کیستون دولت ها و PA ارشد بازی با شریک K. A. R. E. S جامعه

Kevin Moore York Daily Recordمنتشر شده 9:26 AM EDT مه 30 سال 2020در شنبه Keystones دولت اعلام کرد که بازی آنها

توسط NEWSWORLDS در 10 خرداد 1399

در شنبه Keystones دولت اعلام کرد که بازی آنها با همکاری هم K. A. R. E. S. جامعه (Keystone, دو و میدانی, تفریح و Esports) ابتکار.

در مه 21, کیستون دولت ها لغو کیستون دولت های جشنواره ورزشی و PA ارشد بازی است که برنامه ریزی شده بود در Luzerne County از 22 ژوئیه تا 2 اوت سال 2020 با توجه به coronavirus نگرانی.

بیشتر: کیستون ایالت های پنسیلوانیا ارشد بازی لغو شد به دلیل coronavirus

ماموریت کیستون حالت بازی است که برای ترویج جسمانی و فعالیت های ورزشی و ورزشکاری به عنوان یک بهبود سلامت و پیشگیری از بیماری های استراتژی برای همه ساکنان نیوکاسل و دیگر شرکت کنندگان و برای ایجاد یک گسترش هماهنگ و شهروند-برنامه با حمایت مالی از رقابت های ورزشی.

بیشتر: کیستون بازی اسکیت قهرمانی در شهر نیویورک یخ آرنا

کیستون بازی در حال برنامه ریزی به تشکیلات ارشد جشنواره ورزش و سلامت / تناسب اندام نمایشگاه در Lancaster PA در طول ماه اکتبر.

در یک اطلاعیه مطبوعاتی از کیستون بازی آنها گفت: آنها به امید استفاده از این رویداد به عنوان فرصتی برای معرفی زیبایی ها و بازی ها به ما ارشد ورزشکاران و همچنین به عنوان یک تنوع از ورزش های سنتی ارائه شده در PA ارشد بازی ملی و ارشد بازی.

چه K. A. R. E. S. جامعه?

K. A. R. E. S. جامعه ملی است شبکه آنلاین از کاربران در تمام سنین است که برقراری ارتباط و مشارکت با یکدیگر در انواع مختلف اجتماعی و فعالیت های تفریحی.

ماموریت آنها این است که برای کمک به افراد به ویژه سالمندان ماندن متصل در حالی که مبارزه با انزوا در زمان اجتماعی فاصله.

"قدیمی تر ساکنان نیوکاسل لذت بردن از ورزش و راه های دیگر به معاشرت و جمع برای تفریح و تناسب اندام گفت:" پنسیلوانیا از پیری رابرت تورس در آزادی مطبوعات. "من این را تحسین کار KARES که به دنبال با خیال راحت و مثبت تعامل ما ارشد جامعه از طریق پیشگام استفاده از Esports و بازی های مجازی است."

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد K. A. R. E. S. جامعه و آنچه که آنها انجام می دهند, شما می توانید سفر خود را در Facebook صفحه در اینجا.

کوین مور است که در زندگی ورزشی خبرنگار نیویورک رکورد روزانه که در آن او غواصی به ضرب و شتم پیدا کردن داستان است که یک معنای عمیق تر از ورزش خود را. او را می توان در رسید kemoore@ydr.com, 717-309-4814 و یا در توییتر @kevmoore93.

این پوشش ممکن است تنها از طریق پشتیبانی از اشتراک. ثبت نام با یک پیشنهاد ویژه برای مشترکین جدید



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب