توي تابستون داز؟ راه هایی برای حفظ روح تابستانی خود را در تمام ترم طولانی

صرف نظر از ذهن boggling موج گرما ضربه منطقه خلیج، فصل تابستان به سرعت در حال آمدن به نزدیک است. زمان آن رسیده

توسط NEWSWORLDS در 31 مرداد 1399

صرف نظر از ذهن boggling موج گرما ضربه منطقه خلیج، فصل تابستان به سرعت در حال آمدن به نزدیک است. زمان آن رسیده است که بگوییم Sayonara به بیدار شدن از خواب در اواسط بعد از ظهر و پرخوری تماشای آخرین درام نت فلیاکس. ناگزیر سال مدرسه همراه با شلوغی و شلوغی یک ترم در UC برکلی شروع می شود. اگر ناگهان احساس می کنید ابر استرس بر وجود شما غلبه می کند، در شانس هستید! ما در کلاگ اینجا هستیم تا به شما بگوییم که چگونه روح تابستان آفتابی خود را تمام ترم طولانی نگه دارید.

مطالعه در آفتاب

اگر چه ممکن است آن را به عنوان آرامش بخش به عنوان تخم گذار توسط poolside گرفتن برنزه خود را در, مطالعه در خورشید خواهد شد تا سطح ویتامین D خود را و شما را گرم نگه دارید. فقط يه چيز خيلي آسوده کننده در مورد درخشش طلايي وجود داره بنابراین دفعه بعد که احساس استرس می کنید یا فقط از پنهان شدن در داخل خانه خسته می شوید، پتو می گیرید، از خواندن و سر زیر آفتاب لذت می برید.

اقیانوس نسیم معطر سرگرم کننده

شما ممکن است دور از نزدیکترین ساحل این ترم, نگه داشتن آن پرنیان شنی در فاصله. با این حال، هیچ چیز نمی گوید پرنیان در زیر یک درخت نخل مانند یک کاند با بوی اقیانوس. آویزان کردن یک عکس چشم انداز ساحل و نور شمع اقیانوس معطر در اتاق خود را به شناور به خاطرات swarming گشت و گذار با دوستان. شما را به پرنیان ساحلی آرام در هیچ زمان حمل و نقل!

برو در ماجراجویی آخر هفته

فقط به این دلیل که ترم شروع می شود، به این معنا نیست که تمام خودجوش یک تابستان بی خیال باید تمام شود! بسته کیسه یک آخر هفته تصادفی این ترم و راه اندازی دور، دور برای تعطیلات آخر هفته. سعی کنید دست خود را در یک آخر هفته از کمپینگ و یا هاپ در یک ون و رانندگی کردن به غروب آفتاب. هر تعطیلات مینی امن شما در ذهن داشته باشید، درینگ نکنید که این ترم اتفاق بیفتد!

اسکایپ دوستان خود را بیش از شما فکر می کنم شما نیاز به

با آغاز این سال مدرسه ای که در دنیای دیجیتال صورت می گیرد، ممکن است ترم تنهاتر از حد طبیعی به نظر برسد. اگر غمگین هستید که زمانی که به صورت آنلاین صرف صحبت کردن با دوستانتان می کنید به پایان می رسد، ما اینجا هستیم تا به شما اطلاع دهیم که نیازی به اتفاق افتادن ندارد! شما ممکن است همان مقدار از زمان به عنوان فصل تابستان به اسکایپ دوستان خود را برای ساعت ها در پایان ندارد، اما مهم است که عاقل باقی بماند و وقت اضافی را در تماس با آنها نگه دارید. راه اندازی یک شب تعیین شده برای مطالعه بیش از زوم با دوستان خود را به احساس شادی شرکت خود را هر روز در این ترم.

سازمان دیده بان برخی از سرگرمی با آنها در تابستان

یکی از بهترین راه ها برای فرار از واقعیت و انتقال به دنیایی متفاوت از طریق سرگرمی است. دفعه بعد که می خواهید برای چند ساعت از زندگی فرار کنید، در یک فیلم یا برنامه تلویزیونی با themed تابستان پاپ کنید. تماشای مردمی در حال اجرا پایین ساحل و یا سوار موج بلافاصله شما را مانند فصل تابستان احساس هرگز به پایان رسید.

به علاوه اگر شما واقعا می خواهید برای دیوانه شدن، اتمام چگونه به یک پروژه ساز خانگی و یک شب فیلم در فضای باز. هیچ چیز می گوید تابستان مانند خارج از منزل و شب های گرم، و ترکیب آن با یک فیلم themed شما را در آرامش احساس و جوان برای جلسه مطالعه بعدی خود را. همچنین فرصت بسیار خوبی برای فاصله اجتماعی با دوستان و همسایگان است.

این که آیا شما در حال ترس شمع آینده از مشق شب آمدن به میز خود را، و یا فقط نمی خواهید روز آفتابی به پایان برسد، ترکیب این راهنمایی برای حفظ روح تابستان بی پایان خود را در تمام طول سال است. ما در کلاگ برای شما آرزو خرس طلایی ترم عالی و پرنیان ساحلی!

تابستان کایلانی سردبیر وبلاگ است. تماس با تابستان Kailani در [ایمیل محافظت شده].

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن