'این بهترین ما:" چگونه تیم های فوتبال در حال آموزش در سن اجتماعی فاصله

مت Allibone York Daily Recordمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 1, 2020جری Yonchiuk انتظار می رود به صرف

توسط NEWSWORLDS در 12 خرداد 1399

جری Yonchiuk انتظار می رود به صرف این بهار آشنایی با بازیکنان در مرکزی نیویورک فوتبال برنامه.

او فقط انتظار نداشتم که برای انجام آن بیش از یک صفحه نمایش.

که زندگی برای یک مربی جدید در طول یک بیماری همه گیر.

"مربیگری در مورد ایجاد روابط مثبت با بازیکنان و در حال حاضر ما رو به انجام است که متفاوت" گفت: Yonchiuk که استخدام شد و به عنوان مرکزی نیویورک سر مربی در پایان ماه فوریه. "سخت ترین چیز برای من یا هر مربی جدید در حال نصب است یک طرح است. حتی اگر وجود دارد شباهت به قبلی مربی اصطلاحات کاملا متفاوت است.

"این چیزی است که باعث می شود آن را بسیار سخت در حال حاضر."

در حالی که Yonchiuk مواجه با چالش های اضافی از فقط با شروع مدرسه جدید او را در همان قایق به هر مربی فوتبال دبیرستان در پنسیلوانیا در حال حاضر.

او در تلاش برای کمک به تیم خود را در شکل باقی بماند و آماده شدن برای یک (بالقوه) فصل بدون ملاقات و یا آموزش در فرد است.

در حالی که ورزش جهان در ایالات متحده است به آرامی بازگشایی مدرسه دو و میدانی در پنسیلوانیا باقی می ماند در حالت عدم قطعیت است. این PIAA مجموعه جولای 1, عنوان اولین تاریخ برای بازگشت به سازماندهی تیم تمرینات اما هفته گذشته گفت که تیم در شهرستان نقل مکان کرد و به دولت "سبز فاز" به طور بالقوه می تواند شروع به آموزش به قبل است. وجود دارد 17 شهرستان است که از نقل مکان به سبز این جمعه گذشته اما نیویورک و آدامز شهرستانهای باقی می ماند و در زرد.

و آن را هنوز مشخص شود اگر دستورالعمل های بهداشتی خواهد شد اجازه می دهد به سازماندهی تیم های ورزشی را به محل سقوط.

بنابراین نه تنها محلی تیم های فوتبال در تلاش برای آماده شدن برای یک فصل آنها امیدوارند اتفاق خواهد افتاد اما آنها در حال تلاش برای آماده سازی در راه های جدید است.

بیشتر: "هنوز واقعا هیجان انگیز:' مرکزی نیویورک کارفرمایی می افزاید: ACC مدرسه به رشد ارائه لیست

بیشتر: "نمی داریم که پاسخ به:' ورزش های محلی می تواند بازگشت توسط county, اساس, اما نگه داشتن الگوی باقی مانده است

تیم های مجازی جلسات. فیلم جلسات بیش از زوم. فردی و بدون نظارت تمرینات که گاهی دیکته چقدر وزن تجهیزات یک بازیکن خود را در خانه.

این یک وضعیت نا آشنا نیست. اما یکی که مربیان و بازیکنان هیچ چاره ای جز حرکت به سمت راست در حال حاضر.

"من فکر می کنم آن را به یک فقیر جایگزین, اما آن را به بهترین ما در حال حاضر" شیر سرخ مربی جسی Shay گفت. "ما باید 70 بچه ها را به ماندن در تماس با شما انجام بهترین خود را برای رسیدن به همه آنها.

"ما اطمینان داریم که مردان جوان ما در حال انجام کارهای درست."

کار کردن به عنوان افراد

برای بالا مدرسه فوتبال تیم offseason وزنه عمده تعهد زمان با جلسات متعدد در هفته است. این جلسات اغلب انتخاب کنید تا در تابستان هنگامی که مدرسه به پایان می رسد و چند ورزشکاران ورزش به نوبه خود توجه خود را به سقوط.

پس از آن وجود دارد اردوگاه های فوتبال و هفت در هفت جلسه در میان دیگر تمرینات.

همه کسانی که خارج از زمینه و در زمینه تمرینات در حال انجام برای آماده سازی بازیکنان در بدن می شود. و هیچ یک از آنها می تواند اتفاق می افتد در حال حاضر.

در حالی که وجود دارد مقدار زیادی از راه هایی برای کودکان و نوجوانان به کار کردن خود به خود هر بچه ای دسترسی به تجهیزات مشابه.

"این وزنه برداری قطعه قطعه مهم و امیدوارم ما می توانیم به عقب بر گردیم به آن به زودی" جدید آکسفورد سر مربی Jason وارنر گفت. "ما در حال تلاش برای آنها را به بهترین ایده های ما می توانید. بازی رایانه-نوع مسائل است. فقط تلاش برای خلاق باشد."

تیم هنوز اختصاص تمرینات برای بازیکنان خود را مانند سرعت و مطبوع دریل که می توان بدون وزنه. شیر سرخ خوش شانس است به قرارداد با S3 عملکرد آموزش در نیویورک شده بازیکنان با وزن بدن تصویری تمرینات است که می تواند انجام شود بدون وزن تجهیزات.

البته نه هر مدرسه است که در آن موقعیت است. بسیاری از کودکان و نوجوانان قادر به بلند کردن وزنه در خانه, اما قطعا نه هر کس که لوکس یا نه. و همچنین می تواند نا امن برای تعدادی از بچه ها به بیش از یک هم تیمی به بلند کردن وزنه با توجه به کوروناویروس.

این بدان معناست که کودکان و نوجوانان از خانواده های کم درآمد می تواند در یک نقطه ضعف در حال حاضر.

نیویورک بالا سر مربی اهل روسیه Stoner گفت: او نبوده است اختصاص بازیکن خود را در هر تمرین اما او شده است در تماس با بسیاری از کسانی که ورزش هستند و در حال اجرا خود را.

"آن را تقریبا غیر ممکن است برای نگه می دارد و بچه ها با انگیزه تنها با هوا squats و تمرین اصلی," دکتر گفت:. "اما یک چیز در مورد کودکان و نوجوانان در شهر نیویورک است که آنها انعطاف پذیر است. آنها خود را نگه دارید اشغال شده است. من یک گروه در حدود یک دوجین بچه ها که زندگی می کنند نزدیک به ورزشگاه که ملاقات سه یا چهار بار در هفته اجرا شود."

بدون در نظر گرفتن منابع منطقه یک مدرسه یا تیم بسیار وجود دارد, مربی تیم نظارت در حال حاضر. با هیچ فرد در تمرینات اتفاق می افتد و مربیان باید به اعتماد که بازیکنان در حال بدست گرفتن مسئولیت شخصی به ماندن در شکل سمت راست در حال حاضر. آنها همچنین باید به اعتماد که بازیکنان خود را در حال هوشمند و برگزاری "کاپیتان شیوه" یا دیگر تمرینات زیادی که ممنوع توسط PIAA در حال حاضر.

وارنر گفت جدید آکسفورد بازیکنان پر کردن یک فرم در هر هفته بیان کرد که چگونه بسیاری از تکرار یک تمرین خاص آنها را انجام داد. دوباره که نیاز به بازیکنان به صداقت.

یک مضمون مشترک در میان مربیان در موضوع: اگر سازمان تمرینات قادر به از سر گرفته شود در این تابستان آن را تبدیل به آشکار بسیار سریع است که بازیکنان در زمان زمان برای ورزش است.

"چیزی که ما همیشه موعظه به بازیکنان است که درست به خود کلمه" وارنر گفت. "هر زمان که زمان می آید و ما با هم پشت ما می دانیم اگر شما راستگو بودن و تلاش سخت خود را."

اضافه شده Shay: "این یک مسئله بهداشتی بزرگتر از فوتبال و زمانی که PIAA می گوید: هیچ گروهی تمرینات در حال حاضر به اعتقاد من در پس روح قانون است. ما اطمینان داریم که مردان جوان ما در حال انجام کارهای درست. تمرینات وزن بدن هستند و نه یک جایگزین ایده آل برای بلند کردن اجسام وزن, اما ما اطمینان داریم که آنها انجام می دهند همه چیز را در قدرت خود را تا ژوئیه 1. سپس آن را می شود کار ما برای دریافت آنها را به عنوان آنجا که ممکن است قبل از اینکه فصل شروع می شود."

بسیاری از بازیکنان در سراسر YAIAA به نظر می رسد خود انگیزه وقتی که می آید به کار کردن در حال حاضر. آنها اهداف آنها امید برای به انجام رساندن این ماه از برنده شدن در مسابقات برای گرفتن متوجه شده توسط کالج های, پس از آن بهره مند نیست آنها را به تنبل.

بسیار-استخدام مرکزی نیویورک کارفرمایی کمال Pribula گفت: او را بلند کردن وزنه چهار بار در هفته و انجام پرتاب دریل با برادر خود دانشگاه دلاور کارفرمایی حیوان دست اموز Pribula. شیر سرخ ارشد گسترده گیرنده/کارفرمایی سفت Fizer گفت: او انجام شده است تمرین های متعدد یک روز متعادل چابکی و قدرت آموزش ،

"ما هنوز در حال انتظار وجود دارد برای یک فصل و مربیان ما نگه داشتن به ما گفتن ما پیدا کردن که در نهایت قرار دادن است در کار" Fizer گفت. "این یک فرصت برای به دست آوردن جلوتر از رقابت."

رفاقت بیش از چت تصویری

در حالی که تیم نمی تواند در دیدار با فرد در حال حاضر بسیاری از آنها هنوز هم از دیدن بسیاری از هر یک از دیگر.

تیم شده اند و با برگزاری جلسات مجازی بیش از سیستم عامل مانند زوم برای شروع یادگیری نقش و طرح و تماشای فیلم با هم. برخی در حال برگزاری موضعی جلسات جرم و دفاع جلسات و تیم کامل جلسات به طور مداوم.

این بدان معناست که بازیکن می تواند سه تا چهار جلسات یک هفته است که بیش از آنها می خواهم معمولا در طول یک به طور منظم offseason.

یکی از عمده نقطه از این جلسات است که به کودکان از نظر ذهنی آماده به گام در این زمینه بعد از این تابستان. برای یک مربی جدید مانند Yonchiuk این جلسات ارزشمند از بازیکنان جدید به سیستم خود را. و برای یک بازیکن مثل Fizer که بازی های برگزار شده است گیرنده گسترده دو سال گذشته اما می تواند تبدیل به کارفرمایی این سقوط داشتن انواع جلسات نیز بسیار مهم است.

"این قطعا یک تغییر از آنچه که ما در حال استفاده می شود به" Fizer گفت. "اما ما هنوز در حال یادگیری چیزهای و ما تماشا می کنیم خیلی بیشتر از فیلم است.

"ما هنوز در حال لذت بردن از زمان ما با هم."

با توجه به اکثر مربیان با بهره گیری از شرکت های یکدیگر — حتی عملا ممکن است مهم ترین جنبه های این جلسات است.

یکی از بزرگترین چیزهایی که جوان دانشجو-ورزشکاران می گم در حال حاضر تعامل شخصی با دوستان و مربیان. مربیان می خواهند بازیکنان خود را به می دانم که آنها هنوز هم در اینجا برای آنها که بودن در یک تیم قرار است به سرگرم کننده است.

دخترش گفت او شده است تلاش برای مطمئن شوید که تیم خود را در جلسات شامل حداقل 15 دقیقه از نور دل بحث اعم از بحث در مورد جدید ESPN مستند آخرین رقص به جوک ها در مورد چگونه همه را مو شده است.

"با ورزش دبیرستان های برنده و ضرر و زیان در مقایسه با رنگ پریده به روابط شما forge" گفت: Shay. "ما در حال از دست رفته است که بیشتر از ما در حال از دست رفته در حال اجرا از طریق لاستیک سمت راست در حال حاضر. به عنوان مربیان ما را از دست ندهید روابط ما با بازیکنان ما است."

بیشتر: Penn State football: جذاب آینده Lonnie سفید جونیور در نهایت تمرکز

بیشتر: "او باعث می شود بازی می کند از هیچ چیز:' مرکزی نیویورک گیرنده گسترده میدارد دسته اول پیشنهاد من

Yonchiuk گفته شده است وجود دارد چند بار زمانی که یک بازیکن به نام او را به رفتن بیش از چیزی است که فوتبال مربوط, اما آنها به پایان رسید تا برای صحبت کردن در حدود 30 دقیقه و بعد فورا رفت واز به شناختن یکدیگر بهتر است. خوانده گفت که او هنوز هم در متون بازیکنان خود را هر روز و که خود بزرگترین تمرکز چند ماه گذشته بود و مطمئن شوید که آنها به خوبی انجام شد تحصیلی و گرفتن به اندازه کافی برای خوردن روزانه.

مربیان در اطراف لیگ موافقت کرد که بازیکنان از دست رفته در بسیاری نه قادر به مشارکت در سازماندهی تمرینات در حال حاضر. اما آنها همچنین می دانیم که هر کس در YAIAA است که در همان قایق درست است.

همه آنها می توانید انجام دهید این است که آماده سازی بهترین آنها می توانند و امید یک فصل هنوز هم می گیرد.

"هر کس در همان نقطه و اگر ما برگزاری این (مجازی) جلسات, من می خواهم به بیرون رفتن از ذهن من" Yonchiuk گفت. "این همیشه من طرز فکر مثبت, و هر چیزی که ما می توانید انجام دهید برای بچه های ما برای ارائه روشنایی ضعیف تابیدن از امید و یا هیجان, ما نیاز به انجام در حال حاضر است."

مت Allibone یک خبرنگار ورزشی به صورت GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.

لطفا کمک به ما در ادامه به ارائه این در عمق ورزشی محلی پوشش های اشتراک. در اینجا جاری پیشنهادات ویژه برای مشترکین جدید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب