لامپوک اهل بیت مرده یافت

24 سال زندانی در ایالات متحده ندامتگاه در لامپوک داشت بی توجه صبح روز یکشنبه و مرده به زودی پس از امدادگران, م

توسط NEWSWORLDS در 3 تیر 1399

24 سال زندانی در ایالات متحده ندامتگاه در لامپوک داشت بی توجه صبح روز یکشنبه و مرده به زودی پس از امدادگران, مقامات گفت. Mamoudou کابا از کانزاس خدمت شد و در هفت سال حبس برای سرقت از بانک. او تا به حال شده است در بازداشت پس از 10 ژوئیه 2019.

مقامات اعلام نشده کابا به علت مرگ و یا ارائه هر گونه اطلاعات اضافی در مورد این حادثه. تماس به ملیسا آرنولد یک اداره زندانها سخنگوی بدون جواب رفت.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


در لامپوک زندان پیچیده باقی مانده است این سایت یکی از بدترین COVID-19 شیوع بیماری در کشور است. بیش از 1100 کارکنان و زندانیان باید آزمایش مثبت برای این ویروس و چهار زندانی کشته شده اند. مقامات فدرال ویژه نگفت اگر کابا مرگ ناشی از COVID-19. سانتا باربارا شهرستان, دفتر پزشکی قانونی اعلام کرده این هیچ صلاحیت برای بررسی مرگ و میر رخ می دهد که در اموال فدرال.

بسیاری از زندانیان و بستگان آنها ابراز نگرانی های جدی در مورد زندان در واکنش به شیوع این ادعا ماموران اغلب غفلت احتیاطی و چشم پوشی از زندانیان' درخواست برای کمک های پزشکی. در مه 25, بیمار اهل بیت محمد یوسف درگذشت او در تختخواب سفری. دیگر زندانی شده اند بستری در Icu در بیمارستان های محلی در مراحل آخر این بیماری است. جنوب کالیفرنیا فصل از اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا شکایت کرد اداره زندانها به اتهام ایجاد "پزشکی و بشردوستانه" بحران در تاسیسات.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن