کودکان و نوجوانان و COVID-19: آنچه پدر و مادر نیاز به دانستن

گسترش COVID-19 باعث شده است تا مقامات بهداشت به انجام هر کاری که لازم است برای محافظت از ما را از گرفتن بیمار

توسط NEWSWORLDS در 5 مرداد 1399

گسترش COVID-19 باعث شده است تا مقامات بهداشت به انجام هر کاری که لازم است برای محافظت از ما را از گرفتن بیمار است. در حالی که بسیاری از افرادی که آلوده خواهد شد که علائم شبیه به سرماخوردگی یا آنفولانزا و به نظر می رسد کودکان کمتر تحت تاثیر این ویروس از بزرگسالان همه ما مسئول حفاظت از کسانی که در معرض خطر بالاتر.

مراحل فیزیکی مانند فاصله و پوشیدن ماسک ممکن است احساس ناراحتی اما این اقدامات هستند بهترین راه در حال حاضر برای حفاظت از خانواده و دوستان و همسایگان و کسانی که ممکن است آسیب پذیر است. برای کودکان این تغییرات به روال می تواند مشکل در بسیاری از سطوح. در اینجا پنج نکته مهم برای کمک به خانواده های مقابله با دستورات بهداشتی و پروتکل های ایمنی است که از همه ما:

  1. پوشیدن ماسک! این مهم است که ما همه پوشیدن ماسک صورت در حالی که در مکان های عمومی, به جز کسانی که در کودکان با سن کمتر از دو. یک ماسک پارچه را پوشش می دهد که بینی و دهان نیز مورد نیاز در ایالت کالیفرنیا هنگامی که شما در فضاهای عمومی در داخل خانه یا خارج که در آن شما می توانید حفظ شش پا فاصله از دیگران است. برای کودکان و نوجوانان می توان آن را دشوار است برای آنها را به پوشیدن ماسک. آنها ممکن است ترس یا شکایت دارند که یک ماسک ناراحت کننده است. اولین همدردی با آنها اذعان مسائل خود را. برای کمک به آنها را قبول پوشیدن ماسک را امتحان کنید اتصالات خود را ماسک های مورد علاقه اجازه دادن به آنها در قرعه کشی یک ماسک بر روی شخصیت های مورد علاقه و یا قرار دادن ماسک خود را با آنها و نگاه در آینه با هم به طوری که آنها می دانند که آنها نه تنها در این است.
  2. صحبت کردن با بچه های خود را و پاسخ به سوالات خود را. کودکان باید قادر به بیان افکار خود و ترس و شما ممکن است تعجب که چگونه بسیاری از سوالات آنها. سعی کنید به آنها اطمینان خاطر بدهید که با تشویق آنها به دنبال پروتکل های ایمنی و کمک به آنها را درک کنند که همه ما در حال انجام بهترین های ما به ایمن ماندن. تشخیص احساسات خود را در مورد از دست رفته اجتماعی و تشویق یک چت تصویری با دوستان و پدربزرگ و مادربزرگ. سعی کنید به نگه داشتن خانواده روال سازگار به طوری که آنها احساس امنیت کنند.
  3. فیزیکی. گرفتن در خارج از منزل برای برخی از مقدار مورد نیاز ورزش در حالی که فاصله فیزیکی است یک راه عالی برای کاهش اضطراب است. فکر می کنم در مورد بهره گیری از فضای بازی و سرگرمی پیاده روی در اطراف محله که خانواده هم می توانید انجام دهید. پیاده روی طبیعت روبنده شکار دوچرخه سواری با فیزیکی مناسب فاصله ایده های بزرگ برای گرفتن فیزیکی.
  4. شستن دست و صورت لمس کردن. این مهم است که به یاد کودکان خود را به شستن دست های خود را به طور منظم و نه به لمس صورت خود. این شیوه مفید فراتر از coronavirus همه گیر در کمک به کاهش سرماخوردگی و آنفولانزا. شما حتی می توانید یک بازی از چهره و دست زدن به قانون تشویق کودکان و نوجوانان به یاد یکی دیگر اگر آنها را به یک عضو خانواده لمس کردن صورت خود را.
  5. فراموش نکنید که واکسن. شما ممکن است وسوسه به جست و خیز کودکان خود را انتصاب دکتر به دلیل همه گیر اما لطفا فراموش نکنید چشم پوشیدن خود واکسن! مهم این است که فرزندان خود را خود را به طور منظم دریافت واکسن برای سالم ماندن. مطمئن باشید به تماس پیش به مطب شما را به یاد چه روش های خاص ممکن است آنها را اجرا مانند پوشیدن یک ماسک و ورودی دفتر پروتکل به طوری که هر کس می تواند سالم بماند.

COVID-19 گسترش می تواند از فرد به فرد حتی قبل از شروع علائم. بنابراین اگر کسی در خانواده شما شروع به احساس می کنید حتی کمی بد اجرا کردن خسته و یا درد آن مهم است به ماندن در خانه و از خود جدا کنند. این به معنی محدود کردن تماس با دیگران است.

اگر علائم شدید توسعه مانند تب و سرفه و یا تنگی نفس با پزشک خود تماس بگیرید. آنها به شما اجازه می دانم که اگر یک COVID-19 آزمون مورد نیاز است و آنچه در گام های بعدی باید باشد. اگر اعتقاد بر این است کسی که در خانواده خود دارای COVID-19 قرنطینه خواهد شد به احتمال زیاد توصیه می شود. اگر شما نگران آن است که کسی در خانواده شما ممکن است در معرض خطر بالاتر شما می توانید با دکتر خود تماس بگیرید به بحث در مورد آنچه اقدامات پیشگیرانه ممکن است مناسب برای شما.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه شما می توانید جلوگیری از گرفتن و گسترش coronavirus و چه مراحل سانتا باربارا کانتی عمومی وزارت بهداشت با در نظر گرفتن به حفاظت از جوامع ما مراجعه کنید: https://publichealthsbc.org/.

پگی Dodds, M. D., یک متخصص اطفال با وزارت بهداشت برای شهرستان سانتا باربارا. او گواهی با هیئت آمریکایی اطفال و عضو آکادمی اطفال است. Dr. Nader دارای کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی مشاوره و MFT مجوز. او علاقه ویژه پدر و مادر در آموزش و پرورش و مسائل مربوط به رفتار.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب