Penn State football: جذاب آینده Lonnie سفید جونیور در نهایت تمرکز

فرانک Bodani York Daily Recordمنتشر شده 6:00 AM EDT 26 مه سال 2020پویا ترین دبیرستان ورزشکار در پنسیلوانیا است

توسط NEWSWORLDS در 6 خرداد 1399

پویا ترین دبیرستان ورزشکار در پنسیلوانیا است که در نهایت سفت تمرکز خود را.

که begs سوال: چقدر خوب می Lonnie سفید جونیور واقعا بود ؟

کسانی که نزدیک به او را در بحث با هیجان در مورد "سقف" و ناشناخته و بالقوه است. آنها مشتاقانه منتظر اخیر خود تعهد به Penn State football یک ورزش او را هرگز روت به صورت انحصاری.

سفید, تاریخ و قطعا یکی از برترین تمام اطراف ورزشکاران در کشور هر چند از آن است که کنجکاو به آنچه او بهترین در.

"او باعث می شود نفس نقش نگاه اساسی. او باعث می شود آن را آسان گفت:" دیو Gueriera خود را مربی فوتبال در مالورن دبستان در حدود 25 مایلی غرب فیلادلفیا ، "اگر مردم می دانستند بیشتر در مورد او ..."

حتی پس از بیس بال پیشاهنگی دیدن بالقوه در دور اول پیش نویس انتخاب کنید.

فوتبال استخدام دیدن یک قدرت پنج استارت در کارفرمایی گیرنده و یا حتی دفاعی به عقب.

طرفداران بسکتبال دیدن یکی از سرگرم کننده ترین dunkers و بورس.

او 6 فوت و 3 و 205 پوند با "باز" صفحات رشد برای به دست آوردن حتی بزرگتر. اخلاق کار خود را شده است پرورش برای سال.

حتی پس از جوانان فوتبال و بیس بال بازی ها "او همیشه برای این فیلم. 'آیا این فیلم آمده هنوز؟," گفت: مادر رجینا Caffro سفید. "نه به ببینید که چگونه خوب او بود اما به مطالعه این بازی هر حرکت او ساخته شده است."

سفید جونیور خیلی خوب در بیس بال است که او برای اولین بار تصمیم به بازی خود برای دانشگاه کلمسون در بورس کامل. او به اندازه کافی خوب در فوتبال به عنوان یک اولویت استخدام به صورت ایالتی پن در گیرنده — حتی اگر او تا به بازی موقعیت در دو سال است.

در بسکتبال که او "سوم ورزش" او به طور مداوم افزایش بالاتر از لبه به همراه چشمگیر خارج میکنه.

"شما خودتان بپرسید:" اگر این بچه واقعا قفل شده است و با بازی بیس بال هر روز چه می تواند باشد ؟ شما فکر می کنم آدم جونز و کن Griffey جونیور نخبگان ورزشکار که واقعا تغییرات یک بازی ... در هر دو جرم یک دفاع گفت:" جورج Iskenderian یک طرفدار بیس بال ارزیاب.

بیس بال به نظر می رسید که این مسیر تا زمانی که معکوس البته این زمستان گذشته. سفید است به عنوان یکی از بازیکنان برتر در کشور و در سطح ملی برای کلاس 2021 ارزش در هر رده اصلی — فیلدینگ, سرعت, دفاع و ضربه زدن به قدرت و متوسط است.

"این اولین بار من تو را دیدم Lonnie ... او در بازدید از یک خانه اجرا دزد یک زن و شوهر از پایگاه ها و برداشت یک توپ از دیوار و پرتاب یک موشک به قطع ، او مرتب کردن بر اساس به نظر می رسد مانند یک اولین انتخاب دور" Iskenderian گفت.

و او نمی دادن تا در بیس بال است. او قصد دارد به بازی در بهار برای Nittany Lions و ارقام به پیش نویس یک سال از هم اکنون.

اما در نهایت او با تمرکز.

او گفت: او را به چالش کشیده و شیفته چقدر خوب او می تواند تبدیل به در فوتبال است. به خصوص بعد از هرگز دور از offseason اردوگاه ها و ترکیب بندی رقابت و قرار گرفتن در معرض.

"من فقط دیدم یک آینده در فوتبال," او گفت:. "فقط عشق من برای این بازی پس از من junior فصل است. من فقط نمی تواند به توقف بازی آن."

در حالی که سفید نشان داد نگاه اجمالی از او دریافت توانایی به عنوان یک دانشجوی سال دوم دبیرستان, تیم خود را مورد نیاز او را بیشتر در حوزه کارفرمایی در فصل گذشته. او بلافاصله تحت تاثیر قرار با مواد منفجره خود را در حال اجرا و گزارش 70-حیاط بازوی قدرت است.

راتگرز و سیراکیوز شد دو تا از مدارس استخدام او در سخت ترین کارفرمایی. ایالتی اوهایو و گرجستان در میان کسانی که تجسم او را به عنوان یک ایمنی حتی اگر او تا به بازی بسیار دفاعی در دبیرستان Gueriera گفت.

برخی از آنها حتی اشاره کرد که او می تواند به رشد نیرومند خارج linebacker.

اما آن اوایل احساس می کنم به عنوان یک گیرنده — سرعت خود توانایی جهش و مطمئن دست که تولید بیشتر مورد توجه است. که در آن Penn State کارکنان مربیگری می بیند آینده خود را خود خام و فوق العاده ورزشکاری کامل به تولیدات در کالج.

در ضمن او انتظار دارد به نگه داشتن در حال رشد است. پدرش Lonnie سفید, Sr. بود 6-پا-6 همه-امریکا بازیکن بسکتبال در ایست سترودسبورگ دانشگاه. مادر او یک 5-پا-10 standout و سافتبال بازیکن وجود دارد.

سه-ورزشي اجرا شده است را به دبیرستان ارشد سال است.

چقدر خوب می Lonnie سفید واقعا بود ؟

"این واقعا ناشناخته" گفت: مربی شخصی Kareef والاس که با او کار می کرد برای سه سال. "اگر او را دور دیگر ورزش ها و تمرکز بر روی فوتبال خود را از پتانسیل بکر."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب