UC برکلی اساتید طراحی غیر متعارف ساختار کلاس به صورت حضوری دوره های

به جای نیازهای دانشجویان و استادان در طول COVID-19 گیر UC برکلی به دنبال خواهد داشت "پیوندی" آموزش مدل با انوا

توسط NEWSWORLDS در 20 تیر 1399

به جای نیازهای دانشجویان و استادان در طول COVID-19 گیر UC برکلی به دنبال خواهد داشت "پیوندی" آموزش مدل با انواع گزینه های برای هر دو حضوری و کلاس های آنلاین ارائه شده در پاییز.

هر چند اعضای هیئت علمی بودند به شدت درگیر در تصمیم گیری کلاس خواهد بود در شخص و یا آنلاین آنها باید گزینه ای برای ارسال درخواست برای آموزش در کلاس های حضوری با توجه به دانشگاه, استاد زبان انگلیسی جانت Sorensen. پس از آن تا به مدرسان به تدبیر یک استراتژی برای آنها چگونه می تواند با موفقیت آموزش, دنبال, اجتماعی فاصله دستورالعمل و حساب برای دانش آموزانی که نمی خواهد بود قادر به حضور در فرد است.

تمام کلاس ها که تایید شده اند برای فرد آموزش — بیش از 130 تا کنون با توجه به راهنمای علمی — منحصر به فرد خود را برنامه.

حدود 50 از 95 بدنی آموزش و پرورش دوره های ارائه شده در طول ترم آینده هستند "انعطاف پذیر" به معنی آنها را در فرد ملاقات با کنترل از راه دور جایگزین با توجه به راهنمای علمی.

تربیت مدرس Lon Rork گفت که او خوشحال است به ارائه کلاس های حضوری که اکثر آنها در خارج از منزل به دلیل چنین کلاس ها بهترین تحویل در فرد است. او اضافه کرد که چنین دوره های آموزشی در حال گزینه برای دانشجویان بین المللی را در فرد کلاس داده جدید ایالات متحده مهاجرت و گمرک قوانین و مقررات.

دیگر استادان با استفاده از یک کمتر شلوغ پردیس و کاوش های غیر متعارف و روش های تدریس.

دانشیار زبان و ادبیات تطبیقی آن-Lise فرانسوا میان آنها انتخاب دانشجو-اجرای باغ آلی است که توسط دانش آموز آلی باغ انجمن در گوشه ای از گردو و ویرجینیا خیابان ها به عنوان کلاس درس برای ادبیات تطبیقی 190, "شعر و طبیعت در ترجمه".

"وجود دارد تعدادی از دلایل منطقی برای برگزاری کلاس در فضا" فرانسوا گفت. "یکی که جدید اطلاعات سلامت ما این است که COVID است که بسیار کمتر از سرايت در فضاهای باز و آن را به یک چیز خوب برای دانش آموزان به خارج از منزل و نه در مقابل صفحه نمایش خود را در همه زمان ها. من امیدوار هستم که کار می کنند."

فرانسوا اضافه شده است که او به رسمیت می شناسد مشکل محل برخواهد داشت ممکن است با توجه به سر و صدای پس زمینه همراه با نیاز به پوشیدن ماسک های اجتماعی فاصله و شامل کسانی که کار از راه دور.

برخی از کلاس ها قادر به کار به عنوان دوره های ترکیبی با آزمایشگاه اجزای برگزار می شود فرد در حالی که سخنرانی های ارائه شده از راه دور. فیزیک و شیمی پروفسور استفان لئون که آموزش شیمی 125 در این فرد سقوط کرده است طرحی را برای دانش آموزان به کار در آزمایشگاه به طور مستقل.

کسانی که انتخاب می کنید به کار به طور کامل از راه دور, با این حال, باید این گزینه را به دنبال آزمایشگاه ویدئوها و کار با داده های ارائه شده به آنها و یا آنها می توانند شریک زندگی با کسی که در انجام این آزمایشگاه در فرد به شرکت از راه دور لئون گفت.

به طور مشابه, زمینه های کاری و پروژه های انجام شده در گروه های کوچک در فرد با توجه به مهندسی عمران و محیط زیست پروفسور رابرت Kayen خواهد شد که آموزش مهندسی عمران 281. او اضافه کرد که هیچ چیز مهم تر از مناسب کاهش و گفت: ایمنی در هر گونه تصمیم گیری ساخته شده است که با توجه به کلاس حالت.

تماس با ورونیکا Roseborough در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @v_roseborough.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب