می توانید سانتا باربارا شهرستان بیمارستان و رسیدگی به افزایش COVID بیماران ؟

با بیمارستان ها در بسیاری از بخش های امور خارجه و کشور در حال حاضر سرشار از COVID بیماران $64 میلیون سوال تبدی

توسط NEWSWORLDS در 26 تیر 1399

با بیمارستان ها در بسیاری از بخش های امور خارجه و کشور در حال حاضر سرشار از COVID بیماران $64 میلیون سوال تبدیل شده است که پذیرفته شده است و چه کسی نیست ؟ که در بیمارستان بستری می شود و چه کسی است که هنوز به خوبی به اندازه کافی به خانه فرستاده? در سانتا باربارا شهرستان ما وجود دارد اما سوال این است که شروع به فشار سطح راحتی از متخصصان بیماری های عفونی مانند کلبه را دکتر لین Fitzgibbons— به عنوان تعدادی از سانتا باربارا شهرستان COVID بیمارانی که نیاز به تخت بیمارستان شروع به پریدن کرد به طور قابل توجهی پس از این در ماه ژوئن.

بسیاری از افرادی که آلوده هستند و هرگز در بیمارستان بستری است. از ماه مارس 4,323 ساکنان شهرستان باید آزمایش مثبت برای COVID-19. از کسانی که 3,921 بهبود یافته اند. در حال حاضر سانتا باربارا شهرستان دارای 371 فعال COVID موارد است. برای ما که در سمت بالا اما از آن کاهش یافته است پس از 444 بیماران ثبت شده چند هفته پیش. از امروز فعال موارد 76 نقاهت در یکی از شهرستان پنج بیمارستان. بسیاری از آنها در سانتا ماریا مارینا مرکز پزشکی; تعداد کمی در لامپوک و بقیه در کلبه. از همه این 22 در حال حاضر دوره نقاهت در یک واحد مراقبت های ویژه. بیشترین تعداد بیماران شده است که در ICU است 25. نه یک بیمار—حداقل در حال حاضر—است که در یک ونتیلاتور. هنوز تعداد موارد جدید آلارم حرفه ای پزشکی. آنها مانند خشک آتش زنه در صورت آمدن از آتش سوزی جنگل. این توصیه عمومی وزارت بهداشت گزارش 184 موارد جدید. که بالاترین دوم پس از ردیابی آغاز شد.

چه ظرفیت شهرستان های پزشکی زیرساخت ؟ تعداد تخت بیمارستان دکتر Fitzgibbons تاکید کرد تنها بخش کوچکی از پاسخ. بیمارستان نه تنها درمان COVID بیماران; مردم در حال گرفتن بیمار و در حال مرگ از علل بسیاری–که بسیاری از آنها نیاز به مقدار زیادی بیشتر از تخت. حتی پس از تخت مهم هستند.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


Fitzgibbons یک پزشک ماهر است که اتفاق می افتد به راحتی برقراری ارتباط پیچیده واقعیت به مردم است. او در زمان چند دقیقه از برنامه پر مشغله خود به توضیح دهد که چرا برخی از بیماران به خانه فرستاده شده به نیروی تازه یافتن در حالی که دیگران در حال قرار دادن در تخت بیمارستان.

اولین نشانه تنفس است. "ما پزشکان اورژانس به طور معمول به دنبال تنگی نفس," او گفت:. "و این که ذهنی....ما می خواهم برای دیدن اگر آنها می توانند صحبت می کنند با جملات کامل." هر بیمار که نمی تواند تبدیل به یک نامزد برای یک تخت بیمارستان. COVID-19 حملات ریه ها و توانایی های خود به در خورد اکسیژن به خون است.

نکته بعدی پزشکان اورژانس به دنبال این است که یک بیمار روانی بیماری است. "آیا شما به نظر می رسد اشتباه است. آیا شما کمتر پاسخگو ؟ آیا شما خواب آلود تر از حد معمول است ؟ آیا شما در این نمایشگاه نشانه ای از هذیان؟" او گفت می تواند نشانه ای از کمبود اکسیژن. همچنین می تواند نشانه ای از مشکلات عصبی تا سوم آزمون این است که آیا بیمار تجربه کرده است "گونه جدید و یا علائم شدید." ناگهانی, درد قفسه سینه, برای مثال. لیست در می رود. اما سطح اکسیژن خون کلیدی هستند. اگر یک بیمار سطح اکسیژن خون نرخهای زیر 90 یا 92 درصد است که نگران کننده است.

که در آن نقطه, بیمار ممکن است یک ریه اشعه ایکس یا سی تی اسکن. این نشان می دهد که آیا ریه ها occluded. CT اسکن از COVIDF آلوده به ریه ها نگاه شیری و مات, شبیه شیشه های شکسته. ضخیم سفید رنگ در اطراف محیط بیرونی نشان می دهد که بافت ریه نیازی به گرفتن اکسیژن به آن نیاز دارد.

COVID-19 همچنین messes با ارگان های دیگر از جمله قلب است. وجود دارد می تواند اختلالات عصبی. و لخته شدن خون در ریه ها.

نه هر کسی که در بیمارستان بستری می شود قرار داده و به ICU. کسانی که به طور معمول برای بیمارانی که بسیار شکننده هستند و یا کسانی که در معرض خطر تبدیل شدن به. جیره غذایی بیماران به پرستاران در داخل ICU می تواند به عنوان متمرکز به عنوان یک به یک. با هیچ درمانی برای COVID بنابراین مراقبت و درمان ضروری است. "اگر کسی که شکننده آنها نیاز به توجه" Fitzgibbons گفت.

نمونه اقامت برای یک COVID-19 بیمار در ICU است تا 2 هفته. برای کسانی که اقامت در خارج از ICU? آن است که به طور معمول نزدیک به چهار روز است.

در بدترین حالت آن بدن پاسخ ایمنی به COVID-19 می تواند از چیزی به نام "cytokine طوفان. این جایی است که بدن تلاش می کند برای کشتن ویروس و اغلب بادها تا کشتن خود را در وار crossfire. نه در همه موارد از آن مسیر بروید. اگر آن اتفاق می افتد معمولا در عرض 5 به 8 روز پس از علائم ظاهر شوند.

"ما درک می کنیم این بیماری خیلی بهتر در حال حاضر ما چهار ماه پیش گفت:" Fitzgibbons. در حال حاضر متخصصان پزشکی بهتر قادر به پیش بینی و درمان عوارض. همانطور که با بسیاری از بیماری های آن اغلب عوارض است که شما را بکشند. "ما بسیار بهتر در مراقبت شدید سینه," او گفت:. همین کار را با لخته شدن خون—که اغلب در حال حاضر به عنوان میکروسکوپی لخته شدن خون در ریه ها. و یا به عنوان سکته مغزی است.

می شود که از قرار دادن در دستگاه تنفس مصنوعی. یا دقیق تر که دارای یک هواکش در آنها قرار داده. این وحشتناک, اگر کودک مداخله پزشکی است که بیمار قرار داده شده است به القاء کما تبدیل شده در معده خود و فلج به طوری که ونتیلاتور تنفس می تواند برای بدن است. میزان بقا برای این بالا نیست. کسانی که به اندازه کافی خوش شانس به آن را Fitzgibbons گفت: گزارش ریوی مسائل تا زمانی که دو ماه بعد. زمان بهبودی برای کسی که تهویه مناسب اغلب طول می کشد سه تا چهار هفته است.

بدون توقف سوال مقابله با متخصصان پزشکی مانند Fitzgibbons است ظرفیت. چگونه بسیاری از بیماران می توانند یک بیمارستان درمان است.? که مکالمه ما هر روز در سراسر کشور, در سراسر کشور و در سراسر شهرستان," او گفت:. در سانتا باربارا در حال حاضر ما باید از این ظرفیت برای مراقبت از بیماری," او گفت:. اما چه اتفاقی می افتد در سه یا چهار هفته ؟ "ما واقعا لازم نیست خیلی متقابل به تغییر مسیر caseload. خبر خوب این است که ما باید ظرفیت اما یک سوال پیچیده است.

وجود دارد به اندازه کافی پزشکان و پرستاران ؟ به اندازه کافی تکنسین ها و کارکنان پشتیبانی? آیا بیمارستان دارای ظرفیت کافی در آن کل سیستم بار مسئولیت رسیدگی به. یک هفته پیش, کلبه اعلام کرد که کاهش در اعمال جراحی الکتیو به مهندس ظرفیت بیشتر به سیستم خود را. اما اعمال جراحی الکتیو کمک به پرداخت هزینه بیمارستان را حمل و نقل. و اعمال جراحی الکتیو اگر به تعویق افتاد بیش از حد طولانی جلوگیری انتخابی.

برای Fitzgibbons سخت ترین قسمت است اجتماعی قطع همه گیر تحمیل کرده است. "ما استفاده می شود به زندگی این واقعا زندگی سرشار از جایی که ما می دانیم که بسیاری از افرادی که در تعامل نزدیک با شما بچه ها بالا fiving هر یک از دیگر, دیدن پدربزرگ و مادربزرگ یک آخر هفته در ساحل. به نوبه خود از همه است که می تواند ویرانگر به سلامت روان کل جامعه به پدر و مادر و دوستان و همکاران." ساخت آن را سخت تر هنوز هم او گفت: کمبود "هر نقطه ثابت در آینده زمانی که از آن خواهد شد بیش از."

چه می دهد Fitzgibbons امید ؟ "ما نشان داده ایم که می توانیم این اعداد را قبل از."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب