تاریخچه در وحشی در هالیستر تگزاس

آدرس: 71 Hollister تگزاس جادهوضعیت: به زودی در بازارقیمت: $15,950,000 مریم مونتگمری Howard سال گذشته در گذشت د

توسط NEWSWORLDS در 27 خرداد 1399

آدرس: 71 Hollister تگزاس جاده
وضعیت: به زودی در بازار
قیمت: $15,950,000

مریم مونتگمری Howard سال گذشته در گذشت در سن 101. او به عنوان جوانترین دختر یک دکتر که از نقل مکان خانواده اش از حیاط خود در Winifred مونتانا به یک کنترل از راه دور معدن شهر در مکزیک زمانی که مریم 5 سال است. خانواده در آنجا زندگی می کردند به مدت 12 سال و مری اغلب به یاد می آورد که مدت زمان و بازی با خواهر و برادر خود را در باز حومه شهر به عنوان برخی از خاطرات مورد علاقه.

در بیشتر سال های اخیر مریم هوارد متعلق به املاک در حال حاضر برای فروش در 71 Hollister تگزاس جاده ها است. بازدید از این ملک امروز نشسته در پناه جبهه حیاط و یا در مری مورد علاقه نیمکت باغ و به دنبال بیش Bulito دره عمیق و باریک به سمت اقیانوس, از آن آسان است به درخواست تجدید نظر است که این کنترل از راه دور, طبیعی, بیابان, برگزار, برای مریم.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


هر کسی که بازدید Hollister تگزاس خواهد بود مسخ شده توسط این محل خاص است. پس از زندگی در سانتا باربارا تقریبا 40 سال من شروع به پریدن کرد در این فرصت نادر برای بازدید هفته گذشته است. 71 Hollister تگزاس جاده های دیدنی و جذاب 105-بسته هکتار است که بخشی از اصلی Hollister خانواده منابع ایجاد شده توسط W. W. Hollister در سال 1868 و سپس حل و فصل توسط پسرش جیم و همسرش, Lottie در اوایل 1900s. اصلی Hollister خانه ساخته شده در سال 1910 هنوز ایستاده در این نزدیکی هست.

خانه اصلی در 71 Hollister تگزاس جاده ساخته شده بود در سال 1938 توسط جیم برادرزاده گراهام و همسرش, امیلیا. شناخته شده به عنوان "ریتز" خانه مورد استفاده قرار گرفت Hollisters در طول سال به عنوان یک مرکز سرگرمی برای بازدید از دوستان و خانواده. افسانه هاو روایات قومی است که ریتز بود که اغلب مرکز اصلی در مرتع پرورش احشام فعالیت با گردهمایی که شامل فیلم ها و احزاب با مراجعه مشهور است.

پس از Hollister خانواده فروش مزرعه در اواخر 1960s, گله دار, کیر, LaRue متعلق به این ملک از سال 1970 تا سال 2000 زمانی که او به فروش می رسد به Howards. LaRue نقش تعیین کننده ای در تدوین حفظ راهنمای مزرعه است که هنوز هم در جای خود امروز. هالیستر در مرتع پرورش احشام حفظ حیات وحش و کار cattle ranch متشکل از 136 خواص با 100 هکتار و بیش از هشت مایل از خط ساحلی بکر. هر یک از صاحبان موافقت خود را با آیین نامه طراحی شده برای محافظت از آرامش و زیستگاه طبیعی از کل مرتع پرورش احشام.

در خانه نشسته است یک محافظت knoll در پایه دامنه و مخلوطی از توپوگرافی از جمله مراتع و دره و 800 متر از اقیانوس بلوف. وجود دارد می ایستد از شکوه درختان بلوط و یک اسب مرتع است که گسترش به ساحل.

عکس: دیوید اوون Wilkie

خانه اصلی خود است و پنج اتاق خواب, چهار-حمام مونتری-سبک دو طبقه با سقف کاشی ساخته شده در اطراف یک حیاط مرکزی. طبقه بالا اتاق خواب باز بر روی یک پناه بالکن با نمایش بیش اسب مراتع به یاد Bulito نقطه headlands و تمام راه را به سلیمان. طبقه پایین یک paneled اتاق نشیمن به آشپزخانه به روز شده و دنج دن با شومینه. زرق و برق دار به طبقه چوب جنگلی در بسیاری از خانه ها پراکنده با سالتییو ٬ کواویلا کاشی بفرس اضافه کردن به راحتی ظریف محیط در سراسر.

در علاوه بر این به آوکادو و لیمو باغ ملک ویژگی های یک زن 47 هکتار گل مزرعه گل. قرمز و نقره ای و صورتی شکوفه های گل بوته ها را عجیب و غریب آمیخته بیش از دامنه کوه و درآمد-تولید محصول با یک انبار بزرگ برای گل پردازش. سه اتاق خواب و دو حمام مهمانخانه مشرف به گل بهره برداری است و در حال حاضر این خانه در مرتع پرورش احشام مباشر و خانواده اش.

عکس: دیوید اوون Wilkie

من سوار این راه طولانی از انزال برای اولین بار بازدید از اصلی Hollister خانه و سپس توقف توسط یکی از شاعرانه ساحل coves قبل از رفتن به پایین بزرگراه 101. با صرف تنها چند ساعت در مزرعه من هنوز هم قادر به احساس سحر و جادو است که باید جذب مری هاوارد به این گسترده ای وحشی روستا. وقتی که من به خانه من بی درنگ با قرار دادن گل گل سوغات در مورد علاقه گلدان — relishing ملموس یادآوری این رویای مانند موقعیت بسیار نزدیک و در عین حال جهان دور.

71 Hollister تگزاس جاده های ذکر شده برای فروش در بندر لنگه در مرتع پرورش احشام توسط دن جانسون از برکشایر هاتاوی HomeServices کالیفرنیا خواص. رسیدن دن در (805) 895-5150 یا danjohnson@bhhscal.com.

تاریخی و جزئیات ارائه شده توسط Hollister Ranch: تاریخچه آن, حفظ و مردم توسط نانسی W. بخش و اگهی اطلاع از مریم مونتگمری هوارد از طریق legacy.com.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن