به چیزهایی که من نمی تواند توضیح دهد

در ضمن اگر من را پذیرفته اند که وجود دارد بسیاری از چیزهایی که ما انتخاب را به چشم پوشیدن به منظور امتیاز از

توسط NEWSWORLDS در 28 اردیبهشت 1399

در ضمن اگر من را پذیرفته اند که وجود دارد بسیاری از چیزهایی که ما انتخاب را به چشم پوشیدن به منظور امتیاز از انجام این کار است. این واقعا در مورد احساسات خود و یا مبارزات خود را و یا خود را به ستاره شدن; این مقاله خارج است.

اگر یک چیز وجود دارد که در دانشگاه برکلی تدریس کرده من بیشتر در مورد آن در ارتباط است. و هنگامی که هیچ کس به دست خود را نگه دارید از طریق آزمایش های سخاوتمندانه عرضه شده توسط پردیس گاهی اوقات شما هیچ چاره ای جز به سقوط پشت در صدای خود را.

من پیشرفت به سوی کمتر وحشت زده و عصبی در مورد رویارویی و حساس تر به سازش — تحولات که من مدیون به همه چیز من مواجه می شوند در اینجا در برکلی است. این دانشکده هاس کسب و کار ما وعده داده است که اگر شما در برقراری ارتباط به طور موثر خود را از دیدگاه و نقطه باید شفاف حتی به کسی که شما فقط ملاقات کرد.

به عنوان من تماشا برکلی حجاری و من را به یک رابط وجود دارد یک محل که در آن من ضربه گیر. که جای روزانه کالیفرنیا است که در راه ساخت یافته است که بدون شک موثر در تقویت روابط داخلی است اما به شدت بی رحم به چه چیزی نهفته است فراتر از آن Northside دفتر دیوار. به خصوص در سال آخر من وجود دارد که بسیار دقیق خط بین مردم در داخل و خارج از این مقاله است. این یک تمایز است که با یک بررسی واقعیت — افرادی که می تواند حس روزانه من کال تجربه بودند محدود چند. این نوع از گروهی که در آن اشک ما ریخته از فشار خود را از دست دادهاند تازگی شکستن پایین می آید با تعجب هیچ سوال فقط فوری جنبش به راحتی کسی که به آن نیاز دارد.

دفتر مبهم و unrelatable زیرساخت در قلب همین دلیل آن را بسیار سخت برای من به بحث در مورد این نشریه. وجود دارد پوچ نمایشهایش مانند تبلیغات به هر کسی که می خواهید گوش دهید که شما در مورد خود را برای شروع هفتمین جلسه از روز یا دانستن است که شما در دفتر بنابراین اغلب که شما تصمیم می گیرید را در 50-بسته گرین بینز Yakults.

اما اساسا به عنوان یک خارجی وجود دارد این اصطلاحات شما هرگز تشخیص فرآیندهای شما هرگز شاهد و قوانین شما هرگز به رعایت. وجود دارد بسیاری از ظریف و اغلب متناقض از تفاوت های ظریف مانند شلاق زدن شما را از یک arduously طولانی بلکه unforgivingly سریع چرخه تولید — که من همواره آرزو داشتم یک مطلب راه ساده برای توضیح.

من را دریافت نمی اشتباه این چیزها تنها خودی هستند ضروری به درایو خانه من احساس تعلق در یک دفتر که در زمان چهار پایدار ترم در نهایت به احساس راحتی در. میدان سخن گفتن وجود دارد که بدتر از همه چیز شما را دیده ام, جوک درباره "نگاه به درون" است که پرواز بیش از حد نزدیک به خورشید ضعف صدا از "Le Festin" که تکرار از رسانه های اتاق — این همه آشنا شد ارز. اقلیدس خیابان برگزار می شود خاطرات از زبان مقدس در یونانی رستوران و سوزش داغ بیل در نان ذرت مکزیکی تراشه چوب لباسی. اما با وجود همه این تجارت بود که در برقراری ارتباط روزانه من کال پیروزی و گلایه به هر کسی که در خارج ثابت می شود یک کار تقریبا غیر ممکن است.

برای کسی که بزرگترین ترس است که در حال اشتباه است که وحشتناک بود. شده اند وجود دارد بارها هنگامی که دیگران را به اشتباه فرض که من نوشتن مقالات به صورت روزانه Cal. و حتی مردم که می دانستند با یقین من نه یک نویسنده هنوز در تلاش برای توضیح آنچه من به جای. در تلاش برای روشن کردن آن به نظر می رسید هرگز مانند من بسیار قانع کننده است. شاید آن را به من بود قادر به پیدا کردن کلمات مناسب و یا دیگران قادر به درک آن بدون سال از زمینه اما من متقاعد شده است که آن را به برخی از تعادل بین این دو است. ماهیت کار من گریزان بود — نه به خاطر من بود که پنهانی اما به دلیل آن بود که محجبه پشت incomprehensibility.

من آمده ام به تحقق است که کار روزانه کال است که بسیار انجام و در عین حال بسیار منزوی.

احتمالا وجود دارد برخی از درخشان راه حل برای درمان همه این است که در آن من می تواند به نوعی ارتباط incommunicable و کاهش انزوای. در ضمن اگر من را پذیرفته اند که وجود دارد بسیاری از چیزهایی که ما انتخاب را به چشم پوشیدن به منظور امتیاز از انجام این کار است. این واقعا در مورد احساسات خود و یا مبارزات خود را و یا خود را به ستاره شدن; این مقاله خارج است. هنگامی که آن را دشوار است شما را از دامان به گوشه ای از فروشگاه عبور همه تاریک و خالی کافی نت ها که بسته ساعت پیش. و سپس شما را وادار به کار می کنند چرا که اگر ما را از دست ندهید که 2 صبح مهلت هیچ چیز دیگری مهم است.

من به پایان رسید دبیرستان با عشق نامه به اتاق H53 و من پایان دادن به کالج با یکی به 2483 هرست Ave. وجود دارد بسیاری از چیزهایی هستند که اجرای درست در هر نشریه اما روزانه کال پیشی گرفتن از دیگران در من آموزش چگونه به تعادل نیاز از کاغذ با خود من است. برای هر احساسات من احساس کردم برای این محل من رنجش است که من می توانم انتقال آن به جهان است. اما واقعیت این است که این مقاله نیاز همیشه در زمان مقدم بر شخصی من غرق نیاز من به طور مداوم مجددا اولویت های من. آن را به من آموخت که چگونه به دریافت بیش از خودم. و, در واقع, آن است که همیشه مورد بی پایان, نجیب, از خود گذشتگی, بلکه در مورد پیدا کردن کمی پنجره در این هرج و مرج از وظیفه برای مراقبت از این افراد را تشکیل می دهند که کاغذ.

بنابراین من راه رفتن به دور از کالج با مردم در ذهن آنها من را بیشتر دوست دارم از من همیشه می تواند بیان. و در حالی که من به تن که روزانه کال نمی تواند برای همیشه لطفا برای درخشش این مقاله تاثیر خواهد درخشید برای یک زمان طولانی قبل از آن از بین میرود.

آن بوده است در حالی که پس از شروع مدت من و این بود تا آن را به پایان رسید که من قادر به قرار دادن این احساس به کلمات. این در داخل و خارج تقسیم هر چند پیچیده و بدتر ایجاد یک وحدت ارگانیک در این مقاله است. من خوشحالم که همه ما مراقبت از یک دیگر گاهی اوقات به دلیل وجود دارد هیچ کس دیگری که می توانید.

Kaitlan Tseng بود 2019-20 مدیر خلاق. او پیوست روزانه کالیفرنیا در پاییز سال 2017 به عنوان یک طراح طرح و طراحی ویرایشگر در تابستان و پاییز سال 2018 است. او فارغ التحصیل با مدرک کارشناسی در مدیریت بازرگانی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب