Iration می دهد Livestream عملکرد

در روز پنج شنبه, جولای 9 در 7 p. m. یکی از سانتا باربارا گروه های مورد علاقه را Iration خواهد شد دادن یک lives

توسط NEWSWORLDS در 18 تیر 1399

در روز پنج شنبه, جولای 9 در 7 p. m. یکی از سانتا باربارا گروه های مورد علاقه را Iration خواهد شد دادن یک livestream عملکرد از سوهو رستوران و محل برگزاری موسیقی. به این مناسبت به مناسبت انتشار آخرین آلبوم خود را Coastin.

سوهو ساخته شده است که مناسب COVID nessecitated تغییرات به محل خود را به اجازه می دهد یک livestream عملکرد رخ می دهد با خیال راحت.

آفتاب رگی گروه که سرچشمه در سانتا باربارا و ایسلا ویستا تکامل یافته آن صدا و پیام در طول آن چند سال زندگی حرفه ای. سوهو نشان می دهد خواهد بود اولین بار Iration انجام شده است این آهنگ ها از Coastin. این آلبوم به طور رسمی منتشر شد جمعه جولای 10.

این رویداد رایگان است. اینجا کلیک کنید برای پاسخ دهید.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن