جیمز فرانکلین برای کشف 'هر فرصت' برای یک فصل پن استيت اگر ده بزرگ لغو

فرانک بودانی یورکدیلی رکورد منتشر شده 11:59 صبح EDT اوت 11, 2020پن سرمربی ایالت جیمز فرانکلین در بهترین تلاش خ

توسط NEWSWORLDS در 21 مرداد 1399

پن سرمربی ایالت جیمز فرانکلین در بهترین تلاش خود برای بازی در فصل فوتبال کالج موعظه صبر است.

اما اگر به نقطه از هیچ بازی در پاییز امسال تحت فشار قرار دادند -- و یا حتی بهار آینده -- او "خسته کردن هر فرصت و گزینه ای که خارج وجود دارد" برای بازی ، او در ای اس پی ان صبح سه شنبه گفت :" بلند شو!" نشان می دهد.

"مهمتر از همه، ما می خواهیم بازیکنان خود را سالم و سالم نگه داریم، اما همچنین می خواهیم بهترین فرصت را برای بازی بازی که دوست دارند به آنها ببخشیم."

این بدان معناست که بازی در خارج از ده بزرگ اگر رهبران لیگ تصمیم به لغو فصل به دلیل نگرانی های بهداشتی و ایمنی از همه گیر ویروس کوروناویروس در حال انجام است.

مقامات کنفرانس قرار بود امروز با هم ملاقات کنند و احتمالا ً رای بدهند که با فصل پاییز سال ۲۰۲۰ که ظاهراً در خطر است چه باید کرد.

پیام اصلی فرانکلین یکی از صبر در برخورد با فصل فوتبال بالقوه با بسیاری از سوالات و مسائل قابل توجهی که هنوز هم بی پاسخ. در حالی که ده بزرگ پرده برداری تجدید نظر شده ، کنفرانس تنها برنامه هفته گذشته ، به نظر می رسید نزدیک به کشیدن پلاگین در همه چیز دیروز هنگامی که کلمه نشت کرد که رهبران آن رای داده بودند ، 12-2 ، به لغو.

مقامات لیگ از این امر که رای گیری تا به حال قبل از جلسه دیشب و امروز اتفاق افتاده است، خودداری کردند.

فرانکلین در مورد ای اس پی ان گفت: «تصمیم ی لازم نیست که در حال حاضر گرفته شود» هنوز وقت هست، هنوز اطلاعاتی هست که باید جمع کنیم.

چرا ما باید فصل را لغو کنیم در حال حاضر هنگامی که ما حتی پاسخ برای آنچه که ممکن است به معنی؟

او جزئیات چگونه دوشنبه شب کنفرانس ویدیو نشست با بازیکنان و والدین تولید سوالات او می تواند در مورد فصل لغو پاسخ نیست، از جمله بورسیه، واجد شرایط بودن و اندازه فهرست.

"من فکر نمی کنم، از نقطه نظر رهبری، که شما لغو فصل و مردم از شما می پرسم، "مربی، این چه معنی برای آینده ما؟" و ما هیچ یک از این پاسخ ها را ندارد،" او گفت.

فرانکلین چکش خانه که تصمیم نهایی برای بازی یا نه خواهد بود توسط پرسنل پزشکی مورد اعتماد ساخته شده است. این درست است اگر ده بزرگ لغو فصل پاییز و دیگر قدرت 5 لیگ همچنان به بازی.

در این صورت، شیرهای نیتانی می تواند مسیری جایگزین برای یک فصل فوتبال با برنامه ای تجدید نظر شده را جستجو کند. نبراسکا سرمربی اسکات فراست پیشنهاد مشابهی را در روز دوشنبه ارائه داد.

فرانکلین به نظر می رسید باز به فشار فصل به بهار 2021، احتمالا با ده بزرگ تعطیلات آخر هفته در ورزشگاه گنبددار در دیترویت، مینیاپولیس و ایندیاناپولیس، اگر برنامه ریزی کافی در محل است.

"بیایید ماه آینده را صرف آمدن با راه حل به جای فقط به نام آن را ترک می کند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب