"این همه چیز را تغییر داد': برکلی خانه های پرستاری انطباق با COVID-19 همه گیر

در حالی که یکی از اصلی تمرکز در طول COVID-19 همه گیر است ایمن ماندن در برکلی پرستاری ماهر امکانات اشغال شده با

توسط NEWSWORLDS در 25 تیر 1399

در حالی که یکی از اصلی تمرکز در طول COVID-19 همه گیر است ایمن ماندن در برکلی پرستاری ماهر امکانات اشغال شده با نگه داشتن ساکنان امن در داخل خانه.

از آغاز ملی شیوع بازدید کنندگان — از جمله اعضای خانواده شده اند به حالت تعلیق در پرستاری از امکانات تا اطلاع ثانوی. در این میان کارکنان باید نگه داشتن شهروندان سالم و سرگرم در حالی که رو اضافی هزینه های مالی مربوط به COVID-19 کاهش.

"این همه چیز را تغییر داد" گفت: Kj صفحه یک پرستار و مدیر در چاپارل ، "وجود دارد هیچ بازدید کننده, بدون, آغوش هیچ کس نگه داشتن کسی دست تعداد زیادی از ماسک و PPE و تعداد زیادی از فاصله."

با توجه به صفحه چاپارل خانه "پروتکل سخت" در محل برای جلوگیری از گسترش COVID-19. این شامل استفاده از محافظ شخصی تجهیزات مطابق با اصول بهداشتی بالا-سطوح تماس و روال تست از کارکنان و ساکنان در میان چیزهای دیگر.

هر چند بازدید کننده مجاز نیست در داخل خانه صفحه گفت چاپارل خانه را به رسمیت می شناسد که آن را دشوار است برای خانواده ها را از هم جدا می شود بنابراین تسهیلات ساخته شده است که استفاده از آن منطقه پاسیو.

بازدید کنندگان می توانند در خارج از نشستن با ماسک, 6 فوت دور از ساختمان و صحبت کردن ساکنان از طریق یک صفحه نمایش و یا بر روی گوشی اگر آنها شنوا. این خانه همچنین دارای یک ویژه بازدید از پروتکل برای خانواده های ساکنان که "به طور فعال در حال مرگ" به طوری که اعضای خانواده می توانید آنها را در پایان زندگی خود را.

بدون خانواده و تعامل مرکز پرستاری کارکنان وظیفه با نگه داشتن ساکنان آرام و بی سابقه ای در طول این زمان با توجه به صفحه. او افزود که در حالی که برخی از ساکنان نمی توانند درک کنند که در حال حاضر وضعیت دیگران درک به طور کامل و فقط به عنوان ناراحت به عنوان هر یک از کارکنان.

"این افراد در وسط که کاملا نمی به یاد داشته باشید و شما باید به آنها بگویید که هر 10 دقیقه که چرا شما باید یک ماسک بر روی جایی که دختر خود را, چرا نمی توانید آنها را از خارج" صفحه گفت. "اگر هیچ حافظه کوتاه مدت این نوع مانند یک بحران جدید در هر 10 دقیقه است."

با وجود این کارکنان در چاپارل خانه شده اند قادر به نگه داشتن ساکنان اشغال با کلاه احمقانه, غرفه, و آهنگ, و تنها یک ساکن آزمایش مثبت برای COVID-19. با توجه به صفحه بود که ماه پیش و ساکن آزمایش منفی در هر آزمون پس از آن.

صفحه اضافه شده است که اکثر پرستاری امکانات همان اقدامات پیشگیرانه در محل و یا نه وجود دارد شیوع یک "شانس قرعه کشی."

دیگر امکانات, اما, به عنوان خوش شانس چاپارل ،

در برکلی سنبه مرکز مراقبت از وجود دارد در حال حاضر 14 موارد مثبت COVID-19 هر چند مدیر Al Macasieb گفت: بخشی از کسانی که ساکنان خواهد شد در چند روز آینده.

بر خلاف گزارش by the California Department of Public Health یا CDPH, تسهیلات تا به حال هیچ مرگ و میر است که می تواند به طور مستقیم نسبت به COVID-19 با توجه به Macasieb. او افزود که این مرکز با همکاری نزدیک با عمومی شهرستان در بخش بهداشت و درمان و CDPH برای اطمینان از آن باقی می ماند که راه.

برکلی سنبه مراقبت مرکز در حال حاضر با CDPH برای تصحیح اختلاف در گزارش COVID-19 مرگ و میر.

در علاوه بر این به بیماری کاهش هر دو امکانات مقابله با افزایش هزینه های از تجهیزات حفاظت شخصی برای تست.

چاپارل خانه نیز صدور مرخصی با حقوق به صورت علامتی و یا در معرض کارکنان, افزایش حقوق توسط $1 ساعت و پرداخت برای حمل و نقل به و از کار اگر مورد نیاز است. با توجه به صفحه این هزینه ها نتیجه در حدود 100.000 دلار از هزینه های اضافی.

برکلی سنبه مرکز مراقبت همچنین توزیع مواد غذایی بسته های مراقبتی به واحد درآمد کارکنان به طور منظم با توجه به Macasieb.

"من بسیار افتخار از تیم ما. آنها افزایش یافته است به مناسبت و ندای وظیفه" Macasieb گفت. "ما ساکنان خانواده ما است."

تماس با ورونیکا Roseborough در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @v_roseborough.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب