'آماده برای گوش دادن': بررسی اجمالی از جانت ناپولیتانو دوره به عنوان رئیس جمهور UC

پس از اعلام استعفای او Sept. 18, 2019, UC جمهور جانت ناپولیتانو هفت سال تصدی در حال آمدن است به پایان برسد و ج

توسط NEWSWORLDS در 1 مرداد 1399

پس از اعلام استعفای او Sept. 18, 2019, UC جمهور جانت ناپولیتانو هفت سال تصدی در حال آمدن است به پایان برسد و جایگزین او خواهد شد توسط مایکل دریک on Aug. 1.

ناپولیتانو شد 20 UC رئیس جمهور و بیشتر به طور قابل توجهی به نگه داشتن پست. تا کنون از او قرار ملاقات ناپولیتانو تا به حال سرسخت منتقدان و حامیان.

"او به وضوح بسیار صالح و هوشمند فرد" گفت: سابق ASUC رئیس جمهور الکساندر Wilfert.

با ناپولیتانو تجربه به عنوان یک سیاستمدار حرفه ای — دادستان کل سابق آریزونا فرماندار آریزونا و رئیس امنیت داخلی تحت سابق رئیس جمهور باراک اوباما — قرار ملاقات خود را معطوف به دور از سنتی دانشگاهی یا آموزش عالی پس زمینه است که به نوعی از UC رئیس جمهور.

در حالی که برخی از گروه های استدلال کرد که ناپولیتانو میهن پس زمینه های امنیتی خطرناک بود برای دانش آموزان مهاجر در پایان مدت او یکی از ناپولیتانو بهترین و شناخته شده دستاوردهای است که با موفقیت تحت پیگرد به دفاع از اقدام معوق برای ورود دوران کودکی برنامه از بین بردن رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

ناپولیتانو "کسی است که در بالاترین سطوح دولت آمریکا که دارای یک پیشینه ثابت از رهبری" Wilfert گفت.

اما ناپولیتانو تا به حال rocky لحظات است که می توان از طریق مسائل را با شفافیت مالی. UC Board of Regents و یک سال 2017 گزارش ایالتی کالیفرنیا حسابرس با انتقاد از UC دفتر رییس جمهور برای عدم افشای 175 میلیون دلار بودجه صندوق ذخیره به رجنت دولت قوه مقننه و یا عمومی است. این ادامه داده به موضوع با دولت حسابرس در سال 2019 با این استدلال که UC بودجه هنوز فاقد شفافیت است.

موضوع دیگری ناپولیتانو مواجه شده است و مشکل این است که از پذیرش با برخی ادعا می کنند که سیستم UC ناعادلانه اضطراري خارج از کشور, دانش آموزان بیش از ساکنان کالیفرنیا. در عین حال به عنوان اصطلاح پیشرفت ناپولیتانو ستایش شده است برای ثبت نام اضافی کالیفرنیا دانش آموزان در حالی که نگه داشتن شهریه نسبتا پایدار است.

"وجود دارد یک حذف منحنی یادگیری به عنوان کسی که تا به حال مشغول به کار در آموزش و پرورش تا حد زیادی قبل از, اما آن کسی که من فکر می کردم هر بار که ما مشغول او بسیار آماده به گوش" Wilfert گفت.

دانش آموز دیگر مقامات دولتی تکرار مشاهده ناپولیتانو به عنوان مایل به گوش دادن. UC رئیس انجمن دانشجویان Varsha Sarveshwar گفت ناپولیتانو و کارکنان به کار و که آنها مجموعه ای از نوار بالا در نظر به طور منظم تعامل با رهبران دانشجویی.

منطقه مهم ناپولیتانو متمرکز در طول دوره تصدی خود را به مبارزه با خشونت های جنسی و آزار و اذیت. او تاسیس اولین systemwide عنوان IX دفتر همراه با سیاست ها و چارچوب برای هماهنگ کردن تلاش های سراسر UC سیستم. Sarveshwar گفت: این کار به احتمال زیاد بخشی کلیدی از ناپولیتانو میراث.

ناپولیتانو همچنین سازی سیستم UC نسبت به آب و هوا عمل مرتکب در سال 2013 به net-صفر تولید گازهای گلخانه ای گازهای گلخانه ای از UC ساختمان ها و وسایل نقلیه تا سال 2025. این طرح گسترش یافته شامل دانشگاه ها و مراکز درمانی به طور کامل طراحی شده توسط برق پاک تا سال 2025.

"مردم به عقب نگاه کنند و می گویند که او قوی و پایدار رهبر برای UC سیستم" Wilfert گفت. "او توپ در حال حرکت در بسیاری از واقعا مسائل بزرگ و من فکر می کنم که باید از ستایش است."

بسیاری از دانش آموزان امیدوارم که دریک خواهد ساخت ناپولیتانو قهرمانی از علل مهم و توجه به صداها.

"من امیدوارم که ما در آینده UC رئیس جمهور را فراتر از اولویت بود که در مجموعه ای با UC رئیس جمهور ناپولیتانو را کمک به دانش آموزان گفت: ASUC امور خارجی معاون رئیس جمهور Derek Imai یک ایمیل به در.

پس از پایان ریاست جمهوری ناپولیتانو برنامه را به زمان قبل از تدریس در دانشگاه برکلی را گلدمن دانشکده سیاست عمومی.

تماس با کلر دالی در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @DalyClaire13.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب