دستور العمل های سالم میان وعده برای نگه داشتن شما کامل، تغذیه

چه Whether you’re snacking because you’re bored or because you simply need some fuel to get through your next

توسط NEWSWORLDS در 24 مرداد 1399

چه Whether you’re snacking because you’re bored or because you simply need some fuel to get through your next task, it’s important to listen شما به خاطر اینکه حوصله تان سر رفته است یا به دلیل اینکه به سادگی به مقداری سوخت نیاز دارید تا از کار بعدی تان عبور کنید، گوش دادن به بدن تان مهم است. یک استراتژی خوب برای دادن آنچه به بدن تان نیاز دارد این است که آنچه را مصرف می کنید و انرژی هر روز چقدر مصرف می کنید را ردیابی کنید. نگه داشتن این در پشت ذهن شما قبل از غذا خوردن عادت خوبی برای حفظ سلامت شما است. 

خوردن ذهن طول می کشد تمرین. اگر می خواهید بیشتر مراقب باشید وقتی که صحبت از خوردن غذاهایی می شود که شما را پر و تغذیه نگه می دارد، سعی کنید مصرف غذای روزانه خود را در طول روز با سه وعده غذا و دو میان وعده تقسیم کنید. هر وقت گرسنه شدی، یکی از این ایده های میان وعده سالم را امتحان کن.

یونانی ماست با سیب آمیخ

ماست یونانی پر از پروتئین است، و آن را یک میان وعده بزرگ است که شما را پر نگه دارید. یک وعده ماست را در ظرفی قرار داده، مقداری دارچین بپاشید و کمی عسل را بالای سر شکند. آن را مخلوط کنید و در برش سیب خود را. اگر شما به دنبال به فله و یا می خواهید چیزی بیشتر پر کردن، سعی کنید اضافه کردن برخی از کره بادام زمینی به ماست قبل از اینکه شما آن را مخلوط.

diy مخلوط دنباله دار با آجیل و خشکبار

فروشگاه خرید دنباله مخلوط مانند کسانی که با مزه M &M بزرگ است، اما شکر اضافه شده می تواند شما را احساس خستگی. سعی کنید ساخت خود را در خانه با ترکیب مواد خام مورد علاقه خود را و میوه های خشک شده. • اضافه کردن برخی از مواد سنتی مانند شکلات یا تراشه ماست را در نظر بگیرید، اما مطمئن باشید که مراقب باشید که شما مخلوط کردن دستور العمل خود را.

غذا خوردن کردن چوب با میوه و پنیر kabobs

-از میوه تازه تابستان امسال با کباب کباب یخک بامبو بهره مند شو. میوه خود را به اندازه نیش و تکه های سوراخ آنها را با skewers خود را. خلاق باشید با نیش پنیر -- اضافه کردن چند پروتئین به میان وعده خود را اضافه کنید. همچنین می توانید با کره بادام زمینی، عسل یا سس ماست، کاتب خود را در آب و یا آب کنده کنید.

آناناس پخته، سیب یا هلو

این یک میان وعده باید برای هر کسی که دندان شیرین است. میوه خود را به اندازه نیش و کت با دارچین یا شکر دارچین برش. تا وقتي که نرم و گرم نشن، پختشون کن این ها یک دشت میان وعده بزرگ و یا با ماست و عسل کمی.

هر چیزی که می خوای رو مخلوط کن و اسمش رو بگیر

با یه پایگاه شروع کن avocados, سیاه و سفید باله, باله garbanzo و ماست یونانی چند ایده. طعم دهنده ها را با استفاده از ادویه جات ترشی جات، رب ها و دیگر toppings اضافه کنید. پس، مخلوط کن تا صاف بشه اطمینان حاصل کنید که قبل از شما با سبزیجات، میوه ها و یا تراشه خدمت می کنند طعم و مزه!

میان وعده سالم لازم نیست که خسته کننده باشد، به خصوص اگر شما سعی کنید یکی از این دستور العمل.

تماس با Sera Smith در [ایمیل محافظت شده].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن