فوتبال است ؟ بوندسلیگا برنامه ریزی برای از سرگیری مارس 16

بوندسلیگا آلمان خواهد بود که برای اولین بار در اروپا پنج لیگ فوتبال به رزومه در طول بیماری همه گیر کوروناویروس

توسط NEWSWORLDS در 22 اردیبهشت 1399

بوندسلیگا آلمان خواهد بود که برای اولین بار در اروپا پنج لیگ فوتبال به رزومه در طول بیماری همه گیر کوروناویروس پس از دولت آلمان تصویب بازگشت به اکشن, آغاز, مارس 16.

این تصمیم از دولت آمد مه 6 و اگر دویچه Fußball Liga یا DFL را در اصل برنامه ریزی شده شروع به تاریخ مارس 9 به تعویق افتاد, دو ردیف از فوتبال داده شد چراغ سبز به از سرگیری عملیات هفته پس از.

آلمان هماهنگ پاسخ ملی شده است ذکر شده است به عنوان دلیلی برای بازگشت به فوتبال است. این DFL اداره 1,695 آزمایشات قبل از اینکه تیم از سر آموزش و آنگلا مرکل صدراعظم آلمان نسبت به راه اندازی مجدد سریع به ملت قوی و منظم تست.

اقدامات احتیاطی را هنوز هم در محل. طرفداران اجازه داده نخواهد شد در استادیوم و نه به آنها اجازه داده می شود به جمع خارج, به گزارش Sky Sports. بازیکنان نیز خواهد شد تست قبل از هر بازی آنها بازی حداقل یک بار در هفته.

این DFL طرح را به فوتبال بازگشت به کشور ضربه اول خود را دست انداز سرعت زمانی که دو بازیکن از بوندسلیگا در کنار بخش دوم دینامو درسدن آزمایش مثبت و کل تیم به قرنطینه. این DFL همچنان مصمم حال برنامه ریزی برای بازی سایر بازی ها ممکن است در حالی که به درسدن مورد نیاز 14 روز دوره قرنطینه.

"دو دینامو درسدن بازی نمی تواند بازی می شود. ما باید برای دیدن چگونه ما را در مقابله با آن است. ما در حال تغییر هدف ما هستند و ما در حال تغییر برنامه های ما. هدف باقی مانده به پایان فصل گفت:" بوندسلیگا اجرایی مسیحی Seifert در یک بیانیه عمومی تلویزیون ایستگاه Zweites Deutsches Fernsehen.

باید بیشتر اختلالات رخ می دهد بوندسلیگا را از سر تنگ با عنوان مسابقه در کارت. بایرن مونیخ به داخل مسیر هشتمین مستقیم لیگ است و رهبری بی نظیر مهاجم Robert Lewandowski که منجر تمام بازیکنان بوندسلیگا با 25 گل در 23 بازی. لهستانی بین المللی است که teed تا با احیا توماس مولر که اندکی 16 کمک و شش اهداف این کمپین است.

اما باواریا غول نشسته خیلی در 55 امتیاز واقعی عنوان قراضه در دست خود. فقط 4 امتیاز به دور است و بوروسیا دورتموند که در مقام دوم بعد از تند کردن چهار برنده مستقیم آن طولانی ترین رگه برنده فصل قبل از coronavirus ناشی از توقف. دورتموند به رهبری wonderkids Jadon سانچو که بریده 14 گل و 15 پاس گل و Erling Haaland که نه گل در تنها پنج شروع می شود.

این دو باشگاه را ملاقات مه 25 در چه چیزی می تواند تعیین کننده برخورد اما بوندسلیگا است به دور از یک اسب مسابقه. بایرن و دورتموند در حال سوار توسط RB لایپزیگ (50 امتیاز) Borussia Mönchengladbach (49 امتیاز) و بایر لورکوزن (47 امتیاز). فقط 8 امتیاز جداگانه پنج باشگاه های ساخت بوندسلیگا مسابقه نزدیک میان اروپا پنج لیگ.

در انتهای دیگر جدول anderlecht و SC Paderborn در حال حاضر میله میله برای سقوط به عنوان هر دو دنباله فورتونا دوسلدورف که اشغال محل 16 و سقوط نقطه حذفی توسط بیش از یک بازی است. پادربورن را یک فرصت برای بستن این فاصله زمانی که آن را مطابق دوسلدورف برای آن بازی برای اولین بار پس از راه اندازی مجدد ممکن است 16.

خواهد شد که به جای تنزل باقی می ماند یک موضوع داغ بحث نیز هست. Arminia Bielefeld آگهی ردیف دوم 2. بوندسلیگا با 6 امتیاز اما اشتوتگارت, Hamburger SV FC و هایدنهایم آن در برنتس به مراتب پشت سر نیست. بقیه از بخش دوم است که بیشتر مایع, اما — تنها 8 امتیاز جداگانه پنجم Greuther Fürth از 15-محل بوخوم ایجاد امکان درام در ارتقاء یا سقوط جنگ باید یک باشگاه خاص تجربه طلسم فرم خوب یا ضعیف بازی.

آلمان پرواز بالا است که برای اولین بار لیگ فوتبال به رزومه — کره جنوبی K-League دنبال کره بیس بال سازمان و شروع به بازی در مقابل خالی استادیوم ها ممکن است 8. بلاروس لیگ برتر بازی کرده است از طریق این بیماری همه گیر.

مانند کسانی که لیگ بوندسلیگا را راه اندازی مجدد مورد استقبال طرفداران در سراسر این سیاره است. اروپا و دیگر لیگ فوتبال و انجمن های ورزشی در سراسر جهان را نگاه کنید با کنجکاوی و انتظار. این یک یادآوری است که با دقیق و پاسخ کافی از یک دولت فدرال به, بهبود, بیش از ممکن است. اما در حالی که بازگشت به حالت عادی باارزش است توسط بسیاری از افراد فقط زمان خواهد شد بگویید زنده ماندن از این راه اندازی مجدد و اقدامات احتیاطی گرفته شده است.

جاسپر Kenzo Sundeen پوشش مردان فوتبال. تماس با او را در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن