او به کمک دیگران خود را در نبرد اعتیاد. در پایان او نمی تواند کمک به خود است.

مایک Argento York Daily Recordمنتشر شده 9:03 AM EDT 21 مه سال 2020شب 29 آوریل یک شنبه جان Mundis شد پیام کوتاه

توسط NEWSWORLDS در 1 خرداد 1399

شب 29 آوریل یک شنبه جان Mundis شد پیام کوتاه با مادرش.

او ساخت برنامه ای برای دختر خود را روز هفتم تولد آینده در پایان مارس و گفت: مادر خود را که هدیه خود را که قرار بود به بلیط به Lindsey Stirling کنسرت در مان مرکز موسیقی در فیلادلفیا. دختر خود را بید ماری را دوست دارد استرلینگ و پر انرژی فیلم که ترکیبی رقص هیپ هاپ, رقص های الکترونیکی موسیقی و ویولن کلاسیک. نشان می دهد که برنامه ریزی شده برای ماه اوت, و این که آیا آن را در رفتن و یا قربانی به بیماری همه گیر کوروناویروس شناخته شده نیست. شاید در ماه اوت او فکر همه چیز بهتر خواهد بود.

او همچنین در مورد برنامه ای برای گرفتن بید و مادر او را به دیزنی جهان در سال آینده زمانی که امیدوارم همه گیر زوال یافت. او خاطرات خود را از سفر به دیزنی جهان به عنوان یک بچه و می خواست به دختر خود که همان خاطرات است.

در حدود 11 p. m. او امضا کردن.

روز بعد او رفته بود.

او زندگی را نجات داد

جان Izaak Mundis تلاش با اعتیاد برای بیش از یک دهه است. او تا به حال شده است به ناتوانی چند بار مادرش نینا Kottcamp-طولانی گفت. او تا به حال شده است در داخل و خارج از شهرستان نیویورک زندان در انواع نسبتا جزئی جرائم.

اعتیاد گرفته بود بیش از زندگی خود را, اما او می جنگیدند. او برای یک زمان به عنوان یک مواد مخدر و الکل مشاور در یک ناتوانی در نیویورک. او به خوبی شناخته شده در بهبود جامعه و فرد است که دیگران می تواند رسیدن به زمانی که آنها تلاش با پاک ماندن.

او زندگی را نجات داد.

در مارس 30, او خود را از دست داد. او 30 سال است.

مادر او هنوز مطمئن شوید که چه اتفاق افتاد که باعث شد او را به عود و یا اینکه آیا هر چیزی اتفاق افتاده است در همه. او معتقد است هر چند که مستند به دستور مبارزه با کروناویروس ممکن است کمک کرده که انزوا و تنهایی ممکن است باعث آن است. او نمی داند. آن می توانست چیزی دیگری به عنوان Jon تلاش با افسردگی در زمان.

"حقیقت این است" او گفت: "ما نمی دانیم."

پر انرژی بچه

جان متولد شد و در دسامبر. 11, 1989 یکی از سه فرزند او دارای دوقلو, خواهر. پدرش جان Mundis که مشغول به کار به عنوان یک ماشین برای یک شرکت در مریلند بود پرماجرا مرد با بهره گیری از موتور سیکلت سفر و سرسره و غواصی. او به عنوان یک, دادن مرد, یک فرد همیشه وجود دارد برای کمک به دوستان و خانواده.

مرتبط با: اعتیاد یک بیماری همه گیر: بازیابی صاحبان خانه را افزایش عود, مشکلات مالی

بیشتر: او از دست پدران از فرزندان او. در حال حاضر او رفته هم قربانی مواد مخدر مصرف بیش از حد

جان گرفت و پس از پدرش است. پسر عموی به یاد می آورد خانواده یک بار بیرون رفت و به شام در یک رستوران بوفه و جان متوجه یک مرد نشسته با خود و رشد نگران است. انسان باید به غذا خوردن به تنهایی و گفت: خانواده خود را که آنها باید او را دعوت به خود را در جدول مادر خود را به یاد می آورد.

جان شد پر انرژی بچه و ورزش است. آنها تا به حال یک خانواده حکومت است که او می تواند بیرون رفتن برای هر تیم ورزشی او می خواست اما اگر او در بر داشت او آن را دوست ندارم, او هنوز هم می خواهم که به پایان فصل. او سعی کشتی کج و فوتبال برای یک فصل. او ورزشکار و چالاک و بی باک مادرش گفت: عشق سنگ نوردی. او می تواند انجام flips و راه رفتن بر روی دست خود را, مادرش گفت:.

او همچنین دوست game, انجام, بازیگری در تئاتر محصولات و انجام کلاهبرداری سحر و جادو.

او در بر داشت خود را زمانی که او سعی ژیمناستیک, مادرش گفت:. او آموزش دیده و رقابت در مجلل, در لنکستر و خوب بود در آن خرک موازی میله و حلقه بودن رویدادهای مورد علاقه خود را.

"او از آن لذت می برد" مادرش گفت:. "او احساس قوی و احساس او انجام انجام ژیمناستیک."

او مربی سابق آمریکایی ژیمناست به نام مایک Bartley اعتقاد او دانش مواد, اما برای رسیدن به که او را به ارتکاب به آموزش چهار شب در هفته. او نمی خواست آن را انجام دهد اما او همچنان به رقابت حتی اگر او بعدها گفت که مادرش او شده است اذیت و آزار توسط بچه های دیگر در مدرسه.

او مورد مطالعه هنر تجاری در نیویورک Tech فارغ التحصیل در سال 2008.

تابستان قبل از سال آخر خود را زمانی که او 17 او در یک بد ماشین تصادف. هر دو از پاهای خود را شکسته بودند ، بازوی راست خود را در بالای آرنج آسیب دیده بود و نیاز به یک پوست پیوند. به پایان رسید که خود را حرفه ای ژیمناستیک.

در حالی که او در دوره نقاهت بعد از آن صدمات خود پزشکان تجویز oxycontin برای مدیریت درد خود را. او ادامه داد: برای استفاده از این دارو هنگامی که او بازگشت به مدرسه خرید آن از همکلاسی ها که دارو را از پدر و مادر خود را' کابینت دارو, مادرش گفت:.

"که در آن نقطه" نینا گفت: "این زمانی است که او تا به حال یک مشکل است."

در جولای سال 2008 او به کالیفرنیا نقل مکان کرد تا به دنبال کار تجاری در هنر است.

او رفت و شکست و رفت به نیویورک در مدت شش ماه در حال حرکت در با پدرش در غرب نیویورک. (پدر و مادر او طلاق گرفته بود.) او مشغول به کار بود اما در حال حاضر و پس از آن او از پدر یا مادر خود را برای 20 دلار برای گاز. پدر و مادر خود در مورد آن صحبت کردیم و فکر چه می گذرد.

سپس او را دستگیر و به سرقت ضایعات فلزی و او زخم در شهرستان نیویورک ،

"بود که برای اولین بار متوجه شدیم که یک مشکل" نینا گفت.

او رفت و به طریق دادگاه و به عنوان یک ماده را مشروط وارد نوتوانی. پدر و مادر خود را در زمان از خطوط اعتباری برای آن پرداخت. او تلاش می کرد با بهبود اما بعد از پاک شدن او یک کار در خانه استعماری و شروع به گرفتن کلاس در HACC, مطالعه, خدمات انسانی. او یک مشاور در نوتوانی درآمد صدور گواهینامه خود را برای کمک به دیگران.

سپس پدرش بیمار سرطان لوزالمعده است. او در آنجا ماند هوشیار در حالی که پدر خود را مبارزه با سرطان و باقی مانده در بهبودی حتی پس از درگذشت پدر در مارس 10, 2016.

'یکی از بهترین دوستان من تا به حال'

یکی از مشتریان خود در خانه استعماری بود مت Walukonis.

Walukonis یک پزشک در Berks County, و به پایان رسید تا در خانه استعماری در سال 2016 پس از دستور به انجام این کار پس از نقض خود را مشروط به اعمال پس از محکومیت DUI.

"من آمد به خانه استعماری با نفس" Walukonis گفت. "من فکر کردم من می دانستم که آنچه که برای من مناسب است."

جان او را راست. "آنچه که او به من گفت که وقتی که می آید برای قرار دادن پایین مواد مخدر و الکل, من می توانم آن را توسط خودم" Walukonis گفت. "او به من گفت که او می تواند به من کمک کند. او اولین کسی است که تا کنون من را به این باور است که بدون توجه به آنچه که من باید برای حفظ بهبودی من برای اولین بار."

او گفت: "در آن نقطه در زمان من نمی توانستم به خودم کمک کنم و او وجود دارد."

جان او گفت: "می توانم هر چیزی کاملا برای کمک به دیگر مردم, حتی اگر آن را به معنای در نظر گرفتن زمان از کمک به خود است. او را متوقف خواهد کرد هر آنچه که او انجام شده بود و هر چیزی را انجام دهید به شما کمک کند."

جان شد از یک دوست خوب, او گفت:. "این غیر ممکن بود و نه مانند جان," او گفت:. "او تا به حال یک مسری خنده. او نوع پسر شما می تواند بیرون رفتن برای ناهار و نشستن وجود دارد برای دو ساعت و فقط (بحث در مورد هر چیزی).

"او یکی از بهترین دوستان من تا به حال."

دو هفته قبل از Walukonis کامل نوتوانی جان مادر بزرگ مادری در حال مرگ بود و جان گرفت و آن را سخت و عود. در عرض دو هفته او را در نیویورک شهرستان, زندان, بازداشت, در برخی از اتهامات عنوان شده علیه.

او رفته بود برای یک سال.

حدود 18 ماه پیش پس از جان رفت و به ناتوانی دوباره Walukonis او را دیدم در یک جلسه. جان به او راه می رفت و گفت: "سلام بابا من به یاد داشته باشید?"

را در آغوش گرفت و جان خواسته Walukonis به حامی. Walukonis مفتخر شد.

"شما می دانید گفت:" جان "شما انجام داده ام بسیار به من کمک کند تا شاید نوبت من است به شما کمک کند."

برای Walukonis در حال حاضر طبابت در شیر سرخ و چند عامل بهبود خانه در پنسیلوانیا مرکزی, Jon مرگ سخت بود ،

"من هرگز نمی توانم از او تشکر کنم به اندازه کافی برای همه است که او را برای من انجام," او گفت:. "آن را نمی باید در این راه. آن را فقط نمی. چگونه جهنم آیا این پایان راه است؟"

'همه فکر می کردند او انجام شد OK'

در ماه ژانویه پس از خروج از ریکاوری خانه جان نقل مکان به یک آپارتمان در غرب بازار و خیابان با یک هم اتاقی اتاق خواب خود را در مقابل یک راهرو و هر دو خود را با حمام و سرویس بهداشتی. جان مشغول به کار بود برای یک شرکت در حال حرکت.

در مورد که او مبتلا به افسردگی و تجویز ضد افسردگی. در ماه فوریه گفت که او را کاهش دوز او. او نگران بود – یکی از جان های یک روان درمانگر گفت: وقتی که می آید به تغییر است که دارو شما باید مراقب باشید. زمانی که COVID-19 مستند او کار کمتر است. اما او به نظر می رسید به خوبی انجام می دهند.

"همه فکر می کردند او انجام شد OK" نینا گفت: "تا زمانی که او در بر داشت."

شب قبل از او درگذشت و پس از ارسال پیامک با مادر خود, جان اتاقی را دیدم او را در آشپزخانه خوردن برخی از اسپاگتی در حدود 11 p. m. او گفت: هم اتاقی خود که معده اش ناراحت شد و ماکارونی آرام آن است.

صبح روز بعد هم اتاقی خود بلند شد و به کار رفت. او نمی بینم جان و فرض بر این است که او به کار رفته بود. هنگامی که او به خانه آن شب هم اتاقی خود را نمی بینم جان. او رفت و به بررسی و بر او در وان حمام خود را یک سرنگ موجود در اتاق خواب خود را. او سعی کرد به اداره Narcan اما خیلی دیر شده بود.

پزشکی قانونی گفته مادر خود را که او تا به حال شده است مرده به مدت حداقل 10 ساعت در زمانی که او در بر داشت.

{ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe. }

"یک انتخاب بد می تواند گذشته خود را انتخاب'

"من آرزو می کنم من می توانم به پسر من است و می دانم که آنچه که او فکر. اما من نمی توانم" نینا گفت. "من می دانم که پسر من انتظار ندارد به مرگ است."

نینا فعال بوده است و نه یکی بیشتر طول می کشد و آرامش است که مرگ پسرش ممکن است کمک به دیگران است. او میزبان یک مراسم یادبود در زوم و بسیاری حاضر بودند جان خود را برای بهبود جامعه و مردم به او کمک کرده بود پیدا کردن زندگی پس از اعتیاد است. مادر او به آنها گفت, "این تراژدی و استفاده از آن به عنوان یک کاتالیزور برای خود را بازیابی. فقط می دانم که یک انتخاب بد می تواند گذشته خود را انتخاب کنید."

او همچنین طول می کشد که آرامش خود را در زمان کوتاه در این سیاره پسر او را لمس بسیاری از زندگی مردم است.

او وجود دارد برای دوستان خود را در طول خود را در تاریک ترین ساعت آنها گفت. او همیشه یک تماس تلفن دور برای هر کسی که نیاز به کمک به او. او وجود دارد برای کسی بخند حتی زمانی که وجود دارد هیچ چیز به خنده در مورد آنها گفت. او یکی گفت: "یک روح زیبا."

یکی گفت: "من می دانستم که این مرد و مبارزات خود را. من همیشه فکر می کردم او قوی تر از خود بیماری است, اما من حدس می زنم همه ما می دانیم که هیچ کس است."

برای کمک به جون این دختر

جان خانواده تاسیس یک صندوق برای دختر خود آموزش و پرورش است. برای کمک به www.ugift529.com و نوع در کد B8M-389. یادبود سهم نیز ممکن است ساخته شده به نیویورک فصل نه یکی بیشتر.

منابع برای کسانی که مبارزه با اعتیاد

پنسیلوانیا, بهبود و بازسازی سازمان داد تا به یک لیست از آنلاین پشتیبانی بازیابی منابع است.

الکلی های گمنام عمومی خدمات سایت است که آنها مردم را تشویق به استفاده از در طول COVID-19 بیماری همه گیر. برخی از AA گروه با استفاده از زوم Google Hangouts یا کنفرانس تلفنی به جلسات.

انجمن معتادان گمنام با صدور بیانیه ای نشان می دهد که گروه به طور موقت متوقف شیوه های رایج مانند بغل کردن و یا تکان دادن دست و یا ارائه تنقلات. آنها همچنین گفت که گروه می توانید جلسات آنلاین, اما این است که به هر گروه. گروه های منطقه را می توان در na.org سایت.

دفتر سلامت روان و سوء مصرف مواد و خدمات این لیست بهداشت روانی منابع در PA:

  • ملی پیشگیری از خودکشی نجات: 1-800-273-TALK (8255)
  • Nacional de Prevención دل خود کشی: 1-888-628-9454
  • بحران خط متن: متن "بهبهان" به 741-741
  • جانباز بحران خط: 1-800-273-TALK (8255)
  • فاجعه پریشانی تلفنی: 1-800-985-5990
  • پنسیلوانیا دریافت کمک در حال حاضر خط یک محرمانه 24/7 درمان و خدمات اطلاعات برای کسانی که با الکل و مواد مخدر مشکلات. تعداد 1-800-662-کمک کند.
  • پنسیلوانیا وزارت خدمات انسانی دارای پشتیبانی و ارجاع خط تلفن کسانی که مبارزه با اضطراب و سایر احساسات با توجه به COVID-19 اضطراری است. برای دسترسی به تلفن رایگان, تلفنی, تماس 1-855-284-2494. برای TTY شماره گیری 724-631-5600.

مقاله نویس/خبرنگار مایک Argento شده است یک رکورد روزانه کارمند از سال 1982. او را در رسیدن به 717-771-2046 و یا در mike@ydr.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن