چگونه صاحبان حیوان خانگی می تواند آمادگی برای Coronavirus

به عنوان خانواده های مقابله با اثرات coronavirus سانتا باربارا جامعه انسانی خواستار ساکنان نه برای فراموش کرد

توسط NEWSWORLDS در 21 اردیبهشت 1399

به عنوان خانواده های مقابله با اثرات coronavirus سانتا باربارا جامعه انسانی خواستار ساکنان نه برای فراموش کردن یک جمعیت — حیوانات خانگی. صاحبان تشویق به ایجاد یک "حیوان خانگی طرح توجیهی" در مورد آنها و یا یک دوست قرارداد COVID-19.

"توسط فعال بودن, داشتن یک برنامه آمادگی تضمین می کند که حیوانات خانگی نهفته است از خنثیسازی استرس مانند قرار داده شده در یک ناآشنا اطراف مانند یک پناهگاه" جامعه انسانی نوشت: در بیانیه ای که ذکر شده نه راهنمایی برای اطمینان از ایمنی حیوان خانگی.

صاحبان حیوان خانگی باید در پیدا کردن یک دوست یا عضو خانواده به مراقبت از حیوان خانگی خود را در مورد آنها باید در بیمارستان بستری شود و یا نیاز به مراقبت از یک بیمار عزیزان. برای کسانی که بدون خانواده در این نزدیکی هست از همسایه ها که ممکن است آشنا با حیوان خانگی خود را در حال حاضر. سرویس های شبکه های اجتماعی همسایه است و منابع آن را به عنوان همکاری با دولت به صورت دیجیتالی اتصال ساکنان محله.

دیگر "پت طرح" نکات عبارتند از:

• نگه داشتن در دست دو هفته ارزش از منابع چنین به عنوان حامل/قلاده, غذا, دارو, کاسه, و ملافه

• سند موارد مهم مانند دامپزشک خود را اطلاعات تماس و حیوان خانگی خود را آخرین واکسن.

• سند تغذیه و دارو برنامه و هر گونه نیازهای خاص است.

• رفتن به petmicrochiplookup.org و یا تماس با دامپزشک خود را برای اطمینان از حیوان خانگی خود را ریزتراشه است که تا تاریخ.

• سفارش یک به روز رسانی های فلزی برچسب شده است.

• ارسال چیزی از خانه با عطر و بوی خود را بر روی آن برای کمک به حیوان خانگی خود را در خانه احساس.

• شناسایی سه نفر را که می توانید به روز رسانی خود را حیوان خانگی پرستار در حالی که شما دور هستند.

تعداد کمی از حیوانات خانگی تبدیل شده اند آلوده به کوروناویروس. در حالی که مراکز کنترل بیماری ها (CDC) اعلام خطر انتقال بین انسان و حیوانات کم است آن را توصیه به در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی مانند اجتناب از سگ پارک ها و شستن دست ها قبل و بعد از دست زدن به حیوانات خانگی. لیست کامل CDC توصیه ها را می توان در اینجا یافت نشد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن