کایل آشپزخانه اهدای وعده های غذایی به ویژه نیازهای خانواده

کایل آشپزخانه همواره یک ماموریت محور رستوران و COVID-19 قطعا تغییر نکرده است. در پاسخ به این حال همه گیر رستو

توسط NEWSWORLDS در 7 خرداد 1399

کایل آشپزخانه همواره یک ماموریت محور رستوران و COVID-19 قطعا تغییر نکرده است.

در پاسخ به این حال همه گیر رستوران تا کنون اهدا 200 وعده های غذایی خانواده به ویژه نیازهای خانواده است. به گسترش تاثیر برنامه صاحب جی فرو راه اندازی یک GoFundMe در ماه آوریل برای جمع آوری پول اضافی $20,000 برای خانواده غذا کمک های مالی. اما این همه نیست — این Ferro خانواده که پسر Kyle دارای نیازهای ویژه نیز متعهد به تطبیق همه کمک های مالی تا $10,000.

"این یک سود تصمیم گیری, اما من فکر می کنم این تصمیم درست" گفت: Ferro. "این کمک می کند تا حداکثر رساندن مقدار از مواد غذایی این خانواده ها می توانید دریافت کنید."


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


COVID-19 معرفی چالش های جدید برای بسیاری از این خانواده ها است. کودکان با نیازهای ویژه باید ساختار به رشد Ferro توضیح داده شده است که می تواند دشوار برای پدر و مادر برای حفظ در حالی که کار تمام وقت در محیط خانه.

بسیاری از ویژه نیازهای کودکان نیز ضعف سيستم ايمنی که معرفی زای دیگری به خانواده هایی که در حال حاضر ممکن است در برخورد با مسائل مانند بهداشت و درمان و بیکاری است. با این برنامه Ferro خانواده با هدف "را به ویژه نیازهای خانواده زندگی کمی ساده تر در طول این زمان نامشخص است."

این برنامه ممکن است به دلیل در بخشی به رستوران نزدیک روابط ویژه ای با نیازهای سازمان که توسعه از طریق سال های بشردوستانه و پروژه ها. پس از کایل آشپزخانه باز در سال 2014 فرو خانواده اهدا کرده است بیش از 150.000 دلار به مجموع 34 ویژه نیازهای سازمان.

عکس: حسن نیت ارائه میدهد اخگر و کایل Ferro

"آنها واقعا مهم برای موفقیت در این" Ferro گفت. "جایی که آنها کمک به ما در پیدا کردن خانواده ها." سازمان کمک به پیدا کردن خانواده های نیازمند از طریق شبکه های موجود و اطلاعات تماس که با استفاده از این رستوران غذا اهدای فرم درخواست برای کمک به خانواده ها توصیه برای خدمات.

اعضای جامعه و به ویژه نیازهای خانواده نیز تشویق به پر کردن فرم به توصیه خانواده و یا درخواست کمک. وجود دارد هیچ محدودیت و یا مدارک برای برنامه ای دیگر از زندگی با یک عضو خانواده با نیازهای ویژه و وعده های غذایی متعدد در دسترس هستند به کسانی که بیشترین نیاز.

وعده غذایی کوپن توزیع خواهد شد از طریق دیجیتال کارت هدیه است که خانواده ها می توانند با استفاده از به منظور منظقه وانت و یا تحویل. برای خانواده هایی که ممکن است مشکل داشته باشند با سفارش وعده های غذایی با توجه به موانع مانند دسترسی به اینترنت و یا موانع زبان رستوران دارای یک تسهیل کننده برنامه در محل. تسهیل داوطلب هستند که کمک به سفارش و هماهنگی تحویل روند.

"ما آنها را به توان تقریبا در سراسر هیئت مدیره گفت:" Ferro از کسانی که امضا کرده اند برای تبدیل شدن به تسهیل. "آنها هر کسی از کایل معلمان و مشاوران به کارکنان و رهبران ما شریک سازمان های همسایه که در حال تلاش برای کمک به یک همسایه."

غذا برنامه نیز نگه داشتن Kyle آشپزخانه کارکنان شاغل. مانند بسیاری از سانتا باربارا رستوران کایل آشپزخانه ضربه سخت بود COVID-19 محدودیت — 65 کارکنان گذاشته شد و فروش کاهش بیش از 50 درصد است.

پس از راه اندازی GoFundMe این رستوران شده است قادر به rehire کارمندان سابق. اگر $20,000 هدف جمع آوری اعانه ملاقات فرو پیش بینی می کند که درآمد اضافی را قادر خواهد ساخت رستوران را به او واگذار ساعت بیشتر به کارکنان و نگه داشتن آنها را به کار.

پاسخ به این کمپین شده است بسیار مثبت: بیش از 14000 دلار مطرح شد در کمتر از یک ماه. این Ferros در نهایت امید به خوراک تا 1000 ویژه نیازهای خانواده در Goleta و سانتا باربارا جامعه است.


ببینید kyleskitchen.com/giving-back.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن