Lebanon County شورش علیه رژیم صهیونیستی است. گرگ به عنوان دیگر شهرستان در پنسیلوانیا انجام داده است

کیم قوی Lebanon Daily Newsمنتشر شده 12:09 PM EDT 28 مه سال 2020بی حوصلگی به جنبش در آوردن در آرام روستایی امتد

توسط NEWSWORLDS در 9 خرداد 1399

بی حوصلگی به جنبش در آوردن در آرام روستایی امتداد لبنان County, و آن ایجاد یک شورش وجود دارد بر خلاف هر گونه دیگر در پنسیلوانیا است.

دولت نماینده برای بسیاری از این شهرستان نوشت: قطعنامه ای برای پایان دادن به رژیم صهیونیستی است. تام ولف را خاموش کردن. که می آید به رای گیری امروز در دولت ،

و در حالی که سایر استان ها تهدید به شورش علیه رژیم صهیونیستی است. تام گرگ خاموش کردن سفارشات لبنان تنها یکی است که در واقع انجام داد. شهرستان کمیسیون سریع هدایت مردم به یک مطلب باز طرح کسب و کار در اوایل این ماه در هجوم گرگ.

"من نمی دانم چه چیزی در آب در اینجا, اما من آن را دوست دارم" گفت: دولت Rep. اهل الماس R-لبنان. "برای من این است که بدون توهین به کسی می گویند:" خوب شما چیزی جز یک دسته از لجبازی هلندی.' ما هستند. ما واقعا هستند و من افتخار است."

آن منجر به آنچه که ممکن است در مرحله نهایی مسابقات در انتخابات روز شنبه به عنوان تنش را تشدید کرده که آیا ماسک ها مورد نیاز است. در واقع کلامی می بارند بیش ماسک led برای مسائل با نظرسنجی کارگران است.

"ما تا به حال به جای تعداد زیادی از مردم گفت:" مایکل اندرسون مدیر لبنان County مدیره از انتخابات است.

'من احساس می کنم مانند یک میلیون دلار'

روز چهارشنبه وزارت امور خارجه تشکر. برایان سیمز D-فیلادلفیا منتشر Facebook video calling out ایران با اعضای تحت فشار قرار دادند که برای بازگشایی دولت و عنوان جدیت رمان coronavirus. در این ویدئو سیمز انتقاد الماس برای خود quarantining بدون گفتن دموکراتیک همکاران.

شب گذشته الماس نوشته شده توضیح طولانی در پاسخ شروع با این: "من مخاطب ترسیم!!! قبل از شما با شنیدن این از هر کسی که تلاش می کند به آن چرخش و گزارش آن را نادرست شما نیاز به دانستن است که من در حال حاضر در روز 14 از 14 روز خود شده است. من بیمار است. در واقع من احساس می کنم مانند یک میلیون دلار. من نمی هر گونه علائم COVID-19."

او در ادامه به انکار است که او به ویروس "من در" تماس با ما " با کسی که ممکن است قرارداد COVID-19 قبل از من در تماس با آنها را بیمار و تست مثبت برای COVID-19."

الماس نه تنها shepherded قطعنامه به بازگشایی پنسیلوانیا او نیز یک بلندگو برای حداقل دو نفر از بازگشایی تظاهرات در هریسبورگ را کاپیتول.

اگر قطعنامه می گذرد مجلس نمایندگان و مجلس سنا آن را از زمین در مقابل فرماندار که قول داده است آن را وتو کند.

"من فکر می کنم که موفقیت این قطعنامه می تواند یک پیام را به فرماندار که نگاه فرماندار اکثریت نمایندگان مردم در مجمع عمومی سازمان ملل بر این باورند که زمان برای این کار به پایان برسد. چه یک فرماندار می کند در این صورت است که من نمی خواهم به یک فرماندار که می رود در برابر اکثریت نمایندگان مردم اما آنچه او را به انجام است که به طور کامل به او" الماس گفت.

ماسک افتضاح

زمانی که این موضوع نیاز به یک ماسک برای رای دادن به وجود آمد پوش بک در لبنان, شهرستان, شد, سریع, رهبری الماس یک بار دیگر.

"ما تا به حال یکی از شهرستان ما در کمیسیون ارسال نظر (رسانه های اجتماعی) گفت: شما باید پوشیدن ماسک. یک دقیقه صبر کنید شما یک county کمیسر شما یک عضو هیئت مدیره از انتخابات شما نمی تواند قرار دادن اطلاعات نادرست مانند این که" الماس گفت. "این یک حق اساسی است. آن را مانند رفتن به کلیسا."

کمیسیون باید پس گفت که ماسک در حال تشویق لازم نیست اما شده است که نگران کننده به برخی از نظرسنجی کارگران است.

"ما باید 60 حوزه, و ما تا به حال به جای 10 یا 11 قضات" اندرسون گفت.

قضات از انتخابات اجرا به حوزه های رأی گیری و اغلب جذب داوطلب نظرسنجی کارگران است. چند نفر را ترک کرده اند فقط به خاطر ماسک اجباری نیست در انتخابات اندرسون گفت. بسیاری از لبنان شهرستان نظرسنجی کارگران بازنشسته و بیش از سن 60.

بیش از 15000 لبنان ساکنان شهرستان رای داده اند از طریق پست و یا درخواست پست الکترونیکی-در رای گیری اندرسون گفت.

بیشتر: در 100 سال این جنگ جهانی دوم کهنه دیده می شود هر دو از دست دادن و چراغ زندگی

بیشتر: Pa. s craft beer صنعت کمک صرفه جویی در شهرهای کوچک. می توانید آن را ذخیره کنید خود را از همه گیر ضرر ؟

بخش حزب

به تحلیلگر سیاسی G. تری مدونا مبارزه بیش از خاموش کردن و کینه مرتبط با آن شکسته شدن امتداد خطوط حزب نه فقط در لبنان در شهرستان بلکه در سراسر کشور است.

لبنان شهرستان سیاستمداران گفت: در حال پیروی از رهبری خود مردم ،

"اجزای تشکیل دهنده آنها به نفع آن است. هر دو طرف اقدام به یک معنا با موکلین خود گفت:" مدونا, مدیر فرانکلین و مارشال مرکز سیاست و امور عمومی استاد روابط عمومی و مدیر کالج فرانکلین و مارشال نظرسنجی.

جمهوری خواهان باید یک دژ محکم در شهرهای کوچک و مناطق روستایی و در پنسیلوانیا آن جوامع تمایل به آمار شده اند کمتر با رمان coronavirus مدونا گفت. گرگ shutdown از این شهرستان ایجاد کرده است بیشتر از یک شور به بازگشایی اقتصاد بزرگتر مناطق شهری اغلب توسط دموکرات مدونا گفت.

"من خواهد بود علاقه مند به دانستن چگونه Rep. الماس و شهرستان در کمیسیون به این نتیجه رسید که این همان چیزی است که اکثریت را تشکیل می خواستم گفت:" مت دووال سابق مربی که در حال اجرا است در اولیه به عنوان یک دموکرات برای الماس صندلی.

دووال است غافل از هر نظرسنجی در لبنان County برای اندازه گیری هر دو طرف از این موضوع او گفت:.

"یکی از سوالاتی که من مطرح بود که این مقامات منتخب که در زمان سوگند به رعایت قانون اساسی پنسیلوانیا و آنها گفتن مردم تقریبا آن را نادیده گرفت" گفت: Dan Sidelnick رئیس Lebanon County دموکرات کمیته.

او نگران اولیه در روز سه شنبه.

"ما در حال حاضر یک کادر از شهروندان لبنان کانتی که فکر می کنم آنها می توانند هر چه می خواهند. آنها حاضر به پوشیدن ماسک. من از ترس که در روز سه شنبه آنها در حال رفتن به رفتن به حوزه های رأی گیری بدون ماسک خود را در" او گفت:.

الماس می خواهد مردم بدانند که آنها نمی نیاز به پوشیدن ماسک, اما او همچنین نگرانی در مورد افزایش تنش.

"من بیشتر نگران ناآرامی های مدنی و یک ترس واقعی. آن را هرگز خیلی. من نمی خواهم راه مردم در حال درمان هر یک از دیگر," او گفت:. "حتی اگر من قطعنامه را پایان دولتی رویکرد به این shutdown من خیلی مطمئن نیستم آن را به پایان اجتماعی و اندوه است که جوانه زده است. این فقط با تقویت بخش های سیاسی بود که بسیار فرار آغاز خواهد شد."

کیم قوی را می توان در رسید kstrong@ydr.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب