تجلیل تخیل: 5 از هایائو میازاکی بهترین فیلم

در افسانه ای Studio Ghibli تولید Toshio Suzuki مورد بحث یاد کارگردان و استودیو بنیانگذاران هایائو میازاکی آخری

توسط NEWSWORLDS در 19 خرداد 1399

در افسانه ای Studio Ghibli تولید Toshio Suzuki مورد بحث یاد کارگردان و استودیو بنیانگذاران هایائو میازاکی آخرین و گفته نهایی کار می کنند. ژاپنی انیماتور بیرون آمدن از بازنشستگی برای یک فیلم با اقتباس از رمان "شما چگونه زندگی می کنند ؟" که یک تاریخ انتشار نشده است نهایی.

اگر شما ولع مصرف خود را Miyazaki ثابت در حال حاضر بسیاری از کارگردان های گذشته با این نسخهها کار به عنوان به خوبی به عنوان دیگر کلاسیک, Studio Ghibli, فیلم فقط در دسترس در HBO حداکثر.

میازاکی فیلم دستگیر کرده اند بسیاری از تصورات آوردن خارق العاده شخصیت ها و داستان برای مخاطبان در همه جا. در اینجا پنج تا از بهترین فیلم های چند سال باید آن را اظهار داشت که همه از او کارگردان تلاش می ارزد و شایسته دریافت لوح.

"ناوسیکا از دره باد"

"Nausicaä" است Miyazaki دوم کارگردان تلاش اما این اولین فیلم که واقعا احساس می کند مانند او بعد از آن کار می کند. "The Castle of Cagliostro," کارگردان خود را اغاز کار فوق العاده است, کارتونی سرگرم کننده, اما برای بسیاری از "Nausicaä" است و نقطه شروع است.

پر جنب و جوش, آخرالزمانی, چشم انداز — کامل با جنگل سمی هوایی steampunk و منحصر به فرد اساطیر — تاسیس شده است از اولین صحنه که در آن یک نقاب خداوند Yupa (Goro نیا) می آید در سراسر یک مرده ایجاد کرد. زیبایی لایه جهانی با خرده squabbling شهروندان حشرات خطرناک و سرنوشت انسان نژاد در انتظار بیننده است.

"Nausicaä" با استفاده از بسیاری از کارگردان علائم تجاری. عنوانی قهرمان یکی از الهام بخش ترین شخصیت قرار داده و به صفحه تعادل قادر به جاذبه و جنگ سرد از مهربانی و قابلیت. او نیاز به هیچ کس کمک کند اما همه نیازهای او. فیلم محیط زیست پیام مربوط تر از همیشه. در "Nausicaä" را به عنوان در بسیاری از آثار میازاکی واقعی دشمن بشریت است توانایی خود را از بین ببرد.

"همسایه من توتورو"

در حالی که "همسایه من توتورو" ندارد همان سطح جهان خارق ساختمان و یا بالا پرواز اقدام به عنوان برخی از میازاکی دیگر آثار آن هنوز هم زیبا و تخیلی فیلم.

میازاکی به ارمغان آورد برخی از مشهور ترین و شناخته شده شخصیت به زندگی در این 1988 فیلم. شما ممکن است را دیده اند Catbus اما حتی اگر شما هرگز از شنیده Miyazaki نام یا استودیو Ghibli, شما به احتمال زیاد شنیده یا دیده می شود شخصیت Totoro به احتمال زیاد در مخمل خواب دار عروسک فرم.

فیلم به پیروی از خواهر مه (Chika Sakamoto) و Satsuki (Noriko Hidaka) آنها به عنوان حرکت به یک خانه در حومه شهر به دنیا را از طریق چشمان خود را. آنها به زودی دیدار Totoro (Hitoshi Takagi) خود را در جنگل روح همسایه که سهام ماجراهای خود را با آنها و کمک می کند تا آنها را در خود تلاش. فیلم نکات در عمیق تر, تم, اما از آن است که در نهایت یک نفس از هوای تازه و یک harkening بازگشت به دوران کودکی — به عنوان به خوبی به عنوان یک یادآوری است که وجود دارد باقی می ماند یک کودک در همه ما است.

"Porco Rosso"

یک فیلم است که با عنوان جرم جنایی خواب در "Porco Rosso" مجموعه ای است در دریای آدریاتیک بین جنگ جهانی اول و جنگ جهانی دوم و تساوی در بسیاری از تأثیرات از زمان. این یک دوره قطعه اما با یک خط تیره از رئالیسم جادویی و خلبانان هواپیمای دریایی. میازاکی به ارمغان می آورد به زندگی لعنت و فوق العاده هوایی کتک کاری در گوشهای توالی به عنوان شخصیت های آن تعقیب یکدیگر در سراسر زیبا جزیره-نقطه چین دریای آدریاتیک.

Porco Rosso (Shūichirō مریما) به دنبال پول و در نهایت افتخار و عشق است. Porco دعوا رقبا در آسمان و پلیس مخفی در میلان در حالی که یابی آمریکایی مکانیک Fio فلوت دارای صدای زیر (Akemi Okamura) و معرفی ما به خارج از مرکز خود را دشمنان و متحدان این جمله زیبا از صاحب رستوران Gina (Tokiko Katô).

Porco نیز اتفاق می افتد به یک خوک. به معنای واقعی کلمه. نگران نباشید در مورد آن هر چند به این دلیل که فیلم با این نسخهها کار گرفتن تصورات ما به عنوان ما می آیند به درک که چرا Porco است آنچه در او است و شامل برخی از بزرگترین صحنه های از همه زمان.

"شاهزاده خانم مونونوکه"

"شاهزاده خانم مونونوکه" معرفی میازاکی برای بسیاری از مخاطبان آمریکایی. بمب دارای قدرت تخریبی ضربه در ژاپن, این فیلم محبوبیت در ایالات متحده به عنوان به خوبی.

این نمایشگاه بسیاری از کارگردان علائم تجاری — محیط زیست, یک زن قوی سرب و شخصیت های که باید گسل های خود را — در حالی که همچنین یکی از میازاکی بیشتر واقعا خارق العاده است. جهان در "شاهزاده خانم مونونوکه" است که مال ما نیست. وجود جنگل خدایان هیولا و سحر و جادو, همه رقیب با industrializing انسان ها و تجاوزات به طبیعت است.

شخصیت Ashitaka (Yōji ماتسودا) لعنت است و باید سرگردان غرب در جستجوی یک شیطان را از مبدا. او در می یابد آن را در Irontown معدن حل و فصل در جنگ با جنگل است که آن را احاطه کرده است, خدایان است که حفاظت از آن و یک دختر به تصویب رسید و توسط گرگ ها. جاودانگی و اخلاق شما در خط به عنوان هر یک از شخصیت می آید چهره به چهره با ترس خود و شیاطین.

"Spirited Away"

حتی اگر شما را دیده اند "Spirited Away" شما احتمالا شنیده ام از آن. آن را به عنوان یکی از بهترین انیمیشن از همه اگر نه یکی از بهترین فیلم های تمام دوران.

میازاکی لایه نماد فانتزی و زیبایی به یک آمدن از سن داستان به عنوان یک دختر به دام افتاده در یک حمام برای ارواح. Chihiro (مولانا Hiiragi) ادعا باید با کسانی که ارواح شیاطین و جادوگران به عنوان او تلاش می کند برای پیدا کردن پدر و مادر و فرار را به خود جهان است. در طول راه او می سازد دوستان و بالغ در هر یک به نوبه خود تا زمانی که او دیگر که او یک بار بود, نادر, نشان از آسیب پذیری تغییر و در نهایت رشد در یکی از میازاکی را قهرمانان.

"Spirited Away" ویژگی های پرواز, بیشتر, خوک بیشتر محیط زیست و بیشتر زرق و برق دار انیمیشن. این یک جشن برای چشم; هر یک از صحنه های خیره کننده و فریبنده در حق خود است. شما می توانید از تماشای این فیلم صد بار و پیدا کردن چیزی جدید در هر مشاهده. اما آن را بیش از مجموع اجزاء آن است. میازاکی ماهرانه بافت در پرسش از مرگ و زندگی و دوستی و عشق و آنچه در آن به معنی رشد و بلوغ در جهان ما همیشه نمی فهمید.

Miayzaki فیلم در دسترس هستند در HBO حداکثر.

تماس با جاسپر Kenzo Sundeen در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن