UC برکلی تحقیقات برای مبارزه با COVID-19 از طریق هوش مصنوعی

از ماشین-آموزش الگوریتم های تشخیص در اورژانس بیماری به یک داده محور با رویکرد پرداختن به مسکن نابرابری شش UC ب

توسط NEWSWORLDS در 10 تیر 1399

از ماشین-آموزش الگوریتم های تشخیص در اورژانس بیماری به یک داده محور با رویکرد پرداختن به مسکن نابرابری شش UC برکلی به رهبری پروژه اعطا شده است بودجه به تازگی ایجاد شده C3.ai انتقال دیجیتال موسسه به استفاده از هوش مصنوعی یا هوش مصنوعی برای کمک به مبارزه با گسترش COVID-19.

هر پروژه اهدا شد یک سال گرانت در طیف وسیعی از 100.000 $$500,000 با توجه به تامارا اشتراوس یک سخنگوی موسسه. پروژه های انتخاب شده توسط بیش از 500 داوران بر اساس معیارهای مختلف از جمله اصالت پژوهش با استفاده از هوش مصنوعی و برنامه های کاربردی چند رشته ای و پتانسیل برای رشد بیشتر با پشتیبانی اشتراوس اضافه شده است.

در علاوه بر این به بودجه محققان را به دست آوردن دسترسی به C3.هوش مصنوعی محاسبات پلت فرم و ابر منابع از لارنس آزمایشگاه ملی برکلی و دانشگاه ایلینوی در اوربانا شامپاین. تیم را نیز در اختیار خود C3.ai COVID-19 دیتا دریاچه که تحکیم COVID-19-مربوط به داده ها از منابع متعدد.

UC برکلی مهندسی برق و علوم کامپیوتر یا EECS پروفسور آلبرتو Sangiovanni-Vincentelli در حال کار بر روی توسعه الگوریتم ها و تکنیک های مدل سازی برای تشخیص بیماری هایی مانند COVID-19 قبل از آنها گسترش و همچنین به عنوان روش برای ترجمه علائم خارجی از داده های بالینی و درمان ممکن است از بیماری های دیگر.

"در آن زمان آنها نمیفهمد چه چیزی (COVID-19) بود و این بیماری در حال حاضر گسترش" Sangiovanni-Vincentelli گفت. "ما می خواهیم که قادر به توصیه بالینی مردم وجود دارد چیزی جدید آینده — سازمان دیده بان."

یکی دیگر اعطا پروژه COVIDScholar با استفاده از پردازش زبان طبیعی برای مرتب سازی از طریق حدود 100 ، 000 قطعه از COVID-19-مربوط به ادبیات علمی و همچنین به عنوان مقالات در برخورد با بیماری های مشابه مانند سندرم حاد تنفسی خاورمیانه و سندرم تنفسی .

محققان اصلی و UC برکلی اساتید Gerbrand Ceder و کریستین پرسون برنامه ریزی برای استفاده از کمک هزینه پول برای پرداخت موجود محققان و استخدام افراد جدید را به عنوان به خوبی به عنوان امکان استفاده از C3.هوش مصنوعی محاسبات پلت فرم ها و داده های بایگانی.

"اساسا (AI) است که خواندن تمام مقالات در یک بار گفت:" تیم شرکت سرب و پردیس تحصیلات تکمیلی دانشجو جان Dagdelen. "شما قادر به استخراج بینش از کل مجموعه به طور همزمان به جای فقط یکی در یک زمان. و هنگامی که شما آن را انجام دهد که در راه بسیاری از الگوهای است که شما نمی خواهد که دیده می شود در غیر این صورت شروع به در حال ظهور است."

تیم وب سایت در حال حاضر می بیند ترافیک از حدود 1000 دانشمندان در هر هفته و Dagdelen با اعتماد به نفس است در مورد آینده این پروژه است.

"در آینده نزدیک شما در حال رفتن به آن در واقع نوعی هوش مصنوعی دستیار کمک خواهد کرد که شناسایی تحقیقات امیدوار کننده منجر برای شما" Dagdelen گفت. "ما کاملا وجود دارد اما ما بسیار نزدیک است."

صف از پروژه های گرد است با بررسی COVID-19-مربوط به اخراج خطرات رهبری پردیس دانشکده کارن Chapple و جاشوا Blumenstock; UC برکلی استاد شیمی ترزا سر-گوردون جستجو برای مولکول های است که می تواند غیر فعال کردن COVID-19 ویروس و یک پروژه به رهبری EECS پروفسور جنیفر Listgarten گسسته با استفاده از تکنیک های ریاضی برای کشف داروی جدید برای درمان این بیماری است.

"ترکیبی از بزرگ داده ابر محاسبات و یادگیری ماشین است که ایجاد فرصت بی سابقه ای برای سریع و دقیق تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری آگاهانه" گفت: شانکار Sastry UC برکلی و استاد و مدیر شرکت انتقال دیجیتال موسسه در یک ایمیل. "ما به این نیاز در حال حاضر بیشتر از همیشه. این COVID-19 همه گیر به ما نشان می دهد که بدون اطلاعات دقیق و به دنبال آن به سرعت مستقر منابع مردم رنج می برند و می میرند."

تماس با Annika رائو در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @annikyr.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن