زندگی تقلید هنر

عبارت "زندگی تقلید هنر" شده است درهم و برهم اطراف من ناخودآگاه برای چند سال گذشته. این شناور در دید محیطی من و

توسط NEWSWORLDS در 23 تیر 1399

عبارت "زندگی تقلید هنر" شده است درهم و برهم اطراف من ناخودآگاه برای چند سال گذشته. این شناور در دید محیطی من وقتی که من راه رفتن به خانه از کلاس در شب با Campanile افزایش به آسمان تیره و orbs درخشان از نور هدایت ، من به یاد آن زمانی که من در بازگشت از ضرب و شتم تا فولکس واگن و دهان من لطمه می زند و از لبخند و هوا پر از خنده Lizzo و نمک از دریا. من فکر می کنم از آن به صورت پراکنده اما دائمی و من تعجب می کنم اگر آن را درست است.

نشستن در کف من گلخانه با حرارت ساختمان در اطراف من و زنبورها وز وز میان نیش اندازه پرتقال شیرینی من مخلوط کامل seafoam آبی برای من بوم. من مشغول به کار بر روی این قطعه برای چند هفته گذشته در حال حرکت از طریق جریان آزاد ذغال طرح و آبرنگ تأملات تا زمانی که من مستحکم دید من. من آن را به نام "روانگردان عاشق" به عنوان نماد آن هر احساس خوب من احساس کرده اند در حالی که در عشق است.

این ممکن است صدایی مانند کاملا یک چالش شدید — به من اعتماد کن من هرگز تصور نمیکردم رنگ چنین والا پدیده به عنوان عشق. منظورم این نقاشی زندگی خود را به اندازه کافی سخت است که ناخودآگاه من ruminates در آن پیوسته است.

من نوشته ام در مورد عشق در سال ارزش شعر اما من هرگز در نظر گرفته نقاشی آن است. من نقاشی گل چهره و هنوز عمری از آنجا که این چیزی است که کلود مونه پل سزان و رمانتیک به من آموخت برای دیدن و بیان. آنها به من آموخت که چگونه به تعجب در آب که چکه کردن مچ دست من زمانی که من برداشت تمشک تازه از درخت در حیاط خلوت من و چگونه به ایستادن بر روی یک کوه در حومه نگاه کردن در تپه و شادی کردن در زیبایی از سادگی خود را.

موسیقی به من آموخت به شنیدن عشق به بیان آن را از طریق زبان و صدا اما زبان عینی ملموس تر از زیبایی شناسی. اگر یک آلبوم به نام عاشق, به عنوان تیلور سویفت آخرین بود — آن را احتمالا چیزی برای گفتن در مورد عشق است. اما نقاشی متفاوت است: رنگ, چشم انداز, سکته مغزی قلم مو و پررنگ تناقضات همه با هم کار کنند به اشباع یک ناظر در شدید احساس. برای بیش از حد طولانی من در تلاش برای درک امکانات کامل عشق روی بوم.

هنرمندان ما میآموزد که چگونه برای دیدن زیبایی و بیان است که زیبایی و بنابراین زمانی که هنر ارائه مردم با ناشناخته دیدگاه آن دچار سردرگمی آنها است. منتقدان از قرن 19 نیست, خنده در وینسنت ون گوگ هنر به دلیل آن بود خام آنها خندید چرا که آنها نمی تواند تصور کنید که زندگی می تواند با تجربه در چنین درخشان رنگ هایی خیره کننده احساسات و چنین بی رحمانه نزدیکی. فریدا کالو نبود کمتر موفق از شوهرش در طول عمر خود چون او بیشتر ماهر اما از آنجا که او نقاشی جهان به عنوان مردم آن را می دانستند در حالی که فریدا رنگ آن را آن گونه که باید شناخته شود.

با شناخت که هنر می تواند به من آموخت که چگونه برای دیدن جهان و با پذیرش مسئولیت من به فشار خود من برداشت و من متوجه شدم که عشق ندارد به واقع بینانه و یا تحت اللفظی. می توان آن را پر جنب و جوش قرمز و زرد اشعه نور خورشید سرد پلورال اقیانوس نرم در آغوش یک باتلاقی تخت یا ابریشمی نرم گلبرگ گل سرخ. به طوری که دقیقا آنچه که من نقاشی شده است. دو عاشق در آغوش, در بستر نرم و سبزی نشسته در یک دنیای زیر آب با یک شکوه گل سرخ رسیدن به شکستن سطح آب و روانگردان خورشید peeking از گوشه ای از قاب.

در صورت ارزش "زندگی تقلید هنر" به معنای واقعی کلمه تصور که زندگی تنها زیبا که تا کنون به عنوان آن می تواند بیان شود. آن را کاملا یک پیشنهاد شگفت انگیز به عنوان وجود دارد که بسیار به دیدن و احساس می کنید که زندگی فراتر از قلمروهای فکر ارتباطی و حتی هنر. اما من یاد گرفته ام که واقعی و موقعیت فلسفی از این عبارت این است که زندگی باید بیان شود اما به جای آن همه زیبایی و شگفتی طبیعت نمی تواند وجود داشته باشد تا زمانی که هنر به ما می آموزد که چگونه به آن را ببینید.

عشق و زیبایی می تواند هر آنچه که من را انتخاب کنید برای دیدن هر آنچه که می خواهید آنها را به. این امی واینهاوس و قهوه سرد در یک روز گرم تابستان است. این سایه از نور ملاقات با برگ در رنگ سفید دیوار اتاق من بوی من پالو سانتو لوسیون بدن و انحنای من گوساله nestled در میان پتو. آن است که هر چیزی و همه چیز.

من می دانم که من انجام خواهد داد بیان "زندگی تقلید هنر" با من در طول این عمر و آن را الهام بخش من به رنگ هر چه من و آنچه که من می تواند تنها به امید دیدن. و من می دانم که هنر را برای همیشه در من الهام بخش جدید راه را برای درک و بیان — راههای اندود شده با چمن سبز تا شما می توانید طعم و مزه آن سنگ در هر تن و وضعیت غرش اقیانوس ضرب و شتم یک نیمه شب شور و روانگردان اشعه که با شکوه توپ از آتش ما تماس با نور خورشید است.

Nathalie Grogan می نویسد: دوشنبه, هنر و سرگرمی ستون در هنر به عنوان یک روش ارتباطی است. او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن