عدم اجتماعی فاصله منجر به افزایش COVID-19 موارد برکلی مقامات می گویند

همانطور که از 11 ژوئیه سه نفر از پنج شهرستان شاخص برای مدیریت COVID-19 برآورده شده اند در شهر برکلی. اهداف بیم

توسط NEWSWORLDS در 7 مرداد 1399

همانطور که از 11 ژوئیه سه نفر از پنج شهرستان شاخص برای مدیریت COVID-19 برآورده شده اند در شهر برکلی.

اهداف بیمارستان ظرفیت و تست شده اند رسیده اما آستانه مورد بستری و نرخ بیماری مهار و تجهیزات حفاظت فردی باید برآورده نشده است با توجه به برکلی سلامت افسر لیزا هرناندز. تعداد موارد رو به افزایش بوده است در برکلی در طول چند هفته گذشته است که می تواند تا حدودی نسبت به نقض این زمان پناهگاه در محل سفارش با توجه به استفان Elgstrand سخنگوی شهردار برکلی جسی Arreguín.

"شکست به دنبال اجتماعی فاصله و ماسک سفارشات خواهد شد در نتیجه افزایش موارد" Elgstrand گفت: در یک ایمیل. "بسیاری از موارد در طول آالمدا کانتی می توان به این موارد نقض از جمله خانه احزاب و غیر مجاز اجتماعات بزرگ."

این بیماری مهار شاخص در خاص روبرو شده است زیرا برکلی در حال انتقال به یک ایالت پلت فرم برای تماس با ردیابی Elgstrand اضافه شده است. این بیماری مهار و تماس با ردیابی کار انجام شده است اما اطلاعات شده است ذخیره می شود به سیستم جدید و در عین حال آن را به نظر می رسد به عنوان اینکه آستانه نشده است ملاقات کرد هرناندز گفت: در جولای 11 سالن شهر.

به آدرس COVID-19 برکلی اضطراری عملیات مرکز ارائه کمک و آموزش به افراد در معرض خطر با توجه به Elgstrand. او افزود که این مرکز نیز کار با کسب و کار برای محافظت از کارگران ضروری.

موثر ترین اقدام برکلی ساکنان می توانید, اما, است با پوشیدن یک ماسک و اجتماعی فاصله, Elgstrand گفت: در ایمیل. Arreguín گفت: در تاون هال است که در حالی که آن را ممکن است به چالش کشیدن به پیروی از الزامات ضروری است.

"من یک پیام به برکلی جامعه امروز است لطفا پوشیدن صورت را پوشش زمانی که شما خارج است. لطفا تمرین فیزیکی, فاصله," Arreguín گفت: در سالن شهر. "ما نیاز به نگاهی بسیار جدی این اقدامات احتیاطی و این شرایط به دلیل این است که موضوع مرگ و زندگی است."

تماس با وانی Suresh در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @vanisuresh_.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن