'من می دانم چگونه آن را احساس می کند قادر به تحمل مواد غذایی': بوربن کوره صاحب فید همسایگان

ماریانا Veloso Hanover Evening Sunمنتشر شده 4:05 PM EDT مه 5 سال 2020چاک Messersmith هیچ غریبه ای به بار دشوار

توسط NEWSWORLDS در 17 اردیبهشت 1399

چاک Messersmith هیچ غریبه ای به بار دشوار است.

"من می دانم چگونه آن را احساس می کند قادر به پرداخت هزینه غذا. من می دانم چگونه آن را احساس می کند که انتخاب بین پرداخت قبض و یا قرار دادن مواد غذایی بر روی میز است. من احساس درد خود را" Messersmith, 46, گفت:. "این خود وارد ... این به دلیل بحران است."

در اوایل 2000s Messersmith حال ترک رستوران و صنعت مشغول به کار بود تنها در ساخت و ساز. اما زمانی که رکود اقتصادی ضربه او تلاش برای پیدا کردن کار و قرار دادن غذا بر روی میز است.

"هیچ کس واقعا کمک کرد من فقط به حال به فشار از طریق آن. من دو بچه ها و من مطمئن هستم که آنها می خوردند حتی اگر من شما را قربانی" آکسفورد قصبه ساکن گفت.

در ماه مارس Messersmith بود و سیگار کشیدن برخی از مرغ در رستوران بوربن آسیاب در آکسفورد وقتی کسی به او نزدیک درخواست برای مواد غذایی است. که فرد از دست داده بود کار به دلیل COVID-19 و نمی توان یک وعده غذایی. Messersmith نمی دریغ به کمک.

پس از تغذیه برخی از خانواده ها را به جیب Messersmith ساخته Facebook پست ارائه به مردم این فرصت را برای کمک به با اهدای. یک زن ناشناس پس از آن اهدا 300 دلار است که او استفاده می شود به خرید 700 پوند از گوشت خوک و ارائه وعده های غذایی رایگان به مردم در بوربن نوار و جلو پنجره در هانوفر.

"در آن روز برای اولین بار وقتی که من ساخته شده یک پست که من از دادن گوشت و پوره سیب زمینی و هویج و یا لوبیا سبز ... ما تا به حال یک بلوک از اتومبیل فقط صف ... فقط در حال انتظار برای مواد غذایی که نشان داد" او گفت:. "زمانی که من متوجه شدم این است که نیاز به بیشتر از من انتظار داشتم."

آن روز Messersmith تغذیه 535 نفر است و پس از تغذیه بیش از 1000.

در یک زمان که در آن بسیاری از در حال از دست دادن شغل و پیدا کردن آن سخت به پرداخت صورتحساب و سازمانها مانند یک Messersmith آغاز شده و همسایگان تغذیه همسایه, درخشش, نور چگونه جوامع می توانند با هم به نگه داشتن هر یک از دیگر امن و سالم است.

Coronavirus به روز رسانی: چه هانوفر/Adams summer حوادث لغو هنوز هم ممکن است به در ؟

پیدا کردن غذا و بودجه پس از coronavirus صدمه دیده بوربن آسیاب

این بیماری همه گیر است صدمه دیده Messersmith مالی نیز هست.

او در حال حاضر به اخراج 35 کارمندان از 70 اما بسیاری از آن ها شده است داوطلبانه وقت خود را برای کمک به همسایگان تغذیه همسایه.

"من کارکنان بسیار عالی به صورت داوطلبانه خود را به طوری که هر دلار که می آید می تواند حق را برای مواد غذایی" Messersmith گفت.

یکی از چیزهایی که به او کمک کرد تا کمک مالی بودجه بیشتر است پیدا کردن مواد غذایی ارائه دهندگان خدمات است که می تواند او را از نرخ تخفیف برای آنچه آنها فروخته نشده به دلیل تعطیلی. این راه خود را به پیروزی.

"آنها لازم نیست به پرتاب مواد غذایی دور و مردم را تغذیه مردم را به خوردن" Messersmith گفت.

حداقل یک دوجین شرکت ها با او کار می کرد از جمله گوردون غذاهای پلینویل ایالات مواد غذایی سیسکو هانوفر مارک ها و دیگران است. او هنوز هم به دنبال لبنی ارائه دهنده.

بیشتر: Coronavirus: هانوفر کسب و کار بر این باورند جامعه است و آنچه که ما از طریق'

بیشتر: زمین از اسب کوچک ارائه می دهد نمایش اسب با حمل کردن مواد غذایی با شروع روز آخر هفته

Messersmith نیز اقدام به خرید برخی از محصولات خود را به فروش به مردم در نرخ تنزیل.

"من خرید این مسائل و فروش آن را به طوری که ما می توانید نگه دارید بنابراین ما می توانیم پرداخت برقی که ما می توانیم پرداخت کارکنان ما است که در اینجا," او گفت:. "بنابراین من تا به حال برای پیدا کردن راه های دیگر برای پرداخت صورتحساب من بدون دست زدن به آن (donation) پول است."

همسایگان تغذیه همسایگان بدست آنقدر بزرگ است که Messersmith است که در حال حاضر در حال حرکت به ثبت آن به عنوان یک سازمان خیریه.

"ما در این با هم و من سر در گم سر در گم توسط قدرت جامعه از کشیدن هم" Messersmith گفت.

"این فقط کمک می کند'

وجود دارد حدود 30 خانواده است که به طور منظم آمده به دریافت مواد غذایی از کشورهای همسایه تغذیه همسایه.

کارن Gebhart از Gettysburg قصبه و شوهرش رفت و به دریافت مواد غذایی دو بار در ماه آوریل است. شوهر ساعت در محل کار قطع کردم و از 40 به حدود 10 به دلیل ویروس و او مشغول به کار نشده پس او با یک ماشین تصادف کردم در راه او به کار در ماه اوت گذشته.

"با داشتن کافی نیست ساعت یا دو درآمد در حال حاضر آن را به یک کمی گران به سعی کنید برای قرار دادن غذا روی میز" Gebhart, 49, گفت:.

در شرایط دشوار Gebhart سپاسگزار است که او شنیده ام در مورد همسایگان تغذیه همسایگان و قادر به دریافت یک کمک کوچک با هزینه های مواد غذایی.

"این فقط کمک می کند تا از" Gebhart گفت. "من بسیار سپاسگزار برای این برنامه وجود دارد چرا که در غیر این صورت من و شوهرم را به بستگی به خود ما و فرزندان و دیگر اعضای خانواده به ما کمک کند."

'ما راه دادن': داوطلبان در هانوفر همچنان به کمک به تغذیه خدمات اعضای دامپزشکان

Messersmith ارائه می دهد هر خانواده که درخواست وعده های غذایی رایگان, یک جعبه با مواد غذایی به اندازه کافی برای حدود دو تا سه روز. جعبه شامل وعده های غذایی پخته شده و نپخته اقلام مانند نان دلی ژامبون و تخم مرغ است. هر جعبه متفاوت است و محتویات آن بستگی دارد که چه Messersmith قادر به دریافت از شرکت های مواد غذایی.

"این یک برنامه خوب و آنها بسیار دلسوز و با محبت مردم است که در حال اجرا این برنامه که افرادی مانند ما که رنج می برند با این coronavirus شانس هنوز هم قادر خواهید بود برای قرار دادن غذا روی میز ما," Gebhart گفت.

Messersmith گفت: او با احتیاط از کسانی که ممکن است با استفاده از سخاوت خود را اما که نمی خواهد مانع او.

بیشتر: Waynesboro می شود خلاق برای حفظ مراسم روز یادبود در مسیر

بیشتر: Carryout سفارشات در حال نگه داشتن این Greencastle رستوران بالای آب

"من می دانم که برخی از مردم ممکن است می شود با استفاده از آن و گفت: مواد غذایی رایگان من و من در حال رفتن به آن را دریافت" Messerrsmith گفت. "که قصد ندارم به من جلوگیری از حمل جعبه از مواد غذایی به خانواده که در اشک چون آنها به طور کامل از مواد غذایی است.

"اگر وجود دارد هر کسی که نیاز به کمک است که می یابد خود را در تلاش برای از خود گذشتگی را از صورتحساب و یا مواد غذایی آنها بیش از خوش آمد به ما پیام ما به همسایگان تغذیه همسایگان Facebook, صفحه," او گفت:. در Facebook صفحه برچسب NFN.

از Facebook پیام آنها کمک می کند تا نگه داشتن چیزهای خصوصی و مستند اما کسانی که در Facebook می توانید تماس بگیرید بوربن در (717) 634-5071.

کسانی که می خواهند به کمک می توانید با متوقف کردن بوربن کوره در هانوفر اتمام بوربن کوره یا بوربن آسیاب وب سایت تماس بگیرید و یا ایمیل چک به 1080 کارلایل سنت, هانوفر, Pa.

"من می گویم اگر آنها می تواند کمک به برنامه هایی که در حال رسیدن به مردم مثل این که یک چیز خوب است چرا که زمانی که من به عقب بر گردیم روی پای من و من قادر به کمک چیزی من را به عقب" Gebhart گفت.

ماریانا Veloso کیفیت زندگی خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - پنسیلوانیا است. Veloso تمرکز در درجه اول در مواد مخدر بیماری همه گیر در southcentral PA همراه با پوشش مسائل روزمره در هانوفر منطقه است. اگر شما یک ایده داستان شما می توانید ایمیل خود را در msveloso@eveningsun.com. او در توییتر دنبال کنید @MariVeloso9 برای اقامت تا تاریخ با آخرین مقالات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن