جلوگیری از سقوط خاموش کردن

من رشد کرده ام در رابطه با جمعیت موجود در خیابان دولت چند هفته گذشته پس از آن بسته به ترافیک. قبل از COVID من

توسط NEWSWORLDS در 7 تیر 1399

من رشد کرده ام در رابطه با جمعیت موجود در خیابان دولت چند هفته گذشته پس از آن بسته به ترافیک. قبل از COVID من فکر می کردم این خیابان بسته شدن یک برکت و رحمت است. اما با سلامت فعلی بحران افزایش — آن را به مرز غیر مسئولانه است.

من را دیده اند صدها نفر از مردم راه رفتن در اطراف و بدون ماسک. من نیز دیده می شود رستوران فشار به عنوان بسیاری از مردم که آنها می توانند بسیاری از کمتر از 6 فوت از هم جدا.

با COVID اعداد در افزایش سطح ملی و محلی تخت بیمارستان پر کردن ما نمی توانیم این راه ادامه یابد. کارشناسان بهداشت و درمان یک ترس واقعی از یک "سقوط ضربه محکم و ناگهانی" از افزایش موارد تأکید کرد که باید به سرعت از رکود چگونه سریع ما در حال باز کردن و یا دیگری. سانتا باربارا باید پیشرو در راه است.

من درخواست مسئولان شهرستان به بازنگری قوانین برای دولت خیابان برای هم بودن. من از ترس اگر ما قصد داریم تا حدی در گسل اگر ما خودمان را پیدا کنید در یکی دیگر از کامل تعطیل سقوط می آیند.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.

آخرین مطالب