tonea Lolin که نقش هلنا explainedhow "بازیگری است همه چیز در مورد گوش دادن و زندگی" و "انجام زوم تولید [او را] گوش دادن و تمرکز و حتی بیشتر از [او] بود و نه در فضای فیزیکی با دیگران است." در حالی که از راه دور اقدام به حمل یک میزبان از چالش های Korte و Ayres-سخت نیز متوجه کنجکاو پیشرفت به برخی از ویژگی های عملکرد. با بازیگران و چهره بودن بیشتر قابل مشاهده در تولید دیجیتال از یک مرحله بینندگان گزارش شکسپیر تک گویی شد آسان تر به درک; دیدن بازیگران'faces به وضوح به آنها اجازه انتخاب کنید تا در صورت نشانه های آنها به طور معمول از دست duringan در شخص تولید است که در آن نوازندگان در یک فاصله هستند و غرفه های, لباس, و مجموعه designcan منحرف کردن اذهان بینندگان.در حالی که Ayres-سخت admittedthat هدف نهایی خود را پشت سر خود فیلم را به شادی به جامعه با کمدی sheand Korte نیز انگیزه برای کمک به نوازندگان. "بازیگران و هنرپیشه های زن کار از دست داده اند به دلیل قرنطینه" Ayers-سخت گفت و این فیلم به عنوان نوآورانه منبع کار برای اعضای بازیگران. همانطور که برای Korte به "تولید آموخت [او] در مورد قدرت پشتکار است."—ملودی Pezeshkian411: به تماشای یک شب نیمه تابستان'sDream, seefirelightentertainmentco.com/videos.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب