است Wilt Chamberlain بزرگترین همه زمان ؟

هنگامی که در تلاش برای تصمیم می گیرید که بازیکن بسکتبال باید ادعا عنوان بزرگترین تمام وقت یا بز چند نام به ذهن

توسط NEWSWORLDS در 20 تیر 1399

هنگامی که در تلاش برای تصمیم می گیرید که بازیکن بسکتبال باید ادعا عنوان بزرگترین تمام وقت یا بز چند نام به ذهن می آیند به راحتی با توجه به آنچه شما ارزش بازیکن خود را رتبه بندی. اگر قهرمانی برنده مهم ترین آمار به شما بز است که احتمالا بیل راسل. اگر بز خود را رتبه بندی بیشتر در مورد طول عمر و گرد و توانایی شما احتمالا می خواهم را انتخاب کنید LeBron James. اگر خود را بز بسته کامل — قهرمانی, آمار, تمجید, و غیره. — سپس شما می توانید انتخاب کنید یا مایکل جردن یا Kareem Abdul-Jabbar. همه این بزرگ نام بز گزینه به نظر می رسد آشکار است انتخاب کند. آنچه در مورد کمتر آشکار انتخاب — پژمردگی چمبرلین ؟

در اینجا به همین دلیل شما نیاز به چمبرلین نمایشگاه با توجه به بز عنوان.

برای استارت, او احتمالا از ورزشی ترین بازیکن در تاریخ NBA. همراه با بازی برای تیم بسکتبال چمبرلین زد و میدانی در دانشگاه کانزاس برنده پرش ارتفاع رویداد در هشت بزرگ دو و میدانی قهرمانی سه سال در یک ردیف. این پس زمینه ساخته شده او را به یکی از سریع ترین بازیکنان در لیگ.

چمبرلین بود که فقط در سریع ترین بازیکن; او نیز مسلما قوی ترین بازیکن NBA تا به حال دیده می شود. در نخست خود را, او می تواند نیمکت بیش از 500 پوند خواهد بود و آیا پسوند tricep در 180 پوند است. در بالا از سرعت و قدرت شما می توانید را فراموش کرده ام در مورد استقامت خود را. او در طول زندگی حرفه ای او به طور متوسط از 45.8 دقیقه در هر بازی حتی اگر یک مقررات بازی است که تنها 48 دقیقه طولانی است.

سرعت و قدرت و استقامت را کنار گذاشته دست به پایین ترین مهارت مهم را در بسکتبال است که توانایی به نمره. نمره هدف از کل این بازی و هیچ کس بهتر بود در به ثمر رساند از چمبرلین.

چمبرلین یکی از دو بازیکن در تاریخ NBA با یک حرفه ای به طور متوسط بیش از 30 امتیاز در هر بازی. از سوی دیگر مایکل جردن.

چمبرلین موفق به کسب هفت امتیاز دهی عناوین دوم به MJ — و صاحب پنج از شش فصل به ثمر رساند در تاریخ NBA از جمله همه از بالا ، این همه حتی بدون ذکر او بالاترین نمره بازی تا کنون حذف 100 امتیاز در نیویورک نیکز فقط در فصل سوم خود را در NBA.

گاهی اوقات مردم سعی در بی اعتبار کردن چمبرلین گفت: خود حذفی امتیاز در هر بازی پایین می رود از 33.2 (زمانی که او آغاز شده در سال 1960) به 22.5 حرفه ای متوسط و سپس اقدام به تماس او را "choker." بیایید نگاهی به این اسطوره و تظاهر برای یک لحظه آن را تا به برخی از پایه و اساس در واقع. بله چمبرلین حرفه ای حذفی امتیاز در هر بازی است 22.5 که بسیار پایین تر از آن بود که او آغاز شده اما این را به خاطر او تغییر سبک خود را از بازی چند بار در طول زندگی حرفه ای او.

برای اولین هفت فصل در NBA او به طور متوسط 39.6 امتیاز در هر بازی در فصل به طور منظم. این بود که بیش از یک دوره از 543 بازی — 52 درصد از کار خود را به عنوان او با بازی 1,045 کل بازی. در برگشتی او به 160 حرفه ای بازی های انجام شده و تنها 52 از آنها را در خود بالاترین نمره روز. این به این معنی تنها 33% از بازی حذفی شد و در طول پرکار به ثمر رساند سال در مقایسه با 52 درصد در فصل به طور منظم. در آن 52 حذفی بازی چمبرلین به طور متوسط 32.8 امتیاز در هر بازی که اگر پایدار خود را در سراسر کل postseason حرفه ای خواهد رتبه دوم از همه زمان.

چمبرلین را به ثمر رساند به طور متوسط در برگشتی کاهش یافته است چرا که او "خفه" اما از آنجا که او قربانی خود را به آمار برای کمک به تیم خود را برنده شوید. قبل از چمبرلین بیشتر بود در پایین رتبه بندی تیم های که مورد نیاز او را به نمره به عنوان آنجا که ممکن است به نفع خود. اما از سال 1967 فصل و بعد او قادر به نمره کمتر هنوز هم به رقابت بپردازند. به رانندگی من نقطه خانه و حتی بیشتر است که چمبرلین است که بز او تنها مرکز NBA در تاریخ به سرب لیگ در مجموع کمک می کند.

یکی از چمبرلین را نام مستعار است "رکورد کتاب" کامل نام مستعار برای یک بازیکن است که دارای 68 سوابق خود (NBA رکورد خود). بسیاری از این سوابق آمده نه فقط از خود را به ثمر رساند دلاوری بلکه چون او بزرگترین rebounder. من آن را به شما ثابت: او دارای بیشترین تعداد ریباند و پرتاب ریباند در هر بازی در تمام دوران است.

حتی اگر من آن را به صدا مانند او چمبرلین بود که راه بیش از فقط یک ورق آمار و این باید در نظر گرفته شود که اعطای او بز وضعیت. او تمجید هستند وجود دارد با بهترین آنها را.

با توجه به تمام سوابق او دارای تمجید او انباشته شده است و این واقعیت که او است مسلما بزرگترین گلزن و rebounder از همه زمان ها وجود دارد بدون هیچ دلیل چمبرلین باید نادیده از بز بحث علی رغم آنچه بسیاری از مردم سعی خواهد کرد به گفتن. NBA آغاز شد و در سال 1946 نه سال 1980. مطمئن شوید که به فکر می کنم از چمبرلین زمانی که شما فکر می کنم دیگر NBA نوابغ مانند LeBron و MJ. رکورد خود را برای خود صحبت می کند و مهارت خود را در دادگاه بی بدیل است.

تام Aizenberg پوشش زنان شنا و شیرجه رفتن. تماس با او را در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن