هانوفر استخدام دستیار به عنوان سر مربی جدید به رهبری و آینده پسران تیم بسکتبال

مت Allibone York Daily Recordمنتشر شده 12:18 AM EDT مارس 15 سال 2020به عنوان یک Delone کاتولیک گراد الکس Staub

توسط NEWSWORLDS در 26 اردیبهشت 1399

به عنوان یک Delone کاتولیک گراد الکس Staub گفت: دریافت مقدار زیادی از مسخرگی از دوستان قدیمی که زمانی که او یک مربی در هانوفر دبیرستان پسران' برنامه بسکتبال در سال 2015.

پس از همه Nighthawks و Squires قرار است به رقبای تلخ.

پنج سال بعد Staub است مستحکم در طرف دیگر آن رقابت. او تایید هانوفر به عنوان رئیس جدید پسران' مربی تیم بسکتبال روز دوشنبه.

"در ابتدا من قطعا شنیده ام بسیاری از جوک ها و مردم گفت: "من نمی توانم باور کنم که شما رفت و به رقیب'" Staub " میگوید. "در حال حاضر من در طرف دیگر. من هانوفر از طریق و از طریق."

Staub به عنوان Nighthawks' کلاس نهم مربی از او پیوست برنامه است. او مربیگری بسکتبال برای 14 سال, اما این اولین varsity سر کار مربیگری.

او طول می کشد بیش از بارت گیبون که در پایین پا در فوریه قبل از بازی این تیم در منطقه 3 پلی آف گفت: او نیاز به صرف زمان بیشتری را در خانه با سه نفر از بچه های جوان. این Nighthawks به پایان رسید 13-11 اما این YAIAA و منطقه پلی آف پس از دو راست دست دادن فصل است. گیبون شد این برنامه سر مربی به مدت دو سال.

بیشتر: GameTimePA نام 2020 نیویورک-Adams پسران basketball all-stars, بازیکن سال

بیشتر: 'ما نمی تواند پایان آنچه را که ما آغاز شده:' جشن YAIAA تیم بسکتبال سمت چپ ایستاده

در حالی که هانوفر جای تعجب بود داستان موفقیت فصل گذشته Nighthawks می تواند یکی از YAIAA بخش سوم بهترین تیم های سال آینده است. افزایش سالمندان Zyaire مایرز (13.4 ppg) کایل گرمن (12.2 ppg) و مایکل Killinger (11.1 ppg) همه به طور متوسط در ارقام دو برابر فصل گذشته. مایرز شد اول تیم YAIAA بخش سوم مربیان همه ستاره و باید یکی از این لیگ بهترین نقطه بازگشت سپاه پاسداران است.

"آسمان محدود است برای ما و انتقال باید بدون درز" گفت: Staub که مربی همه تیم بازیکنان زمانی که آنها در کلاس نهم است. "این یک تجربه شگفت انگیز برای رسیدن به می دانم که این بچه ها و من می دانم که چگونه آنها می خواهم به بازی توپ. آنها می دانند که من هستم و آنچه من در مورد.

"با تجربه, ما باید, ما باید قادر به بازی کردن با هر کسی در برنامه ما."

یک سال 2005 Delone کاتولیک گراد Staub بازی بسکتبال برای Squires تحت دیرین مربیان دارل Wildasin و اواخر Jim Dooley. او صرف زمان مربیگری سطح جوانان در سنت وینسنت و بشارت از خوبان مریم باکره مدارس — Delone کاتولیک فیدر برنامه — قبل از گرفتن یک کلاس نهم در Bermudian چشمه های تحت سابق دیرین مربی تام فلاهرتی که تا به حال مربی Delone به دولت عنوان در سال 1989.

او گفت که او چیزهای زیادی یاد گرفتم از همه کسانی که مردان اما واقعا شروع به رشد به عنوان یک مربی تحت سابق هانوفر و زمان جدید آکسفورد پسران' مربی Nate مایرز که منجر Nighthawks به یک رشته طولانی از موفقیت و منطقه 3 عنوان در طول 11 سال تصدی با Nighthawks از سال 2007 تا سال 2018 است.

Staub گفت: او همان فلسفه به عنوان مایرز با تمرکز بر هل دادن توپ روی زمین و بازی, uptempo, با تمرکز بر دفاع.

"Nate باز کردن درهای خود را به من نشان داد و من همه چیز را که او" Staub گفت. "من از او پرسیدم 100,000 سوالات و او مرا در زیر بال خود را و به من نشان داد طناب.

"ما همان ذهنیت اما او به او متوجه چگونه برای رسیدن به بچه ها. شما رو به گوش دادن به آنها و آنچه آنها می گویند. شما نمی فکر می کنم که به عنوان یک مربی جوان اما او باز چشم من به آن است."

در حالی که Staub نیست قادر به کار با Nighthawks در فرد در حال حاضر به عنوان coronavirus همه گیر است و تعطیل کردن مدرسه و فعالیت های ورزشی او می داند که بازیکنان به خوبی از وقت خود را در برنامه و فکر می کند آنها به خوبی مناسب به سیستم خود را.

عضو هانوفر قصبه عمومی آثار بخش Staub اول فصل در Nighthawks کارکنان این تیم رفت 16-8 و به YAIAA و منطقه 3 برگشتی. ستاره گارد Kyle Krout به 1000 حرفه ای امتیاز.

او امیدوار به استفاده از این تجربه برای نشان دادن این تیم بازیکنان فعلی که آنها می توانید در ادامه موفقیت پس از آن بود مدتها پیش که این برنامه سازگار برنده است.

"این بچه ها در حال نزدیک گره و آنها سخت کار کرده ام به تغییر فرهنگ در این برنامه پس از یک زن و شوهر کردن سال" Staub گفت. "ما در حال ورزشی ما رو بورس ما واقعا می تواند قرار دادن تیم در موقعیت های ناراحت کننده و استفاده از آن به نفع ما است."

مت Allibone یک خبرنگار ورزشی به صورت GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.

لطفا کمک به ما در ادامه به ارائه این در عمق ورزشی محلی پوشش های اشتراک. در اینجا جاری پیشنهادات ویژه برای مشترکین جدید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب