در اینجا چای: منحصر به فرد پاپ یخ دستور غذا برای تابستان

نوشیدنی های داغ در یک روز تابستان ما نیست فنجان چای. پس, دفعه بعد شما می خواهید چای از هم اکنون تا ماه سپتامبر

توسط NEWSWORLDS در 20 تیر 1399

نوشیدنی های داغ در یک روز تابستان ما نیست فنجان چای. پس, دفعه بعد شما می خواهید چای از هم اکنون تا ماه سپتامبر فکر می کنم در مورد انجماد آن است. داشتن یک چای پاپ یخ است یک راه عالی برای خنک کردن مورد علاقه خود را مخلوط.

این دستور غذا را با استفاده از آسمانی به لیمو Zinger چای, اما شما می توانید جایگزین با هیچ عطر و طعم شما می خواهم. نگران نباشید در مورد بلندر یا هر فانتزی پاپ یخ کیت: این یخ میآید را می توان با منابع شما به احتمال زیاد در حال حاضر در صفحه اصلی. خود را به انجام برسانند چای هوس با این نارگیل و لیمو چای پاپ یخ دستور غذا!

مواد تشکیل دهنده

  • ½ فنجان آب
  • 2 سماوی را لیمو Zinger چای کیسه ای
  • ½ فنجان شیر نارگیل
  • 4-6 قاشق غذا خوری شکر
  • 1 قاشق غذا خوری وانیل

لوازم

  • کوچک 2 لیوان های کاغذی و یا گچ ظروف
  • 2 کوچک چوب Popsicle یا 1 سیخ بامبو به نصف کاهش دهد
  • کوچک ورقه فویل به پوشش فنجان/ظروف در فریزر

جهت

  1. آب جوش بریزید و ¼ فنجان به هر ظرف. شیب یک چای کیسه ای در داخل هر فنجان برای 3-5 دقیقه. حذف کیسه های چای در هنگام تزریق در آب است.
  2. پور ¼ فنجان شیر نارگیل به هر ظرف. چربی در شیر نارگیل مهم است برای حفظ یک نرم با بافت پاپ یخ.
  3. شیرین یخ شما میآید! شروع با 1-2 قاشق در هر ظرف و اضافه کردن بیشتر بسته به اینکه چگونه شیرین شما آن را ترجیح می دهند. اگر شما یک دندان شیرین قند را نیز بهبود بافت یخ شما میآید.
  4. پور خود را پاپ یخ مخلوط را در یک فنجان بزرگ و کاسه و یا اندازه گیری ظرف. اضافه کردن وانیل و مخلوط با شور و نشاط. شما می خواهید تمام شکر حل شده در مایع است. هنگامی که محلول به آرامی بریزید مایع خود را به عقب به اصلی ظروف.
  5. پوشش ظروف با فویل. بعد یک چوب در وسط فویل برای هر ظرف. فویل ممکن است rip اما این خوب است; سعی کنید مطمئن شوید که میله ایستاده تا آنجا که ممکن است. در نهایت محل یخ میآید داخل فریزر خود را در یک محل که در آن آنها نمی افتد و نشت. در 6-8 ساعت خود درمان های یخ زده آماده خواهد بود برای لذت بردن از.

راهنمایی برای ایجاد تغییرات به یخ شما میآید!

  1. سوئیچ کردن لیمو Zinger چای برای چای های دیگری از انتخاب شما! و یا اگر شما یک چای شخص سعی کنید آب و یا سایر نوشیدنی با طعم.
  2. اضافه کردن کرم ها و میوه ها و شکر را به بهبود کلی بافت یخ شما میآید! (آب یخ بنابراین اضافه کردن این اطمینان را به شما می تواند نیش می زنند به شما یخ میآید.)
  3. آزمایش با میوه ها پر و مواد تشکیل دهنده دیگر. خانه یخ میآید سرگرم کننده هستند چرا که آنها را می توان در هر راه شما می خواهم!

در حال حاضر زمان بعدی شما ولع مصرف چای, اما نمی توانید تحمل گرما را امتحان کنید ساخت این خوشمزه یخ میآید!

تماس با سرم اسمیت در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب