Lawbreakers دیدن COVID موظف ماسک به عنوان یک مزیت برای ارتکاب جرایم پلیس می گویند

تد چک York Daily Recordمنتشر شده 3:11 PM EDT مارس 17 سال 2020با پوشیدن ماسک در طول بیماری همه گیر کوروناویروس

توسط NEWSWORLDS در 28 اردیبهشت 1399

با پوشیدن ماسک در طول بیماری همه گیر کوروناویروس در خدمت به کاهش گسترش ویروس اما مشاغل scofflaws ممکن است آنها را به عنوان یک فرصت برای پنهان کردن هویت خود را پلیس می گویند.

یک نقاب آنت, Ramsey, 49, از نیویورک بود که در فیلم دوربین نظارت مارس 27 ترک با یک سبد پر از مواد غذایی از, مواد غذایی مقرون به صرفه خروجی بازار 1500 N. جورج سنت, Manchester Township.

رمزی سرعت در گریز خودرو, اما نه قبل از شاهدان به دست آمده پلاک. پلیس با استفاده از آن اطلاعات برای پیگیری کردن راننده ویکتور Beamon که رهبری آنها را به شارژ رمزی.

{ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe. }

همچنین در شمال شرقی منطقه ای پلیس خواسته عمومی برای کمک در شناسایی دو نقاب مرد مظنون به خرده فروشی سرقت در غول در شرق منچستر Township.

این دو معتقد هستند درگیر شده است در کارت اعتباری و سرقت و تقلب و خرده فروشی در, سرقت, در, غول پیکر و دیگر فروشگاه های پلیس گفت:.

و آن را فقط اتفاق می افتد در شهرستان نیویورک.

آن استفاده می شود اگر شما عینک ماسک و راه می رفت به یک فروشگاه و یا شاید لعنتی پایین خیابان های شهر در یک بی پروا شیوه شما فورا دیده می شود به عنوان یک تهدید. که نه چندان جدید در حالت عادی به عنوان خرده فروشان الزامی است که تمام کاربران پوشیدن ماسک.

و به همین دلیل است که سانتا آنا کالیفرنیا ایستگاه گاز کارمند گارد پایین بود فقط قبل از سرقت مسلحانه.

"آن را کامل اسکریپت یا کتابچه راهنمای کاربر برای یک دزد — ماسک های آفتابگیر و یک hoodie. شما نمی دانید که در آینده چه کسی راه رفتن در" صاحب الیاس Khawan گفت: CBS Los Angeles.

اما پلیس در نیویورک شهرستان آن را به عنوان فقط یک pivot آنها را در حالی که ادامه کار پلیس در طول بیماری همه گیر.

"ما فقط باید برای انطباق با آن و ... آن را نمی خواهید به آن را غیر ممکن است اما آن را می شود سخت تر از آن بود که" جان اسنایدر رئیس وست منچستر شهرستان اداره پلیس. "ما باید برای استفاده هر چه اطلاعات ما می توانید سعی کنید به شناسایی آنها از آن."

شهر نیویورک افسر پلیس درک هارتمن توافق ماسک را تحقیقات پلیس دشوار است اما بعد از آن دوباره در این شهر کشته شده اند برخورد با متهمان پنهان کردن چهره خود را برای مدت زمان طولانی.

"این موضوع برای یک مدت زمان طولانی برای ما," او گفت:. "این همیشه باعث می شود آن را پیچیده تر برای ما به شکل که فرد است."

هارتمن روشن هر چند که پس از شروع این ویروس در شهر نیویورک پلیس را دیده اند و نه یک "مشکل قابل توجه" با مظنون پوشیدن coronavirus ماسک.

تد چک چند پلت فرم جرم/اورژانس با روزنامه نیویورک دیلی رکورد. او را می توان در رسید tczech@ydr.com در 717-771-2033 و یا در توییتر @TedCzechYDR



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب