در یک بیماری همه گیر جوان مردم از دست دادن دسترسی به کنترل تولد و واکسن علیه بیماریهای مقاربتی

الکسیس سه نفری NorthJersey.comمنتشر شده 4:45 PM EDT Jul 2, 2020عدم حفظ حریم خصوصی از دست دادن درآمد و بیمه و م

توسط NEWSWORLDS در 12 تیر 1399

عدم حفظ حریم خصوصی از دست دادن درآمد و بیمه و محدود نظیر به نظیر روابط باعث جوان مردم بهداشت باروری به رنج می برند به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس به گفته کارشناسان ایجاد اختلال در زندگی خود را که می تواند ادامه snowballing حتی پس از وقوع به پایان می رسد.

این بیماری همه گیر است قطع دسترسی به خدمات اساسی مانند پیشگیری از بارداری و روال نمایش برای عفونت مقاربتی با توجه به مقاله منتشر شده در ماه گذشته در مجله دیدگاه درباره بهداشت جنسی و باروری.

"ما تنها چند ماه به آنچه که به احتمال زیاد در دراز مدت تاثیر" گفت: Laura Lindberg اصلی تحقیقات دانشمند در Guttmacher موسسه یک موسسه سیاست متمرکز بر حقوق و بهداشت باروری. "ما نیاز به تمرکز بر سیاست های است که کمک خواهد کرد که مردم دسترسی به بیمه درمانی. ما نیاز به سیاست هایی که پشتیبانی از این واقعیت است که پیشگیری از بارداری ضروری است, مراقبت های بهداشتی است."

برای افراد جوان این وضعیت تغییر سریع است. برخی از دانشجویان گفته شد در روز جمعه آنها نیاز به ترک دانشگاه توسط دوشنبه زیر ترک آنها کمی زمان برای برنامه ریزی برای احتمالات مانند گرفتن اضافی کنترل تولد از مدرسه خود را به مرکز بهداشت.

بسیاری از نقل مکان کرد و در را با خانواده خود را که در آن پدر و مادر کنجکاو و کنجکاو خواهر و برادر را محدود به حریم خصوصی خود را. دیگران ممکن است حتی مجبور شده اند به cohabitate با شرکای خود را زودتر از برنامه ریزی شده.

و با وجود شیوع برخی از افراد جوان ادامه داد: به دنبال روابط فیزیکی. در طول همه گیر اولیه, اوج, با توجه به مقاله تقریبا یک سوم از 13 تا 17 ساله گفت: آنها ادامه خواهد داد فرد در تعامل با دوستان نزدیک.

فقدان فرد در خدمات مراقبت های بهداشتی در حال حاضر منجر به برخی از پاک کردن اثرات مانند "کاهش بزرگی در نوجوانان از دریافت واکسن HPV" گفت: Leslie Kantor, صندلی, گروه شهری-جهانی سلامت عمومی دانشگاه " راتگرز با اشاره به واکسن است که محافظت در برابر عفونت با human papillomaviruses. برخی از این ویروس ها می تواند باعث زگیل تناسلی و دیگران می تواند باعث گردن رحم و دیگر انواع سرطان است.

اما اینکه آیا این محدودیت در مراقبت های بهداشتی خواهد شد و در نتیجه در بیشتر حاملگی های ناخواسته و بیماری های مقاربتی در میان افراد جوان باقی مانده است دیده می شود.

"چیزی وجود دارد که کاملا متفاوت است چرا که شما باید این فرد به فرد منتقل می شود بیماری" گفت: Kantor که co-نوشت: این مقاله با Lindberg. "این تغییر رفتار مردم را در راه های مختلف نسبت به وضعیت اقتصادی ممکن است."

ناقص مجازی مراقبت های بهداشتی

برای ضد بارداری, پزشکی از راه دور موثر است, روش مراقبت — و آن را به احتمال زیاد به درخواست تجدید نظر به افراد جوان ،

ارائه دهندگان تکیه بیشتر بر سابقه بیمار به تجویز قرص های ضد بارداری با توجه به ممکن است مقاله منتشر شده در پیشرو اطفال مجله پزشکی. اما آنها باید تغییر روش خود را کمی برای کمک به بیماران جوان که ممکن است در قرنطینه خانه و قادر به صحبت آزادانه مجازی در طول بازدیدکننده داشته است گفت: تریسی Wilkinson, استادیار طب اطفال در دانشگاه ایندیانا دانشکده پزشکی که co-مقاله را نوشته است.

ارائه دهندگان خدمات می توانید با استفاده از بله یا خیر سوال برای شناسایی و پاسخگویی به نیازهای بیماران در حساس موقعیت های ویلکینسون گفت. در مقاله یک پیشنهاد فلوچارت شامل سوالات از جمله "آیا شما علاقه مند به صحبت کردن در مورد بارداری و پیشگیری از امروز ؟" و "آیا شما در حال حاضر با استفاده از هر روش جلوگیری از بارداری?"

آموزش: انجام نیوجرسی جدید آموزش مسائل جنسی استانداردهای رفتن بیش از حد? برخی می گویند بله

نظر: پزشکی جدید دسترسی: پزشکی از راه دور در نهایت می آید از سن در COVID-19 همه گیر

سلامت: چگونه یک NJ مدرسه منطقه است رسیدگی به دانش آموزان بهداشت روانی در زمان بحران

اما عمده وجود دارد موانع. شکاف دیجیتال شامل افرادی که اصلا فن آوری و یا دسترسی به اینترنت از گرفتن مراقبت به طور نامتناسبی خانواده هایی که به غیر از سفید و کم درآمد و یا روستایی Lindberg گفت.

آنلاین, کنترل تولد ممکن است رایگان یا بسیار یارانه آن را به عنوان در درمانگاه های تنظيم خانواده از جمله والدین مراکز بهداشتی و درمانی مقرون به صرفه است که ارائه مراقبت های بهداشت باروری از طریق فدرال عنوان X بودجه Lindberg گفت. هزینه آنلاین می تواند آن را غیر قابل دسترس برای برخی از بیماران.

پزشکی از راه دور نیست استفاده گسترده برای گروه های سنی تا همه گیر ساخته شده آن را یک ضرورت و وجود دارد راهنمایی کمی در دسترس ارائه دهندگان مجازی در مورد بازدیدکننده داشته است با افراد زیر سن قانونی ویلکینسون گفت. قوانین و مقررات حاکم بر تعاملات بین افراد زیر سن قانونی و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی توسط دولت متفاوت است. در بعضی جاها افراد زیر سن قانونی صحبت می کنند به یک پزشک بدون اجازه از پدر و مادر یا نگهبان. در دیگران است که این مورد نیست.

نیوجرسی نه به صراحت اجازه و یا جلوگیری از افراد زیر سن قانونی از رضایت برای جلوگیری از بارداری بدون تایید والدین با توجه به نوجوان و جوان بالغ سلامت ملی مرکز منابع. افراد زیر سن قانونی می تواند رضایت برای خدمات از طریق عنوان X و یا پزشکی و آنها می توانند دسترسی های اضطراری پیشگیری از بارداری بدون رضایت والدین.

همه گیر نیز ساخته شده و آن را سخت تر برای پزشکان برای رسیدن به بیماران جوان که ممکن است می دانم که آنها نیاز به ارائه خدمات بهداشت باروری.

"اغلب از من گفتگو در مورد موضوعات مرتبط با پیشگیری از بارداری است که همیشه به دلیل در نظر گرفته شده از بازدیدکننده داشته است" ویلکینسون گفت. "من با استفاده از زمان من با بیماران و چهره به چهره."

زمانی که فرد در بازديد متوقف شد, او گفت:, "من فقط از دیدن و داشتن فرصت برای کسانی که مکالمات به دیگر اتفاق می افتد."

آموزش و پرورش

همه گیر دسترسی محدود به بهداشت باروری اطلاعات حتی برای جوانان است که نیازی فوری خدمات زمانی که مدارس انتقال به آموزش آنلاین.

کارشناسان گمان آموزش مسائل جنسی به حداقل رسانده و یا قلم در مجموع اگر چه آنها هنوز نمی باید آمار نشان میدهد کسانی که در ضرر و زیان است.

در حالی که نوجوانان می توانید جنسیت آموزش و پرورش از خانواده و رسانه "از آموزش رسمی است که طول می کشد محل در مدرسه است که واقعا مهم" Kantor گفت. "ما نمی فکر می کنم هر یک از آن را ترجمه کرده و به آموزش های مجازی قرار گرفت که در این بهار."

Kantor و همکاران او گفت: آنها امیدوارند آموزش جنسی را شامل می شود در آنلاین های درسی این سقوط به دلیل مدارس خواهد بود و زمان بیشتری برای برنامه ریزی. ملی آموزش سازمان نیز قرار دادن مجازی مواد است که مدارس می توانند انطباق او اضافه شده است.

در شرایطی که آموزش افراد جوان سر به اینترنت.

"در برخی از راه های جوان شده اند, آموزش تمام دوران جوانی خود برای این بیماری همه گیر" Lindberg گفت. "بدون نسل است و بیشتر قادر به درگیر شدن در دنیای دیجیتال."

اما منابع آنلاین است که ممکن است دقیق یا کامل نمی پر کردن شکاف.

"ما نمی توانیم انتظار افراد جوان به گوگل راه خود را به سلامت" Lindberg گفت. "آنها فقط می تواند به گوگل سوال می پرسند."

دراز مدت

این بیماری همه گیر را مفاهیم برای افراد جوان سلامت باروری می تواند در طولانی مدت ،

بین سال های 2010 و 2015 بیش از یک چهارم از نوجوانان و بزرگسالان جوان است که پیشگیری از بارداری مراقبت های رفت و به عنوان X درمانگاه با توجه به مقاله توسط Lindberg and Kantor.

از دست دادن درآمد و بیمه با توجه به همه گیر می تواند به افزایش این رقم با توجه به مقاله اما درمانگاه ممکن است قادر به برآورده کردن آن خواسته با توجه به کروناویروس محور دولت با کاهش بودجه و مغلوب ساختن پیشی جستن داخلی دولت "بدون قانون" که قطع به عنوان X شبکه ظرفیت نزدیک به نیم.

در یک جداگانه بررسی آخرین ماه از 2000 نفر از زنان در ایالات متحده Lindberg یافت که یک سوم برنامه ریزی برای تاخیر داشتن فرزند با توجه به همه گیر. اگر چه افراد جوان ممکن است فکر کردن در مورد داشتن فرزند در حال حاضر او افزود: این بیماری همه گیر را لمس کرده چند ملاحظات از جمله توانایی برای تکمیل آموزش پیدا کردن اشتغال پایدار و ایجاد روابط صمیمی است که تحت تاثیر این تصمیم در آینده است.

"چگونه به این گروه از افراد جوان پیدا کردن حالت ارتجاعی برای رویارویی با این چالش است؟" Lindberg گفت. "این همه با هم روابط."

الکسیس سه نفری محلی است خبرنگار NorthJersey.com. برای دسترسی نامحدود به مهم ترین اخبار خود را از جامعه محلی لطفا عضو شوید و یا فعال کردن دیجیتال خود را حساب امروز.

ایمیل: shanesa@northjersey.com توییتر: @alexisjshanes



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب