آخرین فرصت برای اجرای مجازی خیابان دولت مایل

در این سال COVID-19 قرار داده kibosh در نسخه های سنتی از مسابقه سالانه است که شناخته شده به عنوان "سریعترین Fu

توسط NEWSWORLDS در 10 تیر 1399

در این سال COVID-19 قرار داده kibosh در نسخه های سنتی از مسابقه سالانه است که شناخته شده به عنوان "سریعترین Funnest مایل در غرب" و منافع شهرستان را قربانی جنایت صندوق اضطراری. "ما را تشویق هر فرد و خانواده و سگ که اجرا می شود رفتن و یا پیاده روی برای شرکت در امن مجازی خیابان دولت مایل فرصت را به آن لذت ببرید و خارج" سعید نژاد مدیر مگان Rheinschild. "حالا بیشتر از همیشه قربانیان جرم و جنایت به شدت نیاز به کمک های مالی."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


هزینه $15 در هر فرد برای رتبه مایل یا سگ مایل یا 5 دلار در هر فرد برای خانواده مایل است. ثبت نام در sbmile.com/register. "در این مواقع استرس گفت:" دادستان منطقه جویس دادلی "هنگامی که از مردم جدا هستند و بدون حمایت اجتماعی با خطر بالا است که ما نیاز به تجربه شادی سلامت و ورزش و آزادی است." در سال گذشته ترزا Haiss سان دیگو را شکست زنان رکورد سه ثانیه طوفان طریق سراشیبی دوره در 4:19. با زمان 3:53 وستون مضراب زدن سان فرانسیسکو led شش دونده تحت مانع چهار دقیقه در مردان نخبه مایل. در سگ مایل دن Wehunt از Bozeman, مونتانا در زمان اول با Odessa, a German shorthaired pointer در 4:07.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن