نامه به سردبیر: حذف مؤتلفه مجسمه در Gettysburg میدان جنگ

نظرمهمان نویس منتشر شده 1:31 PM EDT Jun 24, 2020برده داری اشتباه بود. کنفدراسیون اشتباه بود. اکثر آمریکایی ها

توسط NEWSWORLDS در 4 تیر 1399

نظر

برده داری اشتباه بود. کنفدراسیون اشتباه بود. اکثر آمریکایی ها معتقدند که وادار کردن مردم بودند که خریداری شده و فروخته شده به عنوان اموال به کار بی حد و حصر ساعت تحت شدیدترین و بیشترین سوء استفاده از شرایط در حالی که به طور همزمان آنها را محروم از حیثیت آموزش و پرورش و نیازهای اساسی به عنوان آمریکایی های آفریقایی تبار دچار طریق chattel برده داری اشتباه بود. اکثر آمریکایی ها نیز موافق است که هر گروه از مردم را انتخاب کنید که برای گرفتن آمریکا زمین در تلاش برای حک کردن کشور خود را با مجموعه خود را از قوانین نیز اشتباه است.

و در عین حال ... هر زمان که من جمع آوری این ایده است که آثار تاریخی به کنفدراسیون گروهی از ایالت های جنوبی که در سمت چپ ایالات متحده امریکا ایجاد شده و در کشور خود به نام "Confederate States of America" را در تداوم برده داری و سپس اعلام جنگ علیه آمریکا باید از Gettysburg میدان جنگ آن است که ملاقات با شدید و بی پایه و اساس مخالف است.

Gettysburg: آیا مؤتلفه بناهای تاریخی در میدان جنگ سزاوار موشکافی?

Gettysburg: مقامات پارک: مؤتلفه بناهای تاریخی در اینجا به ماندن بگیرید

"شما نمی توانید به پاک کردن تاریخچه!" آنها گریه اما خوار General Lee هرگز 40 فوت ارتفاع و نه فرشتگان هرالد نیروهای متفق به عنوان نشان داده شده توسط mythologizing آثار به کنفدراسیون. آن را به عنوان اگر مخالفان خواسته شده است gaslit توسط طرفداران غلط باعث از دست داده داستان است. هنگامی که ما در کنار هم زبان از بناهای تاریخی به متن از نامه های جدایی از فردی متحده ترازو سقوط از چشم ما و نژادپرستانه تاریخ این ارزان عاطفی تجدید نظر متبلور.

می سی سی پی به عنوان مثال نوشته "در این زمین شجاع ما سیلمی های خود می جنگیدند صالح علت شکوه آنها خواب است که آن را به زندگی خود به شجاعت آنها به ابعاد جدیدی از شجاعت; به وظیفه خود گرامى تحقق; به آیندگان مقدس میراث افتخار" اما حرف از جدایی اظهار داشت: "موضع ما کاملا مشخص با نهاد برده داری..." همه متفق آثار اکو شر همان هدف تداوم برده داری در نتیجه رندر خود را محاط افتخارات به عنوان توخالی.

Gettysburg: ملی نظامی پارک موزه به دوباره باز کردن در ژوئن 25 با احتیاطی

در پی جورج فلوید قتل در دست یک افسر پلیس سفید و همدست همکار افسران سفید آمریکایی ها را آغاز کرده اند بپرسید: چگونه می تواند به ما کمک کند ؟ قطعا جابجایی مؤتلفه بناهای تاریخی به نظر می رسد مانند یک حذف فعالیت از بیشتر فوری اقداماتی مانند حمایت از سیاه و سفید متعلق به کسب و کار, درخواست پلیس محلی به پوشیدن دوربین های بدن, خواندن کتاب در مورد نژادی و بی عدالتی است.

بیشتر: دادگاه تجدید نظر فلسطين تصمیم به بازگرداندن سابق Gettysburg, افسر پلیس

اما در Gettysburg که در آن جزر و مد از جنگ را تغییر داد و آمریکا اخلاقی از لغو برنده این دقیقا همان جایی برای صحبت کردن و امضای طومار به دلیل ... آثار به دولت ها و افرادی که در سمت چپ ایالات متحده آمریکا به تداوم برده داری اشتباه اشتباه اشتباه است!

الیزابت فرنهم زندگی در هانوفر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن