Hersheypark مجموعه ای برای باز کردن در جولای

Kevin Moore York Daily Recordمنتشر شده 9:19 AM EDT Jun 13, 2020روز جمعه Hersheypark اعلام کرد در انتشار اخبار

توسط NEWSWORLDS در 24 خرداد 1399

روز جمعه Hersheypark اعلام کرد در انتشار اخبار است که از آن خواهد شد باز کردن back up در جولای 3 و دارندگان season pass باید از این فرصت برای حضور در پارک تفریحی در جولای 1 و 2 جولای.

Hersheypark اولین Candymonium, بلندترین و سریع ترین, طولانی ترین و شیرین ترین ذخیره در پارک.

"به نمایندگی از کل تیم در Hersheypark ما نمی توانید صبر کنید به پا زدن کردن ما 114هفتم فصل با آشنا و مورد علاقه و هیجان انگیز شده Candymonium" گفت: Vikki Hultquist مدیر کل در Hersheypark. "همانطور که ما آماده استقبال از مهمانان پشت به ما پاک و سبز مقصد برای تفریح خانواده ما آنها را می خواهید به می دانم که خود ایمنی و بهداشت بوده است و همیشه خواهد بود اولویت ما در Hersheypark."

با توجه به اخبار انتشار Hersheypark به اجرا در انواع جدید و طرح های ایمنی برای استقبال از مهمانان را به یک بازی سرگرم کننده و محیط امن مبتنی بر هدایت جریان است و نیاز است که صادر شده است از مراکز کنترل بیماری و پیشگیری پنسیلوانیا وزارت بهداشت و صنعت مختلف سازمان.

بیشتر: Hersheypark را Candymonium غلتک coaster آن برای اولین بار اجرای آزمون

تلاش مشخص شد در فیلم های جان چمن, رئيس جمهور & مدیر عامل شرکت هرشی سرگرمی و تفریحی شرکت و دکتر متی سیلویس مدیر مراقبت های اولیه Penn State بهداشت گروه پزشکی.

جدید دستورالعمل های ایمنی شده اند در محل قرار داده و در Hersheypark برای کمک به اطمینان از ایمنی همه:

  • افزایش تمیز کردن & مایع: Hersheypark را پاکسازی بالا لمسی مناطق اغلب و اضافه کردن مایع ایستگاه در سراسر Hersheypark.
  • مهمان رزرو سیستم: یک سیستم رزرو اجازه خواهد داد که Hersheypark به دنبال دستورالعمل دولت در ظرفیت و اجازه می دهد مهمان به برنامه ریزی بهتر سفر خود را در پیشبرد.
  • اجتماعی فاصله: Hersheypark را تقویت مناسب اجتماعی فاصله از طریق علامت های زمین نشانه گذاری و طراحی دوباره مهمان فضاهای.
  • پوشش صورت و دمای نمایش: تمام مهمانان بیش از سن دو سالگی ملزم به پوشیدن پوشش صورت به جز در حالی که ناهار خوری و در برخی از جاذبه های. مهمانان نیز باید آماده شود به انجام یک touchless متوسط غربالگری قبل از ورود به Hersheypark.
  • سوار پروتکل: Hersheypark را تعیین اجتماعی فاصله و مطابق با اصول بهداشتی مورد نیاز در یک ride-by-سوار اساس با روش های جدید به عنوان لازم است.
  • افزایش اعضای تیم آموزش: تمام اعضای تیم را تحت آموزش افزایش یافته در پروتکل های جدید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعت و بلیط بازدید www.Hersheypark.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن