ورزشکاران باید استفاده از سیستم عامل خود را برای عدالت اجتماعی

هر ورزشکار می خواهد به کلاچ. Big-time بازیکنان بزرگ را در زمان پخش در بزرگترین مرحله است. مایکل جردن بود که هم

توسط NEWSWORLDS در 21 خرداد 1399

هر ورزشکار می خواهد به کلاچ. Big-time بازیکنان بزرگ را در زمان پخش در بزرگترین مرحله است. مایکل جردن بود که همیشه کلاچ در دادگاه اما یکی کردن عملکرد دادگاه می گوید یک داستان متفاوت است.

در ESPN آمار docuseries "آخرین رقص" پنجم قسمت برجسته اردن امتناع علنا تایید سیاه سنا نامزد هاروی گانت در سال 1990. گانت که می شده اند برای اولین بار, سیاه, سناتور از ایالت کارولینای شمالی در حال اجرا بود در برابر جسی هلمز وقت حزب جمهوری خواه و سناتور در آن زمان است. هلمز برای او شناخته شده بود پرهیاهو و نژادپرستانه دستور کار پس از اردن تمایل به عموم تایید گانت ناامید کننده بود برای جامعه سیاه و سفید. اگر چه اردن ادعای خود را بدنام نقل قول "جمهوری خواهان خرید کفش بیش از حد" گفت: در بذله گویی های بسیاری به سختی یافت می شود آن را سرگرم کننده است. آنچه اردن موفق به درک این بود که حمایت خود را از گانت شده اند که بیش از یک بیانیه سیاسی — آن شده اند که حمایت از عدالت اجتماعی است.

در همان قسمت سابق رئیس جمهور باراک اوباما می گوید: "هر یک آمریکایی آفریقایی تبار در این جامعه است که می بیند موفقیت قابل توجهی است یک بار اضافه شده و در بسیاری از اوقات و امریکا بسیار سریع را در آغوش مایکل جردن یا اپرا وینفری یا باراک اوباما تا زمانی که آن را قابل درک است که شما نمی توانید بیش از حد بحث در اطراف مسائل گسترده تر از عدالت اجتماعی است."

در حالی که بیانیه اوباما ممکن است درست شده است برای مدت زمان طولانی این نسل از ورزشکاران مصمم است به تلنگر اسکریپت. آن را در زمان بحران برای عدالت اجتماعی و امروز آیکون های ورزشی در حال ساخت کلاچ نقش برای جامعه سیاه و سفید.

پس از گذشت غم انگیز اریک گارنر که به مرگ خفه توسط پلیس در سال 2014 ده ها تن از بازیکنان NBA از جمله Derrick Rose, Kyrie Irving و کوبه برایانت عینک پیراهن سیاه و سفید چاپ شده با کلمات "من نمی توانم نفس بکشم" در طول warmups. این قدرتمند بود بیانیه ای در حمایت از نه تنها گارنر که آخرین کلمات به نظر می رسد بر روی تی شرت اما تمام زندگی از دست رفته در این دست از خشونت پلیس. برای اولین بار بازیکنان NBA تصمیم به استفاده از سیستم عامل خود در سراسر تیم در گفتگو با آگاهی به این واقعیت است که خشونت پلیس زنده است و در کشور ما.

در زمین فوتبال, khezri رهبری یک تظاهرات مسالمت آمیز علیه خشونت پلیس و سیستمیک ظلم با زانو زدن در طول سرود در سال 2016 فصل NFL. اگر چه خود را حرکت در نهایت منجر به او که در لیست سیاه از NFL اقدامات خود را الهام گرفته بیشتر ورزشکاران حرفه ای به استفاده از سیستم عامل خود را به صحبت کردن و مبارزه برای عدالت اجتماعی.

در سال 2018 فاکس نیوز, میزبان, Laura Ingraham گفت: له برون جیمز و کوین دورنت به "خفه شو و دریبل" در بخش در پاسخ به انتقاد از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. LeBron پاسخ به نظرات او مظهر تکامل از یک ورزشکار نقش در جامعه امروز است.

"ما قطعا نمی خفه شو و دریبل. من قطعا نمی که" او به خبرنگاران گفت: در طول همه ستاره آخر هفته که در آن سال. "منظورم این است که بیش از حد به جامعه منظورم بیش از حد به جوانان منظورم بیش از حد برای بسیاری از بچه ها که احساس می کنند مانند آنها لازم نیست که یک راه و آنها نیاز به کسی برای کمک به آنها را از وضعیت آنها هستیم."

این وقایع همراه با بسیاری دیگر منجر به پاسخ ما شاهد از ورزشکاران امروز است. ایالات متحده در حال حاضر اعتراض تا حد زیادی هماهنگ علیه خشونت پلیس و نژادپرستی نظاممند. تمام 50 ایالت برگزار شد تظاهرات خواستار عدالت برای جورج فلوید Breonna تیلور و Ahmaud Arbery هر سه غیر مسلح و مسلح کشته مردان سفید. بسیاری از ورزشکاران را به شدت در این زمان حیاتی پیوست و ملت در حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است.

در سال 2018 به NBA شد و متنوع ترین مردان حرفه ای لیگ در ایالات متحده پس از دیدن بازیکنان از تمام جنبه های زندگی کمک به جوامع خود را در راه های مختلف در طول این اعتراضات به شرح زیر به طور طبیعی. Jaylen قهوه ای سابق کال بازیکن بسکتبال که شد از ماریتا, گرجستان, استفاده از توییتر برای سازماندهی و رهبری یک اعتراض در خانه خود دولت است. در یک شاعرانه دایره کامل راه اردن و نام تجاری خود را به تازگی متعهد به اهدای 100 میلیون دلار در طول 10 سال آینده به سازمان ترویج برابری نژادی و عدالت اجتماعی است. سن آنتونیو اسپرز سر مربی Gregg Popovich منتشر قدرتمند تصویری صحبت کردن در برابر نژاد پرستی. این موارد جدا نیست — بازیکنان در لیگ های مختلف در سراسر متعدد ورزشی با استفاده از نام خود و سیستم عامل به مدافع تغییر در جوامع خود.

NFL ساخته شده است که گام های مثبت در مواضع خود در برابر بی عدالتی اجتماعی و خشونت پلیس. در سال 2018 NFL کمیسر راجر Goodell تصویب سیاست که خوب تیم با بازیکنان که زانو در هنگام سرود ملی. اخیرا Goodell صادر عمومی عذرخواهی برای گوش دادن به بازیکنان و ابراز خود و اتحادیه را برای حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است. Goodell همچنین اظهار داشت که NFL پشتیبانی خواهد کرد هر گونه اعتراض مسالمت آمیز بازیکنان NFL را یک گام بزرگ به جلو برای لیگ و جامعه خود را.

NFL و NBA بازیکنان تنها کسانی نیستند که ایجاد سر و صدا. جوان تنیس phenom Coco Gauff صحبت در یک تظاهرات در دلری بیچ فلوریدا و تشویق همه معترضان به اقدام و رای به اطمینان حاصل شود تغییر دهید. UFC میان قهرمان اسرائیل "آخرین Stylebender" Adesanya صحبت کرد به جمعیت معترضان در اوکلند, نیوزیلند یک یادآوری به همه که این منحصر به فرد ایالات متحده موضوع — آن را به یک مسئله جهانی است. لیورپول یکی از چندین باشگاه های فوتبال اروپا برای نشان دادن حمایت برای زندگی مهم جنبش با زانو به عنوان یک تیم در اطراف مرکز دایره در طول یک جلسه آموزشی.

ورزشکاران حرفه ای نیست فقط ورزشکاران آنها مدل نقش. به عنوان مدل نقش خود را در کلمات و اقدامات بزرگ شده و می تواند طنین انداز با هر کس که به تماشای آنها. ورزشکاران این را می دانند و در حال ارسال این پیام است که سیاه و سفید زندگی می کند و مهم است که آنها نمی خواهد تحمل خشونت پلیس و سیستمیک ظلم و دیگر هیچ.

نیکو آلبا را پوشش می دهد مردان گلف. تماس با او را در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن