نیویورک شهرستان اصلاحات افسر در نظر گرفته شده برای قاچاق مواد مخدر به زندان وکیل منطقه می گوید

ترزا Boeckel York Daily Recordمنتشر شده 11:43 AM EDT Jun 16, 2020یک York County, زندان, اصلاحات افسر متهم شده

توسط NEWSWORLDS در 27 خرداد 1399

یک York County, زندان, اصلاحات افسر متهم شده است که مقامات ادعا می کنند او در نظر گرفته شده برای قاچاق مواد مخدر به زندان و آن را به یک زندانی با توجه به نیویورک شهرستان, دفتر دادستان منطقه.

جاشوا مارتینز, 31, از شیر سرخ شده به اتهام در اختیار داشتن به قصد ارائه یک ماده کنترل, توطئه جنایی و قاچاق. او منتشر شده است در $75,000 وثیقه.

دادستان ادعا مارتینز در نظر گرفته شده برای قاچاق Suboxone نوار مواد مخدر را کاهش می دهد که علائم اعتیاد به مواد مخدر و خروج به زندان به آنها به اهل بیت Lleland وید است که متهم به قتل است.

در ژوئن 6, دولت, پلیس سربازان و نیویورک شهرستان, مواد مخدر, نیروی کار محققان مشاهده مارتینز ترک زندان در پایان شیفت در نیمه شب انتشار اخبار متحده است. مقامات اطلاعاتی که او خواهد بود رانندگی به وید دختر در لنکستر کانتی به Suboxone.

محققان به دنبال او و قبل از او وارد troopers دیدم وید, دوست دختر, Chelsea ایلین کوکران جای چیزی در صندوق پستی دادستان ها می گویند. مقامات دیدم مارتینز حذف چیزی از همان صندوق پستی.

بیشتر: زن با زخم گلوله در بر داشت دروغ گفتن در جاده ها در شمال Codorus Twp., پلیس می گویند

بیشتر: "عدالت خدمت کرده بود:' دا قطره در برابر اتهام قتل 2 مرد در قتل در شهرستان نیویورک

پلیس متوقف مارتینز در طول مسیر 30 در Hellam Township. پلیس به دست آمده حکم جستجو برای خودرو و پیدا 75 Suboxone نوار دلار از 2900 به صورت نقدی در داخل دادستان گفت.

همان اتهامات واصل شده اند در برابر وید و کوکران و همچنین انتشار متحده است.

در انتشار اخبار منطقه وکیل دیو یکشنبه گفت: "من خدا را شکر برای سریع کار مشترک از ایالتی پنسیلوانیا, پلیس, نیویورک شهرستان, مواد مخدر, نیروی کار و نیویورک شهرستان مقامات زندان به صورت کامل بررسی و تشکیل پرونده اتهام در این موضوع جدی implicating سوء استفاده از اعتماد عمومی است."

جورج Margetas مارتینز وکیل گفت: مشتری خود را حفظ بی گناهی خود را.

Margetas گفت: در هیچ نقطه ای بود که مارتینز قصد معرفی هر گونه کالای قاچاق به زندان.

"خواهیم دید چه شواهد نمایش می دهد یا واقعا اتفاق افتاده است در اینجا" Margetas گفت. "این همیشه آنچه به نظر می رسد در نگاه اول."

مارتینز در مرخصی اداری در انتظار تکمیل تحقیقات داخلی با توجه به بیانیه ای از شهرستان York.

"به اتهام رفتار نه تنها نقض اعتماد عمومی بلکه در تضاد زندان ماموریت برای حفظ امن و درمان متمرکز بر محیط زیست" نیویورک شهرستان, زندان, سرپرست کلیر عروسک گفت: در انتشار اخبار.

نویسنده کارکنان دیلن Segelbaum کمک به این گزارش.

بعدا بررسی به این اخبار داستان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب